MuscleMeat

Incest. Uwotm8

Bezoekers in dit topic

Denk dat maar een heel klein gedeelte van de incent gemeld/betrapt wordt. Dus is het zo gek nog niet, ookal zou ik er zelf niet aan moeten denken zoiets te doen.

Zou goed kunnen. Heb eens een docu gezien over incest (en misbruik), er kwam een kerel in voor die coïtus had met zijn moeder. Hij werd er zo verknipt van dat hij zijn moeder heeft vermoord en nu levenslang vast zit.
 
obvious trolls are obvious:roflol:
 
Ik geloof best wel dat dit redelijk vaak voorkomt. In alle kringen. Als je jong bent, ben je vaak nieuwsgierig naar nieuwe dingen. Zeker naar coïtusualiteit. Een zus of broer is toch iemand, die je helemaal vertrouwt en daardoor de ideale persoon om je aan bloot te geven. Het is een veilige manier van ontdekken. Natuurlijk zullen er veel gezinnen zijn waar het niet voorkomt, en de walging al ontstaat bij het idee, maar er zullen ook veel gezinnen zijn waar het "gewoon" gebeurt.
 
Ik geloof best wel dat dit redelijk vaak voorkomt. In alle kringen. Als je jong bent, ben je vaak nieuwsgierig naar nieuwe dingen. Zeker naar coïtusualiteit. Een zus of broer is toch iemand, die je helemaal vertrouwt en daardoor de ideale persoon om je aan bloot te geven. Het is een veilige manier van ontdekken. Natuurlijk zullen er veel gezinnen zijn waar het niet voorkomt, en de walging al ontstaat bij het idee, maar er zullen ook veel gezinnen zijn waar het "gewoon" gebeurt.
Man met ervaring spreekt hier.:trollface:

Ben het er wel mee eens.
 
Ik geloof best wel dat dit redelijk vaak voorkomt. In alle kringen. Als je jong bent, ben je vaak nieuwsgierig naar nieuwe dingen. Zeker naar coïtusualiteit. Een zus of broer is toch iemand, die je helemaal vertrouwt en daardoor de ideale persoon om je aan bloot te geven. Het is een veilige manier van ontdekken. Natuurlijk zullen er veel gezinnen zijn waar het niet voorkomt, en de walging al ontstaat bij het idee, maar er zullen ook veel gezinnen zijn waar het "gewoon" gebeurt.


tumblr_lki80jrKZj1qc0d3m.png


nee, gewoon nee ...
 
Back
Naar boven