AndroidHealthClinic

Inbrekers bellen eerst? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb ook zo iets meegemaakt. Was voor ik ging slapen vergeten de buiten lichten aan te zetten en het was mid-zomer. Leek dus erg of ik op vakantie was. Toen om 3 uur werd er aan gebeld, ik gauw mijn raam open doen. Zie ik 2 'mannen' in donkere kleding staan. Gelijk schelden en naar beneden gerend, auto in gegaan om te zoeken maar waren al gevlucht.
 
Heb ook zo iets meegemaakt. Was voor ik ging slapen vergeten de buiten lichten aan te zetten en het was mid-zomer. Leek dus erg of ik op vakantie was. Toen om 3 uur werd er aan gebeld, ik gauw mijn raam open doen. Zie ik 2 'mannen' in donkere kleding staan. Gelijk schelden en naar beneden gerend, auto in gegaan om te zoeken maar waren al gevlucht.

:) Woon je in een woonwijk omringd door huizen of alleenstaand?
 
4 jarige opleiding tot agent allround, 4 jaar straatervaring en daarna kan je solliciteren..
Maar ben hondengeleider geweest bij defensie.

Hmm dus je moet al 8jaar bij de politie zitten eerst..
Dat zou ik echt niet zien zitten dus..

Zeker niet als politieagent in Brussel :rolleyes:
 
Denk dat het de minnaar van je vrouw was die je loopt te trollen...

Nee on topic nu, zou hier niet zomaar overgaan, zeker backtrace, want voor je het weet is je caravan leeg!
 
hoe kom je in cyberpolice
 
Gelijk vastleggen als je de goede hebt:p

Vandaag wat meer dingen gebeurt.
Is waarschijnlijk geen inbreker maar iemand die mijn vrouw heel graag wil zien of spreken..
Hij heeft via facebook mijn zusje op der werk gebeld voor het telefoonnummer van mijn vrouw.
Daarna heeft hij nog een keer naar mijn vrouw der werk gebeld..

Ik ben benieuwd...


gaat ie ook al naar werkplekken bellen?

niet toevallig een social engineer?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Social_engineering_(informatica)
 
Wat er bij ons in de buurt een tijd gaande was, was dat de inbrekers de overlijdensberichten keken in de krant en dan wanneer de begrafenis was het hele huis leeg halen.

Dat is wel echt keihard. Die mensen hebben net een dierbare begraven en wanneer ze dan thuis kwam kregen ze cadeau dat het hele huis overhoop lag.
 
Wat er bij ons in de buurt een tijd gaande was, was dat de inbrekers de overlijdensberichten keken in de krant en dan wanneer de begrafenis was het hele huis leeg halen.

Dat is wel echt keihard. Die mensen hebben net een dierbare begraven en wanneer ze dan thuis kwam kregen ze cadeau dat het hele huis overhoop lag.
Ook al vaker van gehoord.
Daarom nooit eigen adres bij contactgegevens zetten, maar postadres of dat van de begrafenisondernemer.
 
En een compleet gestoorde megavalse Rottweiler thuislaten zodat als je thuiskomt nog een begravenis hebt .... ik heb zo weinig respect voor mensen die dat flikken ..... dan ben je lager dan laag .....

Grtz,

Aad ~ Doix
 
Laat ze maar eens hier komen. Heb tijdje terug een buks aangeschafd en kan er al aardig mee overweg. Ik ben al een aantal weken ermee aan het oefenen op de snelweg dus laat ze maar komen.
 
laat ze maar eens hier komen. Heb tijdje terug een buks aangeschafd en kan er al aardig mee overweg. Ik ben al een aantal weken ermee aan het oefenen op de snelweg dus laat ze maar komen.
:d:d
 
Back
Naar boven