Fitness Seller

in wat zit nou echt de meeste kcal.?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beetje een vreemde vraag. Meeste Kcals per 100 gram haal je uit puur vet dus lijnzaadolie/olijfolie etc.
Van de bekende Kh bronnen levert havermout het meeste calorien per 100 gram denk ik aangezien daar ook nog wel wat goede vetten in zitten.
 
Volgens mij is dat muesli hoor, grijpwijk :)
 
als ik op het eind van de dag ver onder mijn nodige behoefte zit moeten de borrelnootjes er aangeloven:27 eiwit 13 Kh 49 vet 601 Kcal. :lifter:
 
Extend zei:
Volgens mij is dat muesli hoor, grijpwijk :)

Zou kunnen, ben verder niet zo bekend met muesli.
Als ik uitga van de waarde in de calorientabel dan bevat mijn havermout iig meer Kcals. Maar goed, das mierennken. De verschillen zullen niet drastisch zijn. Cornflakes doet het ook wel aardig overigens.
muesli 100 gr 374 6.5 68.0 8.5
 
veel cornflakes eten dan??voor koolhydraten 81G/100G is toch goed veel :)
 
Flesje lijnzaadolie naar binnen jagen.
 
Kijken we tegenwoordig niet meer naar wat we eten, maar hoeveel kcal. erin zitten???:D
 
(Soulfly) zei:
Kijken we tegenwoordig niet meer naar wat we eten, maar hoeveel kcal. erin zitten???:D

Tuurlijk, de nieuwe rage in BB land is elke dag naar de frituur, wordt je echt HUGE van jongen :D
 
noten, studentenhaver, pinda's......


of 3* daags een mega menu mc-dbb:D
 
jorasho zei:
een heel flesje? :eek:

Neej joh. Maar als je de meeste kcals wil uit zo min mogelijk voedsel zal je moeten gaan voor pure vetten. Dus bv lijnzaadolie. 100 ml lijnzaadolie is 900 kcal dus dat tikt wel aan ja :)
 
S0m30n3 zei:
1 maaltijd en meer dan je dagelijkse behoefte binnen, hoe doen we dat?? Door dit te eten: http://www.dietpower.com/phweb0904.htm
Lekker 12,000kcal

Hahaha, om je te bescheuren :D :D :D

Vooral dit stukje:

"Despite the many customers who've ordered the monster meal, no individual has finished the whole thing within the pub's official three-hour limit. A couple of guys have come close: one was Eric "Badlands" Booker, fourth-ranking member of the International Federation of Competitive Eaters (IFCE). He weighs 450 pounds. Although he devoured the entire burger, it took him seven-and-a-half hours. Hungry for acclaim, he vows to return and do the deed in record time."

"International Federation of Competitive Eaters" Hahahahaha, hoe verzinnen ze het :roflol:

En: 450 pound !!! Zijn BF% zal wel rond de 60% liggen denk ik !!
 
Laatst bewerkt:
Flesje Carbo Power van Nature's best (of maak ik nu reclame?) 500kcal in 500ml :)

Dronk er altijd 2, maar dan mag je toch riskeren dat je snachts niet in slaap kan vallen.
 
In de muesli van het AH merk (de naturel) zit 460kcals per 100gr in. Ik meng 100gr met 500ml magere kwark en 100ml halfvolle melk voor 810kcals en meer dan 60gr eiwit.
 
pindakaas voor de mensen die echt willen groeien!!
 
Back
Naar boven