AndroidHealthClinic

in topvorm

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

zijlstra

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 okt 2004
Berichten
470
Waardering
1
het is nu enige tijd dat ik dboll keur heb genomen, maar wat wordt er aangeraden om in een korte tijd weer terug in shape te komen. ben namelijk in de tussentijd 20 kilo afgevallen.
 
Vreten als een varken!
 
Navy zei:
hard trainen, juiste voeding en genoeg nachtrust. ;)

kort maar krachtig dit helpt jou op de juiste baan train eet drink slaap en jij zult in shape komen train hard laat andere niet zeggen wat te doen diep van binne weet jij wat je te doen staat laat je niet van de wijs brengen. :cool:
 
onderschat niet het effect van spiergeheugen... ik ben al eens 10kg afgevallen door niet trainen slecht eten enz.. en daarna gewoon door te bulken en keihard trainen 6kg bijgekomen weer in een week .. clean!
 
eddycaminos zei:
onderschat niet het effect van spiergeheugen... ik ben al eens 10kg afgevallen door niet trainen slecht eten enz.. en daarna gewoon door te bulken en keihard trainen 6kg bijgekomen weer in een week .. clean!

6 kilo spier in een week? Is dat niet een klein beetje overdreven. Je moet met zoveel dingen rekening houden. Wat je die dag gegeten heb, vocht etc.

zijlstra zei:
het is nu enige tijd dat ik dboll keur heb genomen, maar wat wordt er aangeraden om in een korte tijd weer terug in shape te komen. ben namelijk in de tussentijd 20 kilo afgevallen.

Je ben niet de enige, vriend van me begon met kuren dat ie 83kg woog, een maand na ze nakuur woog ie 80 :roflol:


Edit: ff voor de duidelijkheid,
was een massakuur en was geen gram vet af
 
Hehehe :D
We lachen erom, maar eigenlijk zijn dit soort gevallen gewoon het gewoon triest ...
 
Speelkwartier is over. ;)

TS kan zich idd beter focussen op voeding en training dan AAS. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven