XXL Nutrition

Industrial Gym (Leuven)

Bezoekers in dit topic

YouriDeLoore

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2010
Berichten
1.510
Waardering
54
Lengte
1m88
Massa
110kg
(IG is verhuisd naar een kleine locatie en kan helaas geen nieuwe leden meer accepteren) (dit topic mag gesloten/verwijderd)
 
Laatst bewerkt:
super initiatief youri! succes!

maar voor mij ist beetje te ver ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een al iets oudere foto, maar het geeft toch een goed beeld van het materiaal :)
 
Lijkt me super initiatief.
Ik ben zelf wel vanuit de buurt (Scherpenheuvel) en vertoef regelmatig in Leuven maar moet na een tijdje gestopt te zijn weer helemaal opbouwen (niet dat ik hiervoor zo een sterke stats had).

Maar wie weet in de (verre) toekomst!
 
Als ik dichtbij woonde en nog geen homegym had, wist ik het wel! Hoeveel is de jaarlijkse bijdrage, gewoon uit nieuwsgierigheid?
 
Als ik dichtbij woonde en nog geen homegym had, wist ik het wel! Hoeveel is de jaarlijkse bijdrage, gewoon uit nieuwsgierigheid?
Vorig jaar was het 35euro/maand. Dit jaar zal het 25-30euro/maand zijn.

---------- Post toegevoegd Sun 18 Sep 2011 om 16:49 ----------

@Robocop: je hoeft (nog) niet sterk te zijn om bij ons te trainen. Als je weet waar je mee bezig bent en je gemotiveerd bent, zijn de voornaamste vereisten al ingevuld. ;)
 
Damn, vet! Helaas studeer ik in Gent :(.
 
Ik ben er al eens gaan trainen en het is echt top daar, jammer genoeg voor mij niet echt dichtbij maar ik sluit niet uit dat we binnenkort misschien nog eens afkomen :)
 
Ik ben er al eens gaan trainen en het is echt top daar, jammer genoeg voor mij niet echt dichtbij maar ik sluit niet uit dat we binnenkort misschien nog eens afkomen :)
Aha! Excellent!
 
Als ik in Leuven bij kameraad ben wil ik wel eens afkomen en een 1-malige bijdrage betalen als dit kan?

Ziet er iig geval zéér goed uit.
 
Eenmalige bijdrage is 3 euro, spreek best af met mij of youri over datum en uur.
 
Eenmalige bijdrage is 3 euro, spreek best af met mij of youri over datum en uur.

Zal u ff pmen met gsm nr voor als ik dan daar ben.
 
Je gaat je wel een beetje moeten aanpassen naar of er iemand rond het uur traint dat jij daar wilt trainen :)
 
Best ook ff een paar dagