XXL Nutrition

In wat geloven jullie??

  • Topic starter Guest
  • Startdatum
  • Reacties 195
  • Weergaven 8K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ikzelf ben een overtuigd interventionist!!
Volgens mij zijn wij afkomstig van de planeet Niburu. Dit is de 10e planeet van ons zonnestelsel die nog niet zo lang geleden is ontdekt. Zij gaat in een heeeel verre ellips rond de zon en was de laatste eeuwen zover weg dat ze onbekend was.

Ongeveer elke 6.000 jaar passeert die planeet onze aardbol. Het is zo rond deze tijd altijd onze scheppers van de planeet Niburu ff komen checken hoe het met ons is. Zij werden vroeger altijd gezien als de Goden die met hun vurige wagens uit de hemel kwamen.

Vroeger hebben zij hier de mens neergezet. Zij hebben het DNA van een apenras gemengd met hun eigen DNA en hieruit de eerste mensen gekloond. Dit verklaart ook de missing link en de opsplitsing in ons soort mensen en de Neanderthalermens. De Neanderthalermens was eigenlijk een mislukt experiment en was daardoor opeens uitgestorven.

Na een aantal cyclussen zijn zij hier nog eens teruggeweest rond de tijd dat Mozes leefde. De Niburianen hadden toen hun kamp op de Sinaïberg. Van daaruit spraken zij met Mozes. Zij gaven hem ook een soort radiozender mee, van waaruit de Niburianen achteraf toen zij reeds waren vertrokken konden blijven converseren met Mozes en de Israëlieten. Deze ark des verbonds staat tegenwoordig nog altijd in Axum(Ethiopië).

Verklaring v/h eeuwige leven. Ergens in de ruimte hangt een soort satteliet van de Niburianen die fungeert volgens het principe van een draadloos netwerk. Alle gegevens uit de hersenen van alle personen worden overgezet naar deze enorme databank zodat op het einde kan beslist worden wie verdiende verder te leven. De data wordt dan teruggeladen in een mens die opnieuw samengesteld wordt door de DNA-code van de overleden persoon die ook in de databank zit. Als dit lichaam gekloond is met de DNA wordt de info in zijn hersenen gedownload.

Ik kan hier nog wel over verder gaan en nog veel meer verklaren, maar ga nu ff wat TV kijken....
 
Ik geloof in de wetenschap.
 
Ik ook. Bovenstaande is allemaal wetenschappelijk verklaarbaar.
 
Is het een goeie joint?

ff edit
 
Waarom niet?
 
Originally posted by Olimantado
Waarom niet?
Omdat ik nog nooit 1 wetenschapper deze onzin heb horen zeggen en omdat alles erop wijst dat wij afstammen van apen.
Dieren die ontstaan zijn op de aarde en nergens anders.
 
Originally posted by admin

omdat alles erop wijst dat wij afstammen van apen.
Dieren die ontstaan zijn op de aarde en nergens anders.


Nu sla je de bal wel ERG mis... De wetenschap kan nog altijd met de beste wil van de wereld de 'missing link' niet verklaren...
Een evolutie duurt normaal vele duizenden jaren. Op een tijdspanne van enkele kleine honderden jaren dook ineens de mens op, maar de tussensoort (de missing link) is nog altijd niks over bekend. Overigens verschillen wij in 1 chromosoom met de aap. Het is niet zo vergezocht te veronderstellen dat deze chromosoom buitenaards is...
 
Wetenschappers worden ervoor betaald dingen te verklaren. Zodoende geven zij aan dingen die zij niet kunnen verklaren soms een uitleg die eigenlijk wel vergezocht is..... Dat is hier duidelijk het geval.

Zij zullen niet snel toegeven dat zij iets niet kunnen verklaren...
 
Idd, voordat ik in een geloof ga geloven moeten ze eerst met een goed standpunt komen waarom het waar is.

Ik ga niet zomaar iets aannemen, het heet niet voor niets geloof omdat ze niets ervan kunnen bewijzen dat het zo is en daardoor erg onwaarschijnlijk is dat het zinvol is te geloven.
 
Logisch dat het vergezocht is want het is een evolutie van ik weet niet hoeveel tijd erover heen is gegaan. Maar hun standpunt berust op onderzoek en die van jou op een mening.
 
Originally posted by avg
Idd, voordat ik in een geloof ga geloven moeten ze eerst met een goed standpunt komen waarom het waar is.


