XXL Nutrition

In the trenches met Ben "The Greatest" White

Bezoekers in dit topic

Strong mofo :D Alleen jammer dat hij zo hoog van de toren blaast, maar goed. Daar hou ik nooit zo van.
 
My new hero :D
Dit zie ik nu eens graag, sterke kerels met een goed fysiek.
Hoop dat hij nog een mooie carriere tegemoed gaat.
 
Jonhie heeft toch een top deadlift van: 370 kilo x 3 reps ooit neergezet?
Denk als ie offseason goed aan z'n shit zit en speficiek traint hij wel een 1 rm van 400 (+) heeft met deadlift.

En dan benct hij echt wel meer dan 3 x 180.

Dacht ooit gehoord te hebben dat hij wel een x aantal reps maakte met 290 kilo.
 
Jonnnie's beste deadlift is 815 lbs (=370 kg). Zijn beste bench is zo'n 540 lbs (=245 kg): Johnnie, Oh! Powerlifter-bodybuilder Johnnie O. Jackson is the NPC's new National overall champion and a retro-renaissance man to boot Flex - Find Articles

Mogelijk dat Jackson op de deadlift en squat het White moeilijk kan maken maar op de bench is hij geen partij.

Het komt ook zelden voor dat een lifter zowel een goede bench als deadlift heeft omdat de bouw die voor de deadlift gunstig is (lange armen) voor de bench een handicap is. Het bekendste voorbeeeld is wereldrecordhouder Bolton wiens bench schraal afsteekt bij zijn deadlift van 1000 lbs.
 
Grappige kerel! Hij is wel teringsterk.
 
Zalige persoonlijkheid. Ik denk dat hij maar de helft meent van wat hij zegt en voor de rest gewoon schijt heeft aan alles. Hij gaat iig heel licht over alles wat hij zelf zegt en slaagt er in al zijn arrogantie toch nog in sympathiek over te komen. Mentaal lijkt hij me zeer zelfbedruipend, bloedserieus en een gedreven atleet. Wat hij doet werkt voor hem en hij weet het. Hij gaat zn effort niet steken in alles proberen uit te leggen, dat lijkt em ook weinig te interesseren.

De eerste keer btw dat ik een pro-BB-er zie die verbaal en intellectueel echt sterk lijkt. Hopelijk wordt het wat met die gast.
 
hahahaha zat bij het eerste filmpje de hele tijd vol spanning te kijken, ik verwachtte elk moment dat hij door zn kuiten zou breken :roflol:


@ries: je evenbeeld gevonden? :haha:

Er zijn echt wel pro's met nog slechtere kuiten hoor
 
Wel grappige kerel, hopelijk gaan we meer van 'm zien :)
 
Leuke filmpjes! Zeer sterke gast en overtuigd van zijn kunnen.
 
Back
Naar boven