MuscleMeat

In welk land/welke streek zou jij het liefst wonen?

Bezoekers in dit topic

Zelda

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
13.160
Waardering
52
Ik twijfel tussen Australië en Californië. Lekker klimaat, mooie natuur, enz. Nederland vind ik ook nog wel ok, maar of ik hier voor altijd blijf weet ik niet.
 
Engeland vind ik een leuk land, maar voor het klimaat zeg ik toch Californie!
 
Australie lijkt me erg mooi maar mijn indruk over dat land is dat het een kaal land is... (is dit juist?)
Nederland komt mij de keel uit. Ben weekje naar italie geweest dat heeft het verpest denk ik:P hele week lekker weer 1x een regenbuitje van 20 min en daarna weer heerlijk 30+ niet VOCHTIG dat is een groot genot.
Hier in nederland is het amper 2 / 3 dagen lekker en dan is het al gauw weer te vochtig dit is echt het meeste k*tland wat weer betreft op engeland na...

Florida lijkt me mooi maar weet niet of daar wel leuk om te wonen is ivm geld verdienen? of kun je daar wel goed aan een baan komen(of is deze topic bedoelt om te dromen ?:P)
Californie lijkt me wel lekker. Verder vind ik italie ook een heaven on earth om te zijn , griekenland en spanje....
Midden oosten trekt me totaal niet en afrika ook niet...
Blijf toch liever aan deze kant van de evenaar. Als je kijkt dat aan de andere kant van de evenaar alles wat armer en donkerder word lijkt het me dat je als klein beetje getinte (ben niet zoals doorsnede nederlander) teveel opvalt tussen de negers en donker getinte mensen. Een klein beetje anonimiteit is toch wel zo relaxed...
 
Gewoon in Nederland (achterhoek) ;)

Alleen een extra huisje in Vince Beach, vlak bij Gold's Gym zou niet gek zijn :D
 
lionel zei:
Engeland vind ik een leuk land, maar voor het klimaat zeg ik toch Californie!
Engeland is een pisland echt waar ben je er wel eens geweest?
 
Als ik niet meer hoef te werken: zuid-Spanje. Vanwege de natuur, de cultuur, de vrouwen en het klimaat. Japan is een goede tweede.
Als ik wel moet werken wil ik niet in Spanje zitten, vanwege de cultuur: Manjana manjana :D
 
jay_c zei:
Engeland is een pisland echt waar ben je er wel eens geweest?

Haha, ja. Ben een paar keer in London geweest, en es een weekje in Cornwall. Vond het er erg leuk, en het Engelse volk sprak me in het bijzonder aan. Cornwall is echt te gek, en een absolute aanrader!

Maar het natuurlijk best zijn dat de rest van het land tegenvalt.
 
Japan, lekkere wijfen, aardige mensen, legale anabolen ;)
 
Eigen eiland met eigen wetgeving ergens in de oceaan... :D

Gisteren hoorde ik iemand die wel naar Nieuw Zeeland zou willen verhuizen, de natuur is daar natuurlijk wel goed. Maar verder weet ik niet zo heel veel van NZ...
 
New York, ook al zijn het wel vrij oppervlakkige mensen daar. Stad is super, zou er wel een paar jaar willen wonen als het niet zo afschuwelijk duur was om een appartement te huren.
 
Ik zou wel naar Ierland willen verhuizen, om de prachtige natuur en de gemoedelijkheid. het enigste jammere is het weer daar veel regen.
 
frankrijk, no doubt. ben er geboren en als het dan toch moet wil ik daar sterven.
(maar als ik er later terug ga dan niet naar Normandie, maar cote d'azur eo)
 
Spanje zou ik wel zien zitten, mooie vrouwen, mooi weer, siesta !!!!
 
California of Noord-Italië.
 
Mijn grote droom is altijd vanaf toen ik een peutertje was, om in New York te wonen, in een mooie grote flat, met uitzicht over Central Park.

Alhoewel, Chicago lijkt me ook super!

Hoe dan ook, ik blijf NEVER NOOIT NIET hier in NL wonen.
 
delguy zei:
Dat zegt iedereen.


Ik zeg het al sinds ik in groep 5 zat, ik heb gewoon die drang van nature om te emigreren,(naar amerika), kijk veel van jullie zijn i don't know, 30-40?
En die hebben al een 'vast leven' opgebouwd, maar ik ben nog jong, kan nog alle kanten uit, dus ik sta al voor :cool:
 
Back
Naar boven