MuscleMeat

In welke kleding trainen jullie?

Bezoekers in dit topic

korte sportbroek, tanktop en supra owens
 
Shortje van Adidas, scheurt niet. En trainingsbroeken van de zeeman, cheap as **** en nog steeds niet gescheurd.
 
Mijne ook :D

Meestal tanktop / t-shirt en trainingsbroek. Mij enigste korte sportbroek is laatst uitgescheurd, samen met nog 2 broeken. :(
 
Heb ooit ook eens een paar trainingsbroeken van de zeemand gehad. Voor dagelijks gebruik oké maar voor de trainen waren ze zo doorgescheurd
 
Zo nu en dan train ik in m'n boxer, heerlijk voor de mobiliteit!
 
All stars, adidas broekje, tanktop/tshirt/longsleeve

ook 2 lange trainingsbroeken van de scapino
 
Ik van die hele korte adidas broekjes, komt helemaal geen spanning op omdat ze zo klein zijn. En dan een golds gym tank top erbij aww yeah
 
Altijd een tanktop of hemd, meestal een adidas sportswear broek, zitten echt fijn en niet strak bij het benen trainen.
 
Korte trainingsbroek en blote buik.... (voordeel van thuis trainen!!)

Ik train soms zelfs op mn blote voeten, wat overigens zeer dom is... maar goed eigenwijs noemt men dat
 
ragtops, baggies dat soort spul ook al weeg ik 75+ daar heb ik schijt aan
 
Ik van die hele korte adidas broekjes, komt helemaal geen spanning op omdat ze zo klein zijn. En dan een golds gym tank top erbij aww yeah

dit.

Wel Nike broekjes trouwens :D
 
Ik train met adidas broekje en tanktop. Heb er paar besteld van www.bodybuildingtanktops.nl. Goeie kwaliteit en ool super snelle levering btw. Het liefst train ik gewoon naakt uiteraard, zo kan ik elke spier goed aan het werk zien.
 
Tanktop, sweatpants, old pair of asics
 
over t algemeen joggingsbroek,,
t is maar net wat ik 't eerst zie liggen in mijn kast
 
lange broek en vest van xxlnutrition (broek is ongeveer zelfde stof).. in de zomer doe ik vest uit en draag ik tshirtje. altijd met mouwen en altijd lange broek. Lekker warm, lekker zweten... heerlijK!
 
Back
Naar boven