MuscleMeat

In the zone - Alex Moonen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shampoo83

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 mrt 2009
Berichten
2.446
Waardering
69
Aangezien mijn bench-log zeer goed bevallen is heb ik besloten om een volledig log te beginnen. Ik heb in mijn voorgaande log veel bruikbare tips gekregen, bovendien is het voor mij een stok achetr de deur om structureler en vollediger te trainen. Hier haal ik dus mijn motivatie voor dit log vandaan. Komende week ga ik kijken wat ik dit jaar cijfermatig gegroeid ben. Mijn stats en doelen:

Bankdrukken: 190-->200
Boom: 150->165
Deadlift: 310-->330
Silver$: 320
Bakdeadlift: 420-->480(suited)
Rack-pull: 330-->350
Rack-pull: 360-->390(suited)
Squat: 250--> 300
Frontsquat: 180-->220

Groet Alex
 
abbonnementje :D mooie stats en doelen !
 
Hehe, eindelijk!

Denk dat een logje voor jou heel goed is beest! Zal zeker motiveren voor jezelf maar ook voor anderen!

Doelen zijn zeker realistisch! Ben benieuwd! Veel succes in elk geval!
 
Zeker een abbo! Succes met je doelen Alex.
 
cool ! You go girl ! Heb je nog een soort van schema? Welke dagen? Welke indeling (lb/ub of elke dag full body?) enz
 
Aangezien mijn bench-log zeer goed bevallen is heb ik besloten om een volledig log te beginnen. Ik heb in mijn voorgaande log veel bruikbare tips gekregen, bovendien is het voor mij een stok achetr de deur om structureler en vollediger te trainen. Hier haal ik dus mijn motivatie voor dit log vandaan. Komende week ga ik kijken wat ik dit jaar cijfermatig gegroeid ben. Mijn stats en doelen:

Bankdrukken: 190-->200
Boom: 150->165
Deadlift: 310-->330
Silver$: 320
Bakdeadlift: 420-->480(suited)
Rack-pull: 330-->350
Rack-pull: 360-->390(suited)
Squat: 250--> 300
Frontsquat: 180-->220

Groet Alex

Super dat je hier een log gaat bijhouden!
Suc6!
 
Was al benieuwd wanneer je misschien een volledig log zou gaan doen. *subscribed* :D
 
Komt helemaal goed met die doelen van je mate! :wl:
 
Over mijn trainingsmethode kan ik het volgende zeggen:

-Ik ben niet iemand die er van alle hande schemas en theoriën op na houd.
-Ik train naar het wedstrijd seizoen toe over het algemeen als volgt: begin werksets 4*8, dan 5*5, dichtbij wedstrijden 3*3 of 5*2
-De week voor de wedstrijd 2 maal cardio (interval) en twee dagen voor wedtrsijd full-body training (spanning op spieren zetten)
-Toppen eens in de 4-6 weken, afhankelijk van onderdeel
-1/2 maal *cardio
-2 maal onderdelen per week - on season
-1 maal onderdelen per 2 weken - off season (muv deadlift en loglift)

Dat is het wel zo een beetje, ik moet wel vermelden dat ik echt niet graag squat. Niet dat ik de oefeing niet kicken vind, ik herstel er enorm langzaam van, zodat ik het heel lastig vind om andere spiergroepen te trainen. Meestal frontsquats 10 sets 5 herhalingen en door mij zogenaamde yoke-squats, naast de leg press, leg extentions.

Weekschema -off season:
Maandag: Press-dag
Dinsdag: Rug
Woensdag: cardio
Donderdag:Full-body/ bovenrug en biceps
Vrijdag: Benen
Zaterdag: rust
Zondag (1*2weken):Vrachtwagentrekken en 2 andere strongman onderdelen


Weekschema - Season:
Maandag: Press-dag
Dinsdag: Onderdelen
Woensdag: Cardio
Donderdag: Rust
Vrijdag: Benen / rug
Zaterdag:Full-body/ bovenrug en biceps
Zondag: Onderdelen
 
Rackpulls suited? Suit geeft vooral 'pop' onderin. Behalve je rug een beetje rechter houden doet het suit nu veel minder.

