Australie lijkt me erg mooi maar mijn indruk over dat land is dat het een kaal land is... (is dit juist?)
Nederland komt mij de keel uit. Ben weekje naar italie geweest dat heeft het verpest denk ik

hele week lekker weer 1x een regenbuitje van 20 min en daarna weer heerlijk 30+ niet VOCHTIG dat is een groot genot.
Hier in nederland is het amper 2 / 3 dagen lekker en dan is het al gauw weer te vochtig dit is echt het meeste k*tland wat weer betreft op engeland na...
Florida lijkt me mooi maar weet niet of daar wel leuk om te wonen is ivm geld verdienen? of kun je daar wel goed aan een baan komen(of is deze topic bedoelt om te dromen ?

)
Californie lijkt me wel lekker. Verder vind ik italie ook een heaven on earth om te zijn , griekenland en spanje....
Midden oosten trekt me totaal niet en afrika ook niet...
Blijf toch liever aan deze kant van de evenaar. Als je kijkt dat aan de andere kant van de evenaar alles wat armer en donkerder word lijkt het me dat je als klein beetje getinte (ben niet zoals doorsnede nederlander) teveel opvalt tussen de negers en donker getinte mensen. Een klein beetje anonimiteit is toch wel zo relaxed...