MuscleMeat

Sticky Indian clubs, Persian Meels, Clubbells, Gada/Maces & Bulgarian Bags (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Met de 12kg vind ik de 360 moeilijker dan de 2 to 10 :dunno:
Zou dat komen omdat de mace dan over een langere periode (statisch) stil gehouden wordt? Ook zal het accelereren en afremmen van de mace moeilijker zijn met een zware mace.

Als beginner raad ik je af met 12kg te beginnen. :D
 
Zou dat komen omdat de mace dan over een langere periode (statisch) stil gehouden wordt? Ook zal het accelereren en afremmen van de mace moeilijker zijn met een zware mace.

Als beginner raad ik je af met 12kg te beginnen. :D
Jij bent de expert ;)

Ik noem mezelf geen beginner meer :D

De clubbells doe ik ook nog wel eens tussen andere dingen door maar niets speciaals, beetje zwaaien gewoon.
 
Doelde met beginner Steks die net nieuwe maces heeft gekocht.

ik zie mezelf niet als expert maar in het land van de blinden is eenoog koning.
 
Ik ga er mee beginnen als finisher na een UB training dus gewoon lekker licht en geen gekke dingen.
 
Ook erg goed als WU om je schouders warm en mobiel te maken voor de krachttraining, ook kan je daar clubs goed voor gebruiken.
 
Onze dutch boy probeert een 45kg gada

 
Zij gebruiken de bovenrug als ondersteuning. Vandaag heb ik dat eens geprobeerd met een gada wat lastig is omdat het een nieuwe techniek voor me is. Uiteindelijk moet je hiermee flink wat meer gewicht kunnen draaien.

Blijft natuurlijk een flink gewicht.
 
Ik doe nu al enkele maanden een aantal keren per week een clubbell routine voorafgaand aan mijn training. Begonnen met houten turnkegels (370 g), dat is eigenlijk te licht maar deze waren betaalbaar. De uitvoering van verschillende oefeningen is nu redelijk en ik doe ook oefeningen met 2 turnkegels in 1 hand om het te verzwaren. Morgen ontvang ik waarschijnlijk mijn eerste 2 kg steel club. Ik zou eigenlijk op vakantie naar India gaan en ik wilde daar kijken of ik wat houten clubbells kan kopen, maar vanwege corona gaan we nu niet.
Heb veel zin om met deze club te gaan oefenen :-)

1628676140186.png
 
Back
Naar boven