Inderdaad, in dat opzicht vind ik sommige dingen van de wetenschap op zich al een geloof...
 
Originally posted by avg
Logisch dat het vergezocht is want het is een evolutie van ik weet niet hoeveel tijd erover heen is gegaan.


Daar wringt nu juist het schoentje.... Zo een evolutie neemt heel veel tijd in beslag en die tussentijd was er niet...
De wetenschap kan dit gewoon nog altijd niet verklaren..
Als je me niet gelooft moet je bij google maar eens : "the missing link" ingeven!!
 
Nee, want de wetenschap berust op feiten en niet op het zomaar geloven van iets.
 
geloof en wetenschap hangt samen...
Alles is wetenschappelijk verklaarbaar. Ook de Goden beginnen nu wetenschappelijk verklaarbaar te worden (zie klonen e.d.)
 
Kun je nog volgen? :)
 
Ik denk vooral dat mensen geloven omdat er dan na de dood nog iets is zoals hemel zodat het beter te accepteren is dat je met niks komt op de aarde en met niks gaat.
 
Originally posted by Olimantado
Kun je nog volgen? :)

Nee af en toe ben je moeilijk te volgen of bedoelde je enkel in deze thread? :D :D :D :D :D
 
Originally posted by Olimantado



Nu sla je de bal wel ERG mis... De wetenschap kan nog altijd met de beste wil van de wereld de 'missing link' niet verklaren...
Een evolutie duurt normaal vele duizenden jaren. Op een tijdspanne van enkele kleine honderden jaren dook ineens de mens op, maar de tussensoort (de missing link) is nog altijd niks over bekend. Overigens verschillen wij in 1 chromosoom met de aap. Het is niet zo vergezocht te veronderstellen dat deze chromosoom buitenaards is...
Heh lees je wel genoeg, de evolutie duurde wel wat langer.
Ik heb daar toevallig tig boeken van liggen van die evolutie.

Dit is hoe de aap/ mens evolueerde:

Australopithecus (Midden-Plioceen) plaats Afrika 1.2 m lang
Australopithecus africanus Laat- plioceen Afrika 1.3 m lang
Australopithecus robustus Afrika 1.6 m lang
Homo habilis vroeg-Pleistoceen Afrika 1.2 tot 1.5 m lang
Homo erectus vroeg tot midden Pleistoceen Arika 1.6 m lang
Homo sapiens neanderthalensis Laat-pleistoceen Europa 1.7 m lang
Homo sapiens 'Cro Magnon' Laat Pleistoceen tot Haloceen 1.5 tot 1.8 m lang

Op basis van geologische gegevens komt men tot de conclusie dat de eerste mensachtige/voormensen ongeveer 3.5 miljoen jaar oud zijn.

Dus jij bent degene die de bal misslaat!

Ik zeg niet dat er gen andere wezens bestaan in het heelal! Maar je hebt geen enkel onderbouwing die aantoont dat wij zijn neergezet hier.
Bovendien denk eens na, 'neerzetten' je moet wel eerst evolueren als levend organisme om ergens anders geplaatst te kunnen worden, dus als "ze" als iets neergetzet hebben hier dan is het miljoenen jarebn geleden gebeurd inde vorm van eencellige bacterien en dat houd ook geen steek want die eencelligen zijn hier ontstaan, na het vormen van de aarde, vuur, water en lucht.

Volgens mij heb je ofwel

Een joint teveel op.
Teveel naar science ficition gekeken.

beiden kan ook nog :D No offence trouwens hoor :)
 
Originally posted by Olimantado
Wetenschappers worden ervoor betaald dingen te verklaren. Zodoende geven zij aan dingen die zij niet kunnen verklaren soms een uitleg die eigenlijk wel vergezocht is..... Dat is hier duidelijk het geval.

Zij zullen niet snel toegeven dat zij iets niet kunnen verklaren...
Wetenschappers zoeken enkel de waarheid mijn beste.
 
Originally posted by Olimantado



Inderdaad, in dat opzicht vind ik sommige dingen van de wetenschap op zich al een geloof...
Wetenschap is niet geloven maar zeker weten. Daarom heet het ook "weten" schap.
Dingen die men niet kan bewijzen daar zoekt men bewijzen voor en zolang die niet gevonden zijn hoef je ook verder niets te geloven.
 
Back
Naar boven