- Waardering
- 5.505
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Originally posted by capricik
Wow dit is een lange thread, ik heb niet alles gelezen maar een ding staat al vast: evolutie is onzin. Evolutie bestaat niet, degeneratie bestaat wel.
Evolutie is dat een organisme dus eigenschappen bijkrijgt, groter wordt, uitgroeit tot een betere - complexere organisme.
Degeneratie is dat een complexe organisme eigenschappen verliest over de jaren.
Meneer Peter M. vertelt hier meer over:
http://www.degeneratie.nl/
Trouwens de TOP wetenschappers negeren evolutie. Je moet eens de boek the black box of darwin lezen van Michael Behey. Hij vertelt op een humoristische en wetenschappelijke manier waarom evolutie nooit waar kan zijn.
Ook een beetje logica laat zien dat evolutie niets anders dan pure fantasie/negeren van een god? is.
Als ik je bv. zei dat je computer bij toeval is ontstaan door glas, plastiek, metaal en magneten in een container te doen en dan 1 miljard jaar te wachten.. Zou je dit geloven ? Natuurlijk niet, maar als ze je zeggen dat een mens (dat miljoenen malen meer complex is dan een computer) vanzelf is onstaan dan ga je dit wel geloven
Als een prinses een kikker kust en die kikker wordt een prins, dan heet dit een verhaal.
Als die kikker er 3 miljard jaar over doet om een prins te worden heet dit...EVOLUTIE!! (ook een verhaal, maar gesponsord door atheisten om het een wetenschappelijke look te geven zodat het logisch gaat lijken om er inte geloven).
Ik nodig iedere evolutionist deze artikel te lezen, gewoon doen :
http://www.harunyahya.com/16understanding03.php
en je view naar evolutie zal er voor een grote gedeelte veranderen.
Pffff, wat een onzin!
Als ik je bv. zei dat je computer bij toeval is ontstaan door glas, plastiek, metaal en magneten in een container te doen en dan 1 miljard jaar te wachten.. Zou je dit geloven ? Natuurlijk niet, maar als ze je zeggen dat een mens (dat miljoenen malen meer complex is dan een computer) vanzelf is onstaan dan ga je dit wel geloven
zo kan ik nog 1000 en 1 domme vergelijkingen gaan verzinnen. En computer groeid niet homie, en organismes wel. Tuurlijk passen mensen en dieren zich aan aan hun omgeving, dat is een FEIT!
ik heb je artikel niet helemaal gelezen want het is damn lang en ik heb r de tijd niet voor. Ik kan je dus niet echt tegenspreken als ik het niet gelezen heb, maar ik geloof nie in je verhaal.
waarom kan dit wel:
Degeneratie is dat een complexe organisme eigenschappen verliest over de jaren.
en dit niet:
Evolutie is dat een organisme dus eigenschappen bijkrijgt, groter wordt, uitgroeit tot een betere - complexere organisme.
Dus plankton is ingewikkelder als het menselijke brein? PLanton heeft over miljoenen jaren al haar eigenschappen verloren en uiteindelijk degene over gehouden die wij nu nog hebben? Yeah right!