AndroidHealthClinic

in welke positie slaap jij. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

erwin280

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2007
Berichten
8.271
Waardering
819
1.
slaap1.gif


Foetushouding
Deze slaper ligt met zijn knieën opgetrokken. Zijn lichaam is helemaal ineengerol tot een bal. Op deze manier liggen foetussen in de baarmoeder om gezicht en ingewanden te beschermen. Het kussen geeft hem nog extra bescherming. In het leven van overdag vertoont hij mogelijk ook een sterke hang naar bescherming en behoefte aan een centrale kern waarom hij zijn leven kan organiseren.




2.
slaap4.gif



Semi-foetaal
Deze houding, op de zij met de knieën gedeeltelijk opgetrokken, biedt warmte en bescherming en staat tegelijk grote beweeglijkheid toe. Het is dus een zeer praktische houding wanneer het gaat om lichamelijk comfort en beweeglijkheid. De personen die deze houding kiezen, tonen eenzelfde mate van praktische aanpassing aan de wereld. Zulke mensen zijn gewoonlijk vrij evenwichtig en zeker. Ze kunnen zich zonder al te veel moeite aanpassen aan de feitelijkheden van hun bestaan.




3.
slaap3.gif



Koninklijk
Een oud spreekwoord zegt: 'De koning slaapt op zijn rug, de wijze op zijn zij en de rijke op zijn buik'. Rugslapers voelen zich zeker, zijn vol zelfvertrouwen en bezitten een sterke persoonlijkheid. Ze zijn in staat de wereld en wat zij te bieden heeft te accepteren. Ze stellen zich dag en nacht open voor alles en voelen zich goed bij zowel geven als nemen.




4.
slaap2.gif



Buikligging
Door breeduit op hun buik te liggen met hun armen uitgestrekt langs hun hoofd, tonen vooroverliggende slapers de behoefte om in contact te blijven met - en te heersen over - een zo groot mogelijk deel van hun onmiddelijke omgeving. De buikligger doet een poging om de ruimte in bed te beheersen en vertoont een soortgelijke drang om de gebeurtenissen in zijn leven overdag de baas te zijn.




5.
slaap5.gif



Goeling
Een goeling is een lang rond kussen met een katoenen sloop eromheen, dat in het Verre Oosten gebruikt wordt voor koeling. Hij wordt gewoonlijk languit op bed gelegd en de slaper omarmt hem als een slaappartner. Bij ons in het westen gebruiken sommige singels hun kussen op gelijke wijze. Het omarmen van hun denkbeeldige partner geeft hen enige geborgenheid en troost.
 
Semi-foetaal.
 
semi-foetaal en soms op m'n rug
 
ik ook semi-foetaal. Heel soms op mijn buik
 
Ik slaap in alle mogelijke houdingen
 
semi-foetaal
 
Maak er dan een pol van he
 
Onderste boven hangend aan ketting die vast zitten aan het plafond. Nee, 1,2 & 5 verlangend naar een niet zeikend meisje tussen mijn armen...:gay:
 
verschillend, lig meestal op m'n buik met 1 arm om m'n gf of m'n kussen, soms word ik wakker in de positie hoe een pharao in z'n sacrofaag geflikkerd wordt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zou ik een reïncarnatie zijn van king tut :eek:
 
ik weet dat niet want dan slaap ik
 
buikligging maar dan niet met mn armen langs mn hoofd, maar ik wordt altijd koninklijk wakker
 
Buikligging en goeling.
 
semi-foetaal en goeling.
 
koninklijk blijkbaar. Al men leven lang eigenlijk. Toch vanaf het moment ik me kan herinneren. Op mijn zij kan ik de slaap niet vatten.
 
2 en 4 en bij uitslapen soms 3.
 
Back
Naar boven