MuscleMeat

In welke oefening zijn jullie beresterk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

munk

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
2.220
Waardering
2
Ik heb overlaatst mijn maat 4x 135kg zien nekpressen aan de smithmachine en vondt dat wel sterk. Ik ben het sterkst in de deadlift(train dat ook 2x per week)
 
Ik ben niet beresterk, maar me beste onderdeel is bankdrukken. Ik druk 100 kg (1 rep), 85 kg (6 reps) en 80 kg (9 reps).
 
Ongetwijfeld deadlift (1RM 305kg)
 
Bankdrukken met een top van 145 kg... Squatten en deathlift kan ik helaas niet superzwaar uitvoeren i.v.m een aanhoudende onderrug blessure.

Gr.
Ferdi
 
Ik ook Schuin banken 110 Kg 3x en ben Naturel :D
vind het wel best.
 
lunges: 20x linkerbeen voor direct gevolgt door 20x rechterbeen voor met een losse halter van 92.5kg
 
het beste? in verhouding met wat er vroeger werd gedaan op competitie : bankdrukken.
zuiver op de cijfers : squatten

verder vind ik dat ik redelijk sterk ben ik het rowen. dumbbell en barbell. heb ooit 120kg gerowt, en ooit met DB's van 60kg gedaan. zwaar wes het wel.
 
Barbel curl in redelijke vorm (zonder teveel gooien 100 kg 4x)
One arm lying extensions 50 kg dumbbell 6x
Incline smith machine press 175 kg 1x
Squat 300 kg 6x
Deadlift 240 kg 1x
Smith machine shoulder press 150 kg 3x
Barbel row 160 kg 4x (toch wel met een lichte smokkel)
Dumbbell row 50 kg (zwaarder hebben we niet) 25x
One arm dumbbell curl 50 kg 3x

Maar dit is toch al weer allemaal een tijd terug. Vorig jaar voor de zomervakantie.
Als ik volgend jaar rond deze tijd allemaal weer kan, ben ik tevreden!
 
Originally posted by RichardV
Barbel curl in redelijke vorm (zonder teveel gooien 100 kg 4x)
One arm lying extensions 50 kg dumbbell 6x
Incline smith machine press 175 kg 1x
Squat 300 kg 6x
Deadlift 240 kg 1x
Smith machine shoulder press 150 kg 3x
Barbel row 160 kg 4x (toch wel met een lichte smokkel)
Dumbbell row 50 kg (zwaarder hebben we niet) 25x
One arm dumbbell curl 50 kg 3x

Maar dit is toch al weer allemaal een tijd terug. Vorig jaar voor de zomervakantie.
Als ik volgend jaar rond deze tijd allemaal weer kan, ben ik tevreden!

:hair: :spaz:
 
Wow RicharV jij lijkt me beresterk aan die cijfers te zien. Hoe oud bent u, en hoeveel weeg je? Die squat is dat een full squat 300x6?

3XL nice deadlift.......hoop volgend jaar in die buurt te komen:D
 
Frontpress(schouders)db's van 40kg6x
benchpress db 52kg 3x
squat 160 4x(nieuwe top yeah:eyebrow: )
leggpress 185kg 5x
bicepcurl lange h. 60kg
stats:101kg-1m89bf 14%
 
Incline flyes, 5x 38kg per hand.
 
Barbell reverse curl, 6x 35kg.
 
Originally posted by munk
Wow RicharV jij lijkt me beresterk aan die cijfers te zien. Hoe oud bent u, en hoeveel weeg je? Die squat is dat een full squat 300x6?

3XL nice deadlift.......hoop volgend jaar in die buurt te komen:D

Toen ik deze deed, was ik zojuist 24 geworden.
Woog ik bijna op mijn maximale 143 kg.
Net geen full squat. Ging 1 keer niet helemaal goed toen ik het wel deed. Had toen nogal last van mijn rug........
Moet alleen mijn DL nog wat op krikken in het komend jaar en wil op de incline proberen om 200 kg te gaan pressen volgend jaar zomer.
 
Originally posted by RichardV


Toen ik deze deed, was ik zojuist 24 geworden.
Woog ik bijna op mijn maximale 143 kg.
Net geen full squat. Ging 1 keer niet helemaal goed toen ik het wel deed. Had toen nogal last van mijn rug........
Moet alleen mijn DL nog wat op krikken in het komend jaar en wil op de incline proberen om 200 kg te gaan pressen volgend jaar zomer.

hoe komt het dat je zo sterk bent dan?

speciale manier van trainen?

voeding?

supplementen?
 
De grootste oorzaak zal wellicht zijn door keihard te trainen denk je niet? Iemand die niet keihard traint zal nooit zo'n gewichten van de grond krijgen
 
Sterk, maar vegeet ook lichaamsgewicht niet.
 
Inderdaad, ik ben op de meeste punten net zo sterk als of sterker dan een maat van mij die 90 kg weegt. Ik kan dippen, chinnen etc. Hij kan ze min of meer met het zelfde gewicht als ik (iets minder :D), maar ik doe mijn lichaamsgewicht en hij niet.... Dus absoluut zijn we min of meer even sterk, relatief gezien ben ik sterker....
 
Ik heb iets aparts met mn schouders.. dumbbells 30kg 10 reps en dat met een normale benchpress van 10reps 75kg.. Vind het in verhouding nogal sterk.. Heb ook sterke triceps..

Maar mn biceps :thumbd: Die suckt nogal :(
 
Back
Naar boven