MuscleMeat

Sticky Indian clubs, Persian Meels, Clubbells, Gada/Maces & Bulgarian Bags (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kun je deze bewegingen eigenlijk nabootsen met een lichte barbell en een goede klem? Bij mijn gym heb je van die bodypump barbells die enkele kilo's wegen alleen je kunt ze niet goed bij het uiteinde vastpakken
 
Nee dat werkt niet. Het gaat erom het zwaartepunt op het einde zit. Staal is niet het meest ideale product bij deze tools, hout wel.
Wat is het gewicht van die stang en zit er aan een kant gewicht of aan beide kanten?
 
Ik zie de toegevoegde waarde wel in licht weight training hiervan, maar niet om dit met zware gewichten te doen. Tenminste niet vanuit het bb perspectief.
 
Ik zie de toegevoegde waarde wel in licht weight training hiervan, maar niet om dit met zware gewichten te doen. Tenminste niet vanuit het bb perspectief.
Het is een andere vorm van trainen. Bodybuilding bestrijkt maar een klein spectrum in de krachtsport. Deze vorm richt zich meer op mobiliteit, atletisch vermogen en explosiviteit.
 
Bijzondere stijl, explosief ipv vloeiend.

 
Veel beter Johan, dit zijn swings! :thumbup:
de laatste rep van je eerste serie zag er nog het beste uit.
Als je nu je armen (handen) vanaf het begin wat eerder omhoog duwt dan zal de swing wat meer flow krijgen.

Is dit een zwaardere mace dan je voorheen gebruikte?
 
Veel beter Johan, dit zijn swings! :thumbup:
de laatste rep van je eerste serie zag er nog het beste uit.
Als je nu je armen (handen) vanaf het begin wat eerder omhoog duwt dan zal de swing wat meer flow krijgen.

Is dit een zwaardere mace dan je voorheen gebruikte?
Bedankt voor de feedback!

Neen, ik heb alleen die van 6kg (en de 2kg hamer).
 

Beetje ongelukkig gefilmd :rolleyes:
 
Back
Naar boven