MuscleMeat

In welk land/welke streek zou jij het liefst wonen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Canada/Oostenrijk/Italie(tirol)
 
De meesten hier zijn net de luiers ontgroeid, 30-40 groep is niet zo groot t.o.v. het totaal.

Het is een mooie droom, maar een groot appartement gelegen aan Central Park moet je rekening houden met huurprijzen van $7K of meer, koopprijzen van een miljoen minimaal. Is onbetaalbaar daar. Misschien aan de Noordelijke kant iets goedkoper, maar het zal niet overhouden.
 
delguy zei:
Dat zegt iedereen.

Klopt. Écht iedereen roept dat, het enige dat ze vervolgens van Nederland kunnen afzeiken is het weer. Alsof dat een reden is om te emigreren, dat zonnetje verliest zn waarde ook als je er iedere dag inzit. Des te meer reden dat veel van die schreeuwerds toch gewoon hier blijven; het is hier prima te doen.
Ik zal nog veel meer van de wereld moeten zien om te besluiten waar ik me zou willen vestigen, californië is makkelijk geroepen....
Ik sluit ook niet uit dat ik hier lekker in Nederland blijf!

Het is lekker makkelijk om te schreeuwen dat je hier niet wilt blijven, dat het ergens anders beter is. 'Het gras is altijd...' zo ook hier, zoek de fout niet in dit heerlijke kleine, rijke, veilige, zachte landje waarin je bent grootgebracht, maar zoek die bij jezelf.
 
D. zei:
Klopt. Écht iedereen roept dat, het enige dat ze vervolgens van Nederland kunnen afzeiken is het weer. Alsof dat een reden is om te emigreren, dat zonnetje verliest zn waarde ook als je er iedere dag inzit. Des te meer reden dat veel van die schreeuwerds toch gewoon hier blijven; het is hier prima te doen.
Ik zal nog veel meer van de wereld moeten zien om te besluiten waar ik me zou willen vestigen, californië is makkelijk geroepen....
Ik sluit ook niet uit dat ik hier lekker in Nederland blijf!

Het is lekker makkelijk om te schreeuwen dat je hier niet wilt blijven, dat het ergens anders beter is. 'Het gras is altijd...' zo ook hier, zoek de fout niet in dit heerlijke kleine, rijke, veilige, zachte landje waarin je bent grootgebracht, maar zoek die bij jezelf.

Inderdaad, ik kon het niet beter verwoorden, karma voor deze meneer! :thumb:
 
EricR zei:
De meesten hier zijn net de luiers ontgroeid, 30-40 groep is niet zo groot t.o.v. het totaal.

Het is een mooie droom, maar een groot appartement gelegen aan Central Park moet je rekening houden met huurprijzen van $7K of meer, koopprijzen van een miljoen minimaal. Is onbetaalbaar daar. Misschien aan de Noordelijke kant iets goedkoper, maar het zal niet overhouden.


I know, maar weet je wat het is. Kijk IEDEREEN heeft zo zn dromen, en ik geloof er heilig in dat als je er echt 110% voor gaat, dat het ook lukt(tuurlijk niet meteen die mooie flat, maar begin gewoon met een k*t appartement bijv.)

Het is alleen dat iedereen altijd dromen heeft, maar dan zeggen ze al gauw van 'ja maar dat is toch niet realistisch'

WTF?! Als je dat DAN al zegt, dan heb je toch in feite al verloren, no wonder dat bijna niemand echt die ene droom najaagt, omdat 9 van de 10 denken van'lukt me toch niet'

Ambitie, waar het allemaal begint en om draait

Ik ga er gewoon voor, misschien lukt het, misschien ook niet, maar ik zal nooit opgeven! ;)
 
D. zei:
Klopt. Écht iedereen roept dat, het enige dat ze vervolgens van Nederland kunnen afzeiken is het weer. Alsof dat een reden is om te emigreren, dat zonnetje verliest zn waarde ook als je er iedere dag inzit. Des te meer reden dat veel van die schreeuwerds toch gewoon hier blijven; het is hier prima te doen.
Ik zal nog veel meer van de wereld moeten zien om te besluiten waar ik me zou willen vestigen, californië is makkelijk geroepen....
Ik sluit ook niet uit dat ik hier lekker in Nederland blijf!

Het is lekker makkelijk om te schreeuwen dat je hier niet wilt blijven, dat het ergens anders beter is. 'Het gras is altijd...' zo ook hier, zoek de fout niet in dit heerlijke kleine, rijke, veilige, zachte landje waarin je bent grootgebracht, maar zoek die bij jezelf.

Ben ik ook helemaal mee eens!

In NL voel ik me (nog) veilig
 
CitizenDildo zei:
I know, maar weet je wat het is. Kijk IEDEREEN heeft zo zn dromen, en ik geloof er heilig in dat als je er echt 110% voor gaat, dat het ook lukt(tuurlijk niet meteen die mooie flat, maar begin gewoon met een k*t appartement bijv.)

Het is alleen dat iedereen altijd dromen heeft, maar dan zeggen ze al gauw van 'ja maar dat is toch niet realistisch'

WTF?! Als je dat DAN al zegt, dan heb je toch in feite al verloren, no wonder dat bijna niemand echt die ene droom najaagt, omdat 9 van de 10 denken van'lukt me toch niet'

Ambitie, waar het allemaal begint en om draait

Ik ga er gewoon voor, misschien lukt het, misschien ook niet, maar ik zal nooit opgeven! ;)

Het denk ik meer te maken dat uiteindelijk als het regelen gaat beginnen mensen denken dat het eigenlijk toch niet zo slecht is nederland.

-We hebben hier ook mooi weer. Misschien niet zo vaak maar zo blijft het tenminste wel speciaal.
-De levensstandaard is enorm hoog, we hebben goede wegen en weinig rotzooi. Alles is heel erg schoon vergeleken met bv Frankrijk.
-En in Nederland wonen ook lekkere wijven! ;)
 
Oh, oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, de Lange Poten en het Plein
Oh, oh, Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen
Meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn

:D
 
geef mij maar lekker zuid-spanje (torremolinos)
 
China... goed eten, goed klimaat, aardige mensen (en daar zijn er zeg maar genoeg van)
 
Homer17 zei:
Canada :D Vancouverrrrrrrr

hey ik ook :D
'k was er 2 jaar geleden, echt magnifiek (familie wonen daar)
hebt daar alles, mooie stranden, bergen waar je kunt skieën, ieder huis heeft z'n weedplantage, grote sportstadiums, raves met chica's die echt lekker zijn,
tis een aards paradijs :D
 
trouwens, monaco lijkt me ook wel wat!! :D
 
Wonen beneden de Nebraska-lijn en veel roamen 'from California to the New York Islands'. Alhoewel New England ook wel een coole streek is.
 
Dave Hawk zei:
Gewoon in Nederland (achterhoek) ;)

Alleen een extra huisje in Vince Beach, vlak bij Gold's Gym zou niet gek zijn :D

precies mijn idee :D

De achterhoek heb ik op een gegeven moment uitgekotst en wilde er zo snel mogelijk weg. Nu ik in de stad woon, dank ik de goede god op mn knieen dat ik in de achterhoek heb mogen opgroeien! (maar voor de jeugd was er waar ik woonde écht bijna niets te doen: de plaatselijke oerkroeg (Schiller) was (en is nog steeds) het meest interessant om samen te komen.

Ik blijf dus gewoon in Nederland
 
CitizenDildo zei:
Ik zeg het al sinds ik in groep 5 zat, ik heb gewoon die drang van nature om te emigreren,(naar amerika), kijk veel van jullie zijn i don't know, 30-40?
En die hebben al een 'vast leven' opgebouwd, maar ik ben nog jong, kan nog alle kanten uit, dus ik sta al voor :cool:

mijn vriend wilde eigenlijk ook het liefst naar america emigreren, maar toen kwam hij mij tegen en ik ging niet mee, nu blijven we maar in NL
 
Joyce zei:
mijn vriend wilde eigenlijk ook het liefst naar america emigreren, maar toen kwam hij mij tegen en ik ging niet mee, nu blijven we maar in NL

Vrouwen hebben TE veel macht :p ;)
 
"Als je regelmatig rukt zal de vrouw geen macht over je krijgen"

delguy
 
delguy zei:
"Als je regelmatig rukt zal de vrouw geen macht over je krijgen"

delguy

Whahaha :D Wat is regelmatig? relatief begrip natuurlijk...
 
Heb zelf ook van, lekker uit nl. Leuke baan vinden in de staat california,venice beach trainen heerlijk.

Maarja NL is idd niet zo slecht. Goed onderwijs, sociale zekerheid. Amerikanen staan toch wel als: oppervlakig volk dat niet zo snel contact mee te maken valt bekend.

Venice beach echt zo geweldig als het lijkt?? Veel meer gasten die shit gebruiken, weet niet of dat echt natural aanmoedigt.

Moeilijke keuze lijkt me nog wel. Maajra die benzine prijzen word ik ook kotsziek van in nl!!
 
Back
Naar boven