Fitness Seller

Inbrekers bellen eerst?

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Ano_1988_3

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
16 aug 2011
Waardering
18
Lengte
1m84
Massa
42kg
Vetpercentage
14%
Heb ook zo iets meegemaakt. Was voor ik ging slapen vergeten de buiten lichten aan te zetten en het was mid-zomer. Leek dus erg of ik op vakantie was. Toen om 3 uur werd er aan gebeld, ik gauw mijn raam open doen. Zie ik 2 'mannen' in donkere kleding staan. Gelijk schelden en naar beneden gerend, auto in gegaan om te zoeken maar waren al gevlucht.

JackRipper

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 dec 2009
Waardering
195
Lengte
1m75
Massa
82kg
Heb ook zo iets meegemaakt. Was voor ik ging slapen vergeten de buiten lichten aan te zetten en het was mid-zomer. Leek dus erg of ik op vakantie was. Toen om 3 uur werd er aan gebeld, ik gauw mijn raam open doen. Zie ik 2 'mannen' in donkere kleding staan. Gelijk schelden en naar beneden gerend, auto in gegaan om te zoeken maar waren al gevlucht.
:) Woon je in een woonwijk omringd door huizen of alleenstaand?

Mistral8

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
8 jan 2011
Waardering
88
Lengte
1m84
Massa
76kg
4 jarige opleiding tot agent allround, 4 jaar straatervaring en daarna kan je solliciteren..
Maar ben hondengeleider geweest bij defensie.
Hmm dus je moet al 8jaar bij de politie zitten eerst..
Dat zou ik echt niet zien zitten dus..

Zeker niet als politieagent in Brussel :rolleyes:

AnverzMuscle

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
12 feb 2008
Waardering
45
Lengte
1m87
Denk dat het de minnaar van je vrouw was die je loopt te trollen...

Nee on topic nu, zou hier niet zomaar overgaan, zeker backtrace, want voor je het weet is je caravan leeg!

Hoody

Massive Warrior
Lid geworden
12 aug 2010
Waardering
4.846
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
hoe kom je in cyberpolice

FrankSnip

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2011
Waardering
122
Lengte
1m87
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
Gelijk vastleggen als je de goede hebt:p

Vandaag wat meer dingen gebeurt.
Is waarschijnlijk geen inbreker maar iemand die mijn vrouw heel graag wil zien of spreken..
Hij heeft via facebook mijn zusje op der werk gebeld voor het telefoonnummer van mijn vrouw.
Daarna heeft hij nog een keer naar mijn vrouw der werk gebeld..

Ik ben benieuwd...

gaat ie ook al naar werkplekken bellen?

niet toevallig een social engineer?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Social_engineering_(informatica)

kareldeboer

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 apr 2009
Waardering
93
Lengte
1m94
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Wat er bij ons in de buurt een tijd gaande was, was dat de inbrekers de overlijdensberichten keken in de krant en dan wanneer de begrafenis was het hele huis leeg halen.

Dat is wel echt keihard. Die mensen hebben net een dierbare begraven en wanneer ze dan thuis kwam kregen ze cadeau dat het hele huis overhoop lag.

AbFab

Monstrous Giant
Lid geworden
29 jul 2010
Waardering
1.009
Lengte
1m67
Massa
59kg
Wat er bij ons in de buurt een tijd gaande was, was dat de inbrekers de overlijdensberichten keken in de krant en dan wanneer de begrafenis was het hele huis leeg halen.

Dat is wel echt keihard. Die mensen hebben net een dierbare begraven en wanneer ze dan thuis kwam kregen ze cadeau dat het hele huis overhoop lag.
Ook al vaker van gehoord.
Daarom nooit eigen adres bij contactgegevens zetten, maar postadres of dat van de begrafenisondernemer.

Doix

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 aug 2006
Waardering
13
Lengte
1m79
Massa
99kg
Vetpercentage
24%
En een compleet gestoorde megavalse Rottweiler thuislaten zodat als je thuiskomt nog een begravenis hebt .... ik heb zo weinig respect voor mensen die dat flikken ..... dan ben je lager dan laag .....

Grtz,

Aad ~ Doix

Kandijkoekje

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2009
Waardering
322
Lengte
1m96
Massa
106kg
Vetpercentage
9%
Laat ze maar eens hier komen. Heb tijdje terug een buks aangeschafd en kan er al aardig mee overweg. Ik ben al een aantal weken ermee aan het oefenen op de snelweg dus laat ze maar komen.

Falcor

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
30 jun 2009
Waardering
129
Lengte
1m86
  • Topic Starter Topic Starter
laat ze maar eens hier komen. Heb tijdje terug een buks aangeschafd en kan er al aardig mee overweg. Ik ben al een aantal weken ermee aan het oefenen op de snelweg dus laat ze maar komen.
:d:d

Bovenaan