MuscleMeat

in welke richting rijdt de bus?

In welke richting rijdt de bus

  • naar links

    Stemmen: 20 36,4%
  • naar rechts

    Stemmen: 35 63,6%

  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

naar rechts anders rijd ie over shutters prachtige avatar heen.
 
BigT heeft het correcte antwoord gegeven :)
het gaat om de instapdeuren idd.

deze test werd voor gelegd aan kleuters, bleek dat veel van hen dit wel door hadden terwijl volwassenen vaak te moeilijk gaan denken.
 
deze test werd voor gelegd aan kleuters, bleek dat veel van hen dit wel door hadden terwijl volwassenen vaak te moeilijk gaan denken.
Ja ik ben nog een echte kleuter soms :D

ps: krijg ik nu een snoepje?
 
De bus rijdt gewoon rechtdoor, je kan 'em alleen ZIEN van links of van rechts. Zoals Grote T al zegt, de instapdeuren zie je niet en aangezien deze altijd aan de rechterkant zitten, zie je deze bus van de linkerkant. Maar de bus rijdt dus gewoon rechtdoor. ;)



EDIT: Gefeliciteerd, Big T................vanaf sta je gelijk aan een kleuter! :D :p
 
je ziet em van de zijkant daniel
 
Dat bedoel ik! ;)

Als je vraagt in welke richting de bus zelf rijdt, is dat dus gewoon rechtdoor. Z'n wielen staan ook niet gedraaid in een bepaalde richting, dus ik heb gelijk en heb nu dus een vlaai van je tegoed..! :D
 
Dat bedoel ik! ;)

Als je vraagt in welke richting de bus zelf rijdt, is dat dus gewoon rechtdoor. Z'n wielen staan ook niet gedraaid in een bepaalde richting, dus ik heb gelijk en heb nu dus een vlaai van je tegoed..! :D

Nope want dan kan ie ook nog achteruit :p
 
:mad: K*tspelletjes...:mad:




Volgend plaatje! :p
 
Misschien rijdt ie wel achteruit?

Het lijkt trouwens meer op een UFO dan een bus ;)
 
hij komt de jongen in jouw avatar ophalen

doe je duim es opsteken
 
Dat zal dan naar links zijn , aangezien er geen instapdeuren zijn aan de linkerkant van deze bus, en we dus wel te maken moeten hebben met de chauffeurkant die dus enkel ramen heeft. Tenzij de bus achteruit rijdt natuurlijk, maar dat doen bussen zelden.

ben ik nou dom??? :o

ik snap er nog steeds geen kl#te van
 
Het rechterwiel is kleiner.. dat is dus het voorwiel.. dus hij gaat rechts!

:roflol: je gaat allemaal dingen zien die er helemaal niet zien als je maar lang genoeg ernaar blijft kijken volgens mij.
 
je ziet geen deuren dus gaat ie naar links simpel toch

maar dat zie je aan de rechterkant ook niet, dus als de bus omgedraaid staat, dan gaat ie naar rechts, toch?

of ben ik nou aan het spacen...
 
ok ik begrijp, ik begrijp hehe

als ie omgedraaid staat, dan zie je wel de deuren

oeps foutje, bedankt.:o
 
BigT heeft het correcte antwoord gegeven :)
het gaat om de instapdeuren idd.

deze test werd voor gelegd aan kleuters, bleek dat veel van hen dit wel door hadden terwijl volwassenen vaak te moeilijk gaan denken.

lol :D
 
miljaar BIG_T ,

ff zeggen hoe het zit wel straf ;)
 
Back
Naar boven