XXL Nutrition

In welk land/welke streek zou jij het liefst wonen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

VENICE BEACH AKA MUSCLE BEACH Calafornia!!!!!!!
 
Ik neig te zeggen: Californië, maar ik ben er nooit geweest dus da's enkel op basis van "horen zeggen" en veronderstellingen.
Doe mij maar Zuid-Frankrijk, zou ik al heel tevreden mee zijn...
 
ik word piloot en besluit als ik alles een beetje gezien heb wel waar ik ga wonen.

;p
 
George zei:
ik word piloot en besluit als ik alles een beetje gezien heb wel waar ik ga wonen.

;p

dan moet je BB vergeten! want anders word je te zwaar voor de piloten stoel ;-)
 
ik denk ergens in een mooie ruime grot in irak of pakistan,maakt niet zoveel uit als er maar een goede ventilatie inzit
 
Markywannabee zei:
VENICE BEACH AKA MUSCLE BEACH Calafornia!!!!!!!

venice beach stelt niet veel voor hoor, meestal ouwe lullen in ouwehoererockmetal-kledij, wat standaard babes, wat jamaicanen die stuff verkopen en verouderde gewichten :(
 
Ik zit het liefst op een eiland ... beachhouse in Mallorca zegt me wel iets :D
 
in sarajevo of aan kroatische kust, adriatische
 
Het gaat er bij mij niet om waar ik wil wonen maar wanneer PRECIES ik in Portugal ga wonen... ben er geboren en mijn roots liggen daar... natuurlijk spelen het klimaat, familie, vrienden enz... een grote rol... Ik heb daar al een huisje en heb daar ook al wat opgestart... het probleem is dat ik alleen ga als ik daar helemaal zelfstandig kan leven (ik ga niet voor iemand werken, dat doe ik hier niet dus daar ook niet).. de economie is nu niet zo gunstig dus ik denk wel dat het een jaartje of twee zal duren voordat ik daar helemaal defenitief ga wonen.....

Overigens is Nederland helemaal geen verkeerd land om in te wonen (ok..behalve het weerdan)....
 
hé socrates, ik wil dan wel eens komen logeren ok?
 
boogie zei:
hé socrates, ik wil dan wel eens komen logeren ok?

Ok man... zal ik m'n nichtjes ook uitnodigen :D maar moet je beloven dat je ze niet te veel aandacht besteed... want ik wil natuurlijk ook aandacht.... :D
 
hé ik ben een nette kerel hè :D
maar wat voor zaak wil je daar dan opzetten eigenlijk?
nog een website nodig trouwens? dan maak ik em zo voor je, gratis ;) tegen drie nichtjes.
 
boogie zei:
hé ik ben een nette kerel hè :D
maar wat voor zaak wil je daar dan opzetten eigenlijk?
nog een website nodig trouwens? dan maak ik em zo voor je, gratis ;) tegen drie nichtjes.

Ik heb al een zaakje opgezet... ik heb een kledingwinkel en heb wat onroerend goed....
 
Socrates zei:
Ik heb al een zaakje opgezet... ik heb een kledingwinkel en heb wat onroerend goed....

Met een beetje, in nederland verdiend, geld is daar best wat te koop...vooral ook doordat het BBP in Portugal 1 van de laagste is van de huidige EU landen...
 
Socrates zei:
Ik heb al een zaakje opgezet... ik heb een kledingwinkel en heb wat onroerend goed....
relaxt ja, en respect evenzogoed.
dan wil ik als tegenprestatie wel werken aldaar. En maak ik ook nog een mooie website voor je (www.socratesmetzndikkezweterigelul.portugal)

hé maar even to the point; heb jij nu ook last van die vuren daar?
Toen ik laatst 2 weekjes op Kreta verbleef was er ook vlak bij ons de boel in hens gevlogen, dat was best even schrikken.
 
boogie zei:
relaxt ja, en respect evenzogoed.
dan wil ik als tegenprestatie wel werken aldaar. En maak ik ook nog een mooie website voor je (www.socratesmetzndikkezweterigelul.portugal)

hé maar even to the point; heb jij nu ook last van die vuren daar?
Toen ik laatst 2 weekjes op Kreta verbleef was er ook vlak bij ons de boel in hens gevlogen, dat was best even schrikken.

Hou op over de bosbranden man....Op een gegeven moment kon ik de branden gewoon zien vanaf mijn huis..... kan me nog herinneren dat he 18.00 was en het leek al een uurtje of 22.00 ofzo vanwege de rook... Ook was het net of het regende of sneeuwde maar dan was het zwart (as).... Moet eerlijk bekennen dat ik hem toen wel even kneep.... kwam wel heel erg dichtbij oppeens.... Het was al warm (rond de veertig graden) en door al die branden werd het alleen nog maar erger... Toevallig kwam een vriend van me langs die dag (die woont ook in NL) en moest helemaal omrijden omdat er een stuk snelweg was afgesloten omdat de vlammen van de ene kant naar de andere kant gingen.... best angstaanjagend om te zien moet ik eerlijk zeggen... Gelukkig is het bij ons nu wat rustiger, nu zijn er weer ergens anders branden bezig.... Er zijn al hele dorpen weggevaagd... best triest om te zien op tv dat mensen al hun hebben en houden moeten achterlaten en alles in rook zien opgaan.....
 
jaman, k*tzooi. Gelukkig ben je niet verbrand :)
 
Geef mij maar mijn Aalst (België), al was het maar voor 3 dagen per jaar. Mijn thuis is waar mijn carnaval plaatsvindt...

nog 186 dagen btw
 
Back
Naar boven