XXL Nutrition

inbox full?

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
ik krijg telkens via mn meel de melding dat mn inbox van pm'tjes volz it. Maar ik heb er momenteel maar 4 instaan terwijl ik er eerder 10 inhad staan. waar ligt dit dan aan?
 
miss mag je maar een bepaald aantal bytes in gebruik nemen voor je inbox. en dat die 4 nu evenveel bytes in gebruiknemen als die 10 die je eerst had. of T heeft iets aangepast

btw. ik wou je er 1 sturen maar die kon ik niet versturen omdat je pmbox vol zat
 
dat zag ik dus Frenkpie, je was niet de enige.

bedenk net dat ik m beter in de feedbacksectie kon plaatsen..maar de bytes stelt niet veel voor vegrelelken met eerder
 
Zet hem eens op show all? misschien dat je je vorige pm's niet hebt weggehaald.
 
Heb je ook alle pm's die jij zelf verstuurd verwijderd? Daar kan het ook wel eens aan liggen!

Dus niet bij inbox maar bij sent items! good luck
 
Je moet niet enkel in je inbox kijken, ook in sent items en trackings moet je kijken, daar zit het ook waarsch vol, die moeten ook weg...

;)
 
@ iedreen die mij hulp heeft geboden....bedankt.

Mijn inbox is weer opgeschoond. k heb idd niet naar de sent items en de tracking box gekeken. oftwel, dandy mocht net aardig wat aanvinken en deleten.;)


jullie kunnne weer al jullie kritische, demotiverende en andere demoniserende berichten plus de bijbehorende kogelbrieven bij mij achter laten :D
 
Back
Naar boven