Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat vinden jullie van deze oef, ik wou hem in mijn volgende schema gaan gebruiken..Ik zou graag willen weten wie deze oef doet, of je het goed vind etc...
Ik vind hem wel lekker om de zoveel tijd. (mijn schema is neit elke week hetzelfde vandaar, maar deze hoort zeker wel bij mijn arsenaal)
Zoek even een paar keer wat voor jou een goeie incline hoek is, voordat je hem lekker voelt.
Zeker aan te raden in je schema!!
Vind het af en toe wel lekker ja. maar dan doe ik m meestal alleen in hammersT. je kan niet smokkelen dmv je lichaam te gebruiken.
ben er alleen niet over uit of je je bovenarmen helemaal moet laten hangen of niet..laat ze meestal wel haaks aan de vloer hangen en dan alleen onderarmen op en neer.
Ikzelf doe deze altijd in hammer sT! Geeft wel een lekker gevoel, ervoor nog BB preacher curl en de gouwe ouwe DB curl! De zeik komt uit men broek gestroomd als ik alles geef bij deze 3 oef :d !!!
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.