MuscleMeat

Incest. Uwotm8

Users who are viewing this thread

Arminius

Humongous Ruler
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
4 jul 2005
Lengte
1m87
Denk dat maar een heel klein gedeelte van de incent gemeld/betrapt wordt. Dus is het zo gek nog niet, ookal zou ik er zelf niet aan moeten denken zoiets te doen.

Zou goed kunnen. Heb eens een docu gezien over incest (en misbruik), er kwam een kerel in voor die coïtus had met zijn moeder. Hij werd er zo verknipt van dat hij zijn moeder heeft vermoord en nu levenslang vast zit.

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
obvious trolls are obvious:roflol:

Tractortje

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
25 sep 2003
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Ik geloof best wel dat dit redelijk vaak voorkomt. In alle kringen. Als je jong bent, ben je vaak nieuwsgierig naar nieuwe dingen. Zeker naar coïtusualiteit. Een zus of broer is toch iemand, die je helemaal vertrouwt en daardoor de ideale persoon om je aan bloot te geven. Het is een veilige manier van ontdekken. Natuurlijk zullen er veel gezinnen zijn waar het niet voorkomt, en de walging al ontstaat bij het idee, maar er zullen ook veel gezinnen zijn waar het "gewoon" gebeurt.

OP
Coexistence

Coexistence

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
27 apr 2012
Lengte
1m84
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Ik geloof best wel dat dit redelijk vaak voorkomt. In alle kringen. Als je jong bent, ben je vaak nieuwsgierig naar nieuwe dingen. Zeker naar coïtusualiteit. Een zus of broer is toch iemand, die je helemaal vertrouwt en daardoor de ideale persoon om je aan bloot te geven. Het is een veilige manier van ontdekken. Natuurlijk zullen er veel gezinnen zijn waar het niet voorkomt, en de walging al ontstaat bij het idee, maar er zullen ook veel gezinnen zijn waar het "gewoon" gebeurt.
Man met ervaring spreekt hier.:trollface:

Ben het er wel mee eens.

girovaki

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 feb 2010
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%

tumblr_lki80jrKZj1qc0d3m.png

nee, gewoon nee ...

Naar boven