MuscleMeat

In Welke Shake Zitten Alle 4 De Eiwit Vormen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ijzersterk

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2006
Berichten
123
Waardering
0
hallo,

ik ben opzoek naar een shake waar alle 4 de eiwitvormen in zitten

-WEI-EIWIT ISOLAAT
-MELK-EIWIT CONCENTRAAT
-CALCIUMCASEINAAT
-EI-EIWIT (ALBUMINE)

ik weet dat het in PWRTEK zit en in Performance SPC (maar ben eigenlijk niet zo weg van Performance)


ik hoop dat iemand mij kan helpen en als iemand mij toch Performance aanraad wil ik heel graag weten waarom

en waar kan ik de eiwitten het beste/goedkoopste bestellen.....
 
Ik heb zelf protein shake van Bodylab als langzaam eiwit, mist alleen die isolaat.
 
hallo,

ik ben opzoek naar een shake waar alle 4 de eiwitvormen in zitten

-WEI-EIWIT ISOLAAT
-MELK-EIWIT CONCENTRAAT
-CALCIUMCASEINAAT
-EI-EIWIT (ALBUMINE)

ik weet dat het in PWRTEK zit en in Performance SPC (maar ben eigenlijk niet zo weg van Performance)


ik hoop dat iemand mij kan helpen en als iemand mij toch Performance aanraad wil ik heel graag weten waarom

en waar kan ik de eiwitten het beste/goedkoopste bestellen.....

ik zou niet voor de calciumcaseinaat gaan omdat het een slechte kwaliteit eiwit is, het zorgt ook voor meer acne. Micellear caseine is daarintegen beter.
Ik dacht dat er in Isobolic van Nutrabolics alle 4 de soorten zaten.
 
ik heb een weightgainer genaamd muscle juice: daarop staat

protein blend (whey protein concentrate, premium whey isolate, calcium caseinate, egg white albumin)
:dunno:
 
ik heb het even opgezocht en Isobolic heeft ze inderdaad alle 4.
-Cross flow gefilterde Whey eiwit Isolaat→ De beste Whey eiwit variant. Vrij van lactose; maar vol met alle factoren die van Whey een fantastisch product maken! Whey eiwit Isolaat wordt zeer snel verteerd en opgenomen. Ideaal na de training

-Undenatured Micellar Caseïne→ Het ‘geheime wapen’ van Isobolic. Een eiwit dat zeer langzaam verteerd wordt; tot wel 7 uur lang. Dat betekent dat je lichaam gedurende 7 uur in groei modus is! Undenatured betekent dat de eiwitten in haar puurste vorm aanwezig zijn. Dus niet bewerkt of verhit. Puur 100% top kwaliteit proteïne

-Ei-eiwit→ Ei-eiwit staat al jaren bekend als het meest spieropbouwende eiwit. Rijk aan allerlei groeibevorderende stoffen. Ei-eiwit wordt langzamer verteerd dan Whey, maar sneller dan Caseïne eiwit

-Whey proteïne concentraat→ Deze eiwitvorm wordt langzamer verteerd dan Whey Isolaat, maar sneller dan Ei-eiwit. De combinatie van deze 4 eiwitten geven een dus zeer time-released effect!

en dit zit er nog extra in:
CLA→ Dit welbekende vetzuur ondersteunt de opbouw van spiermassa en de afbraak van vetten.

Bromazym→ dit enzym helpt bij de vertering van de eiwitten.

Flaxseed Powder→ dit is zeer geconcentreerde bron van de gezonde omega3 vetzuren.
 
Er zitten zelfs meerdere vormen van eiwitten in SYNTHA-6 van BSN!!
 
De combinatie van deze 4 eiwitten geven een dus zeer time-released effect!

:rolleyes: Jaja :rolleyes:

Als je alles bij elkaar gooi wordt het in je maag 1 grote massa waarbij de caseine vlokt en bezinkt. De passeersnelheid van de totale massa wordt dus bepaald door de caseine, maw passeersnelheid is wel geleidelijk, maar langzaam.

Enige manier waarop je wei en caseine een soort TR ewffect kan laten geven is door eerst wei te nemen en dan een uur later caseine. Blends maken van wei en caseine doet de snelle passeereigenschap van wei grotendeels teniet en is dus wat dat aangaat verkoop BS



Ik neem aan dat ze de verzameling enzymen onder de naam Bromelaine bedoelen ?
 
Laatst bewerkt:
Er zitten zelfs meerdere vormen van eiwitten in SYNTHA-6 van BSN!!


Jammer alleen dat er op dit soort producten meestal niet op staat hoeveel er van wat inzit (en waar je dus eigenlijk voor betaal)
 
Dus jij zegt maw dat die combi shakes dus eigenlijk zonde van het geld zijn als je doelt op TR, en dus beter losse eiwitten kan kopen?
 
Wat TR aangaat wel ja.

Als je een combi neemt dan moet je het nemen vanwege de eigenschappen (behalve snelheid) en subfracties die diverse eiwitten bevatten.
 
:rolleyes: Jaja :rolleyes:

Als je alles bij elkaar gooi wordt het in je maag 1 grote massa waarbij de caseine vlokt en bezinkt. De passeersnelheid van de totale massa wordt dus bepaald door de caseine, maw passeersnelheid is wel geleidelijk, maar langzaam.

Enige manier waarop je wei en caseine een soort TR ewffect kan laten geven is door eerst wei te nemen en dan een uur later caseine. Blends maken van wei en caseine doet de snelle passeereigenschap van wei grotendeels teniet en is dus wat dat aangaat verkoop BS




Ik neem aan dat ze de verzameling enzymen onder de naam Bromelaine bedoelen ?

ik zou het niet weten, ik heb gewoon de advertentie gekopieerd:p
 
Back
Naar boven