Fitness Seller

Incline ALT. DB Curl

Bezoekers in dit topic

Vinny

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2002
Berichten
2.202
Waardering
0
Wat vinden jullie van deze oef, ik wou hem in mijn volgende schema gaan gebruiken..Ik zou graag willen weten wie deze oef doet, of je het goed vind etc...
 
Ik vind hem wel lekker om de zoveel tijd. (mijn schema is neit elke week hetzelfde vandaar, maar deze hoort zeker wel bij mijn arsenaal)
Zoek even een paar keer wat voor jou een goeie incline hoek is, voordat je hem lekker voelt.
Zeker aan te raden in je schema!! :clap:
 
Vind het af en toe wel lekker ja. maar dan doe ik m meestal alleen in hammersT. je kan niet smokkelen dmv je lichaam te gebruiken.

ben er alleen niet over uit of je je bovenarmen helemaal moet laten hangen of niet..laat ze meestal wel haaks aan de vloer hangen en dan alleen onderarmen op en neer.

graag tips;)
 
ik d8 eraan om ALT DB curl te vervangen door incline db curl, omdat je idd niet kan smokkelen..
 
Ik doe'm bijna elke week, maar dan niet de alternate sT, maar gewoon 2 armen tegelijk.

Ik varieer wel met de hoek, van 60gr tot liggend.

Vind het persoonlijk 1 van de beste (mischien wel de beste) bicepsoefeningen


Ennuh niet smokkelen? Vooral met de alternate sT zie ik mensen soms alles behalve biceps trainen
 
Ikzelf doe deze altijd in hammer sT! Geeft wel een lekker gevoel, ervoor nog BB preacher curl en de gouwe ouwe DB curl! De zeik komt uit men broek gestroomd als ik alles geef bij deze 3 oef :d !!!
 
Originally posted by 3XL
Ik doe'm bijna elke week, maar dan niet de alternate sT, maar gewoon 2 armen tegelijk.

Ik varieer wel met de hoek, van 60gr tot liggend.

Vind het persoonlijk 1 van de beste (mischien wel de beste) bicepsoefeningen


Ennuh niet smokkelen? Vooral met de alternate sT zie ik mensen soms alles behalve biceps trainen

ok dan gaat die in mijn schema, doe je hem ook op de Hammer curl manier? heeft dat hetzelfde effect als de Hammer curl?
 
Volgens "Muscle meets magnet" (boek van Steve Holman) is de incline variant beter als de standaard versie
 
Back
Naar boven