XXL Nutrition

Incline dumbbell press (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nador

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 jan 2010
Berichten
3.907
Waardering
175
Hoe moet je die nou uitvoeren? Want ik merk dat er 2 varianten zijn. Mensen die hem gewoon recht naar boven drukken en mensen die hem boven naar elkaar toe bewegen. Heb er altjd moeite mee welke is nou het best?
 
In mijn gym bewegen ze die naar elkaar toe, ik trouwens ook. Ik heb nog nooit iemand gezien die hem recht naar boven doet, maar mss is dat ook een variant
 
Laatst bewerkt:
ik duw ze recht naar boven, ik doet dit omdat het voor mij beter aanvoelt en zo hou ik constante spanning op mijn borstspieren.
 
Houd je handen recht boven je ellebogen (zo kun de meeste kracht uitoefenen), je zult zien dat ze bovenaan dan wat naar binnen gaan.
 
Maakt volgens mij niet veel uit, zolang je de dumbbells elkaar maar niet laat raken dan
verlies je spanning.
 
beide is goed, bovenin goed knijpen in je borst
 
Probeer jij maar eens te knijpen in je borst als je 2 dumbbells vast hebt.
Doet iemand anders het dan voor je?:P
 
Probeer jij maar eens te knijpen in je borst als je 2 dumbbells vast hebt.
Doet iemand anders het dan voor je?:P

:roflol:

Zelf doe ik ze altijd naar elkaar toe bovenin, maar ik laat ze niet raken, dat irriteert me:mad:
 
Dus je duwt ze eigelijk gewoon omhoog en beweegt ze expres naar elkaar toe? Want snap het eigelijk nog steeds niet
 
Dus je duwt ze eigelijk gewoon omhoog en beweegt ze expres naar elkaar toe? Want snap het eigelijk nog steeds niet


E Nador, ben je een Marokkaa. Nador is toch een stad in Marokko. Ik vroeg het me gwn even af
 
..
 
Laatst bewerkt:
iemand?
 
Dus je duwt ze eigelijk gewoon omhoog en beweegt ze expres naar elkaar toe? Want snap het eigelijk nog steeds niet
Juist want dat is ook een functie van je borst...
 
Naar binnen draaien zorgt voor meer spanning op het einde? Flat db press kan je ook zo doen, maar nog nooit geprobeerd eig.
 
Kijk uit met aantikken als je echt zwaar gaatm dan zouden die dumbbells wel eens uit je handen kunnen glippen wanneer je dat ene moment geen spanning hebt.
 
Denk niet dat het veel uitmaakt welke van de 2 varianten je gebruikt. Ik duw ze zelf behoorlijk recht naar boven en m'n trainingspartner beweegt ze richting het einde naar elkaar toe. Werkt voor ons beiden prima zo :)
 
Kijk uit met aantikken als je echt zwaar gaatm dan zouden die dumbbells wel eens uit je handen kunnen glippen wanneer je dat ene moment geen spanning hebt.
Je moet ze ook gewoon vasthouden....
 
Back
Naar boven