Fitness Seller

in wat zit nou echt de meeste kcal.?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deadly

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2005
Berichten
10
Waardering
0
hoi had een vraagje ,wat is nou echt het beste gerecht om te eten?
waar zit de meeste kcal in????

alvast bedankt.

En heb mensen zien praten over zaadolie tabs ofzo... wat is dat precies? en waar verkrijgbaar??


greets
 
grote slok olie, daar zit de meeste kcal in
 
patat :D

in vet zit het meeste dus tja, maar niet goed natuurlijk
 
veel pasta's rijst pap havermout... zit over veel koolhydraten in en weinig vet ... wel altijd natuurlijk stuk kip tonijn ofzoiets erbij voor de eiwitten... het gaat bij deze gerechten dan ook niet zo om de kcal maar om schone brandstof...

lijnzaadolie tabs zijn gewoon vervangers voor gebruikelijke lijnzaad olie... dit bestaat uit gezonde vetzuren die je lichaam nodig heeft denk aan smeren gewrichten en hormoon huis houding...

ik zou voor de verderest zeggen... veel lezen!... voor voeding en supps staat meer dan genoeg aan info in oude posts...

grt eddy
 
Puur qua calorieën gezien bevat de meeste (9kcals per gram). Maar een dichte koolhydraat bron is dan weer bijvoorbeeld pasta.

Gewoon wat voedingsschema's doorlezen en je wordt een stuk wijzer. Succes.
 
6 boterhammen met pindakaas, zit je zo boven de 1000 kcal..
 
in een gram vet zit danwel 9kcal, tegenover 4 kcal van een gram koolhydraten, maar vet verzadigd wel veel meer.
 
ik heb afgelopen weekend op de opendag gewerkt van de klu,en daar kregen we maaltijden van 750 gram met 1000 kcal erin. :eek:
mooi voor de bulk :D
 
MonsterStrength zei:
Noten mijn vriend, noten!

whahaha die taalgebruik is echt geweldig!!!:p:d
gewoon noten mijn vriend noten whahaa geweldig
 
spiertje16 zei:
whahaha die taalgebruik is echt geweldig!!!:p:d
gewoon noten mijn vriend noten whahaa geweldig

tja in dennenpitten zit zo'n 690kcal per 100g, en is vlug weg te werken met een glas water :)
 
ontbijkoek??? (zit trouwens super veel koolhydraten in, ongeveer 73,4 per 100 gram zo uit me hoofd.)

maar of er veel Kcal in zit weet ik niet cker. :o
 
MonsterStrength zei:
welja als je niet veel tijd hebt, gewoon verdeling in 2 dagen :)

6000kcal waarvan +/- 380gram proteines :)
Je gaint wel :D
 
Back
Naar boven