Fitness Seller

Incline treadmill (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ForestElder

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2004
Berichten
442
Waardering
3
Hallo hardcore trainers,

ik heb een vraagje:

ik wil wat droger worden, en nu doe ik na me krachttraining 30 tot 45 min cardio op een incline treadmill van 14% en speed 4. Me hartslag ligt meestal rond de 130- 135.

Is deze manier van cardio beetje effectief voor vetverbranding, en zijn er andere bodybuilders die ook op deze manier droger zijn geworden, natuurlijk in combinatie met een goed dieet?

Ik heb deze cardio oefening geplukt uit het boek: action hero body van Jorgen de Mey.
 
ja hoor, is goed hoor
 
speed 4? is dat 4km per uur? lijkt me een beetje weinig.
 
haha action hero body heb ik ook gelezen, wat een onzin boek zeg lol. echt voor van die luie huismannen/vrouwen die een relatief trage quickfix willen.
 
haha action hero body heb ik ook gelezen, wat een onzin boek zeg lol. echt voor van die luie huismannen/vrouwen die een relatief trage quickfix willen.

Ik heb er toch een hoop nuttige dingen uitgehaald. Heb nu het boek : "burn fat feed the muscle "gekocht, een echte eye opener. Ben sinds gister begonnen met lezen, en het is erg intressant.
 
had een vd boeken van lyle mcdonald gekocht...heb je meer aan dan BFFM...
 
had een vd boeken van lyle mcdonald gekocht...heb je meer aan dan BFFM...


Nou dat is misschien persoonlijk. Ik heb heel veel goede recensies gelezen over bffm op dutchbodybuilding en dat het ook echt werkt ( Big-T heeft er ook succes mee geboekt ).

Je moe wel elk hoofdstuk lezen en niks overslaan, en vooral niet vergeten je doelen te stellen voor 90 dagen.

ps. heb jijzelf ook het boek gelezen of denk je alleen maar dat het een minder goed boek is?
 
Nou dat is misschien persoonlijk. Ik heb heel veel goede recensies gelezen over bffm op dutchbodybuilding en dat het ook echt werkt ( Big-T heeft er ook succes mee geboekt ).

Je moe wel elk hoofdstuk lezen en niks overslaan, en vooral niet vergeten je doelen te stellen voor 90 dagen.

oke....in NL noemen ze dit een bord voor je kop. (en nee, het is niet persoonlijk)
 
haha action hero body heb ik ook gelezen, wat een onzin boek zeg lol. echt voor van die luie huismannen/vrouwen die een relatief trage quickfix willen.


wat is een trage quickfix ?
 
nog steeds een quickfix alleen iets minder quick dan de echte toppers.

voorbeeld: saunabelt = quickfix, boek dat je in 3 weken beloofd huge verschil te zien = nog steeds quickfix, alleen iets trager
 
oke....in NL noemen ze dit een bord voor je kop. (en nee, het is niet persoonlijk)

Heb je het boek ook zelf gelezen dan, en alles opgevolgd wat je gevraagd wordt?i
 
ja ik heb het gelezen

en waarom zou ik opvolgen wat hij vraagt? wat hij verteld in dat boek is zo goed als basis cut principe van bb'ing, dus speciaal is het zeker niet. daarom snap ik niet waarom je zegt dat mensen er goede results mee hebben geboekt. Dat lijkt me nogal logisch he.
 
maargoed, dit topic is niet om te discussiëren over bffm, ik heb mijn mening daar al vaak zat over laten horen. voor beginners is het leuk/goed om enige structuur te krijgen in je training en voeding. Zolang je maar geen tunnelvisie krijgt op de zogenaamde "feiten" die hij presenteert.
 
ja ik heb het gelezen

en waarom zou ik opvolgen wat hij vraagt? wat hij verteld in dat boek is zo goed als basis cut principe van bb'ing, dus speciaal is het zeker niet. daarom snap ik niet waarom je zegt dat mensen er goede results mee hebben geboekt. Dat lijkt me nogal logisch he.

Waarom zou je het opvolgen? Nou misschien om er resultaten mee te boeken? Kijk maar naar Big-T die heeft het ook tot op de letter gevolgd en heeft er een mooi fysiek aan overgehouden.

Ik weet niet veel van de basis cut principe dus daarom heb ik ook het boek gekocht.
 
Hou nou eens op met je Big-T verhaal, dat bedoelde ik met bord voor je kop. wie verkoopt die shit....euh.....nadenken!
 
oh, verkoopt big t dat boek? nooit geweten.
 
Back
Naar boven