AndroidHealthClinic

In welke oefening zijn jullie beresterk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by nilsjei1234


hoe komt het dat je zo sterk bent dan?

speciale manier van trainen?

voeding?

supplementen?

Zoals 3 XL al zegt. Ben zelf ook zwaar en redelijk lang 1.92 m.
Train nu al 71/2 jaar (alhoewel nu een tijd niet).

Gewoon steeds een stukkie zwaarder. Zelf een schema samenstellen, en als je niet vooruitgaat gewoon een nieuw schema maken en dat bekijken.
Train wel alles apart (1 spiergroep per dag, behalve bij benen).
Relatief weinig sets 2-3 per oefening. Herhalingen het liefst rond de 6-8. En continue proberen je grens een beetje te verleggen. En elke avond gewoon weer gaan!!! Consistency is very important.

P.s. Ga ook niet iedere week je schema helemaal omgooien, want dan weet je nooit of je nu wel of niet vooruit gaat.
 
om op de post terug te komen, bankdrukken is toch wel de oeffening waar ik het sterkst in ben. 110kg 3 x en dippen vind ik ook heerlijk. Ben nu bezig om gewichten aan mijn benen te hangen of een dumbbell tussen mijn benen aan het klemmen maar dat is nog even wennen, maar ik weeg nu 104 kg en dipt heerlijk....
 
@Richard:

Heb jij met jouw lengte/gewicht en de trainingsgewichten die je gebruikt er wel eens aan gedacht om met sterkste mannen wedstrijden mee te doen.

Als ik zo naar je prestatie's kijk denk ik dat je met wat gerichte training best wel een end zou kunnen komen.
 
Originally posted by 3XL
@Richard:

Heb jij met jouw lengte/gewicht en de trainingsgewichten die je gebruikt er wel eens aan gedacht om met sterkste mannen wedstrijden mee te doen.

Als ik zo naar je prestatie's kijk denk ik dat je met wat gerichte training best wel een end zou kunnen komen.

Heb ik 'm ook al s voorgesteld :p

Hij heeft echt het frame ervoor. En ik denk dat hij het ook lang niet slecht zou doen. Mits met die gerichte training idd.

Kom op, richard. Dat is al 2 voor.
 
ik heb er ook al aan gedacht !

kom zeg, als een zwakkeling als ik daar al gaat aan meedoen, dan moet jij dat toch ZEKER veel beter kunnen!!!

(3voor met andere woorden)
 
In cijfers ben ik nergens beresterk :(
In vergelijking met leeftijdsgenoten ben ik zeker weten het beste met squat.
 
Komaan Richard, dat zou zeker iets voor u zijn. Hoeveel beren zoals u lopen er rond denkt u? Ik kom dat zeker niet dagelijks tegen op straat hoor! En, zo'n sterksteman wedstrijd is waarschijnlijk eens een hele ervaring.

Ik ben dus nummer 4:p
 
De grootste hebben ookwel een duwtje in de rug nodig.bij deze dan no5.
 
Ja kom op rich! Gaan met die banaan. :) (no 6 dus)
 
Originally posted by 3XL
@Richard:

Heb jij met jouw lengte/gewicht en de trainingsgewichten die je gebruikt er wel eens aan gedacht om met sterkste mannen wedstrijden mee te doen.

Als ik zo naar je prestatie's kijk denk ik dat je met wat gerichte training best wel een end zou kunnen komen.

Heb ik ook wel eens aan zitten denken.....
Maar waar zou ik daar voor moeten gaan trainen?
Berend Veenenberg heeft zijn eigen sportschool, met een grote tuin waar al die attributen liggen uitgestald. Maar die mogelijkheid heb ik niet. Plus ik zal eerst van mijn onderarm blessure afmoeten. Na maanden eigenwijs te zijn geweest, ben ik dinsdag bij de dokter geweest. Aanstaande maandag moet ik naar een sportfysio. Ben benieuwd, want begin nu echt in te kakken.
Maar die gasten daar deadliften 400 kg, squatten dat ook, en noem maar op. Maar ja, ook stevige gebruikers.
 
Ja misschien wel maar jij legt je niet zo toe op die oefeningen. Mocht je trainen zoals hen zou je in de deadlift ook veel sterker worden dan nu al het geval is
 
Kijk eens op http://www.realdutchpower.nl/ .

Dit is de officiele site voor NL sterkeman wedstrijden en bevat ook een forum. Mischien dat je hier meer info kan opsteken.
 
Back
Naar boven