Mooi verder Alex.
 
Klopt Gijs, dat ik rack pulls suited doe was in eerste instantie omdat ik aan het suit probeer te wennen. Voor deNK 3 keer aangehad, daarna niet meer omdat ik gewoon niet tot de halterstang kom. Komend jaar heb ik een wedstrijd in Engeland en daar is het eerste onderdeel deadlift. En al die bastards hebben een pakje aan. Ik wil daar winnen en op deze manier aan het pakje wennen. Volgende stap is van blokken af liften.

Daarnaast moet ik zeggen dat ik bovenin altijd sterk geweest ben, en nu deze gewichten bovenin doortrekken had een stevige maar goede impact op mijn bovenrug. Dus buiten de gewenning heb ik ook nog sterk het gevoel mijn midden en bovenrug aan te pakken.

Alex
 
Ik ga hem volgen, brute doelen en stats!
 
nice dit. succes!
 
He alex.. ga je vanavond pressen bij haefland? Ik kom iig even trainen bij haefland vanavond ;)
 
Had het even wat eerder laten weten! Ben net terug lees ik dit;)

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Vandaag eerste top dag: Boom!

Voornemen nieuw PR 155 drukken. Stiekem hoopte ik op meer maar van 150 pr naar 160 was iets te oppertunistisch, alhoewel ik vooraf niet uit sloot dat het zou kunnen.

Eerst rug en benen een beetje opwarmen:

20*180 legpress
20*180 legpress
20*180 legpress

20*100 back extention
20*100 back extention
20*100 back extention

Boom:
5*80 (strict)
5*80
5*100(strict)
5*100
3*120
1*125
1*135
1*145
1*155 (PR: ik druk de beurt ook nog slecht, in eerste instantie niet locken, terug op de borst en daarna wel)

Er zat duidelijk nog meer in gezien de PR poging. Toch was de spanning weg, ik had immers waar ik voor gekomen was, toch het gevoel van een klein kind een (snoep)lollie voor de neus houden. Dus...

Proberen die 160:
1*160 Fail in lock-out (scheelde weinig)
1*160 Fail (wel nog boven het hoofd, maar geen kans verder)

Klaar en tevreden voor vandaag, kijken wat de squat morgen brengt. verwacht er niet te veel van maar wil toch een beeld hebben waar ik nu ongeveer sta!

Over en uit!
 
Zo'n beest achter zo'n nickname, nooit verwacht. :roflol:
Mooie boom PR Alex, ****ing beest gek!
 
Aangezien mijn bench-log zeer goed bevallen is heb ik besloten om een volledig log te beginnen. Ik heb in mijn voorgaande log veel bruikbare tips gekregen, bovendien is het voor mij een stok achetr de deur om structureler en vollediger te trainen. Hier haal ik dus mijn motivatie voor dit log vandaan. Komende week ga ik kijken wat ik dit jaar cijfermatig gegroeid ben. Mijn stats en doelen:

Bankdrukken: 190-->200
Boom: 150->165
Deadlift: 310-->330
Silver$: 320
Bakdeadlift: 420-->480(suited)
Rack-pull: 330-->350
Rack-pull: 360-->390(suited)
Squat: 250--> 300
Frontsquat: 180-->220

Groet Alex

Nou dikke, dat belooft nog wat. Ben ervan overtuigd dat het je gaat lukken.
 
Zo'n beest achter zo'n nickname, nooit verwacht. :roflol:
Mooie boom PR Alex, ****ing beest gek!


Dan ken je shampoo nog niet!

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Nou dikke, dat belooft nog wat. Ben ervan overtuigd dat het je gaat lukken.

Zou mooi zijn! wanneer beweeg jij die billetje van je nog eens? Ik had je zondag verwacht
 
Super nette pr op de boom beest! Als ik het zo hoor weet ik zeker dat 160 er voor jou inzit!

Volgende week misschien nog een keer proberen?

Dan doe pak je ipv 155 eerst 150 en dan gelijk 160!
 
Back
Naar boven