AndroidHealthClinic

In uierzalf zit hormonen?

Bezoekers in dit topic

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2006
Berichten
11.389
Waardering
358
Ik gebruik deze hele winter uierzalf voor me handen omdat ze anders flink uitdrogen.

Nou kwam ik tijdje terug wat berichten op het internet tegen waarin mensen vertellen dat er hormonen in uierzalf zitten.
Nou heb ik al een tijdje zitten zoeken naar meer informatie erover want ik kom er maar niet achter of dit nu waar is of niet.
Maar tevergeefs heb ik nog niks gevonden.

iemand die mij hierover meer kan vertellen of dit waar is ofniet? en zoja, welke hormonen precies?
 
Zoalng je het niet eet is er niets aan de hand.
 
Het zit bomvol met oestrogeen (Uier -> koeientiet!) heb ik gehoord. Trekt zo je huid in, zeg maar gedag tegen de gaaainzz :(
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Het zit bomvol met oestrogeen (Uier -> koeientiet!) heb ik gehoord. Trekt zo je huid in, zeg maar gedag tegen de gaaainzz :(

Vandaar ! Gebruik die shit voortdurend ivm tattoo's. Maar verklaart alles, thnx. Ik stap over op Olvarit !
 
Het zit bomvol met oestrogeen (Uier -> koeientiet!) heb ik gehoord. Trekt zo je huid in, zeg maar gedag tegen de gaaainzz :(
goh ik hoor ook wel eens wat ;-) mensen zeggen wel vaker dingen.
sommige beweren dat ook in koeienmerk oestrogeen zit, jij stopt nu gelijk met drinken? ;-)

Ik wil bewijzen :)
 
Laatst bewerkt:
Sinds ik uierzalf spuit maak ik de gains van mijn leven
 
Ik gebruik elke dag uierzalf tussen m'n benen, doe ik dan niet dan krijg ik geheid schuurplekken of pijnlijke bulten.
 
Tijd om te cutten?
Ik heb geen ambitie om droger te gaan worden. Heb van die bulten en schuurwonden al tijden geen last gehad, maar nog wel littekens. Ik blijf de zalf gewoon smeren, de huid voelt nu ook lekker zacht aan.
 
Ik heb geen ambitie om droger te gaan worden. Heb van die bulten en schuurwonden al tijden geen last gehad, maar nog wel littekens. Ik blijf de zalf gewoon smeren, de huid voelt nu ook lekker zacht aan.

Ik dacht dat je aan het opscheppen was omdat je e-derde been je benen zo had toegetakeld:roflol:
 
ik zou nog eerder me handen eraf hakken dan dat ik met cremetjes in de weer ging ivm een droog huidje.
 
ik zou nog eerder me handen eraf hakken dan dat ik met cremetjes in de weer ging ivm een droog huidje.
Ook als je bulten krijgt en open wonden waardoor je niet meer kunt lopen zonder pijn?
 
Ook als je bulten krijgt en open wonden waardoor je niet meer kunt lopen zonder pijn?

zitten daar ook handen dan?

je kunt ook de kaas van je eikel af pulken en dat tussen je benen smeren.
 
Ik gebruik deze hele winter uierzalf voor me handen omdat ze anders flink uitdrogen.

Nou kwam ik tijdje terug wat berichten op het internet tegen waarin mensen vertellen dat er hormonen in uierzalf zitten.
Nou heb ik al een tijdje zitten zoeken naar meer informatie erover want ik kom er maar niet achter of dit nu waar is of niet.
Maar tevergeefs heb ik nog niks gevonden.

iemand die mij hierover meer kan vertellen of dit waar is ofniet? en zoja, welke hormonen precies?

Aangezien je het zelf de hele winter al gebruikt....... Iets gemerkt?
 
Back
Naar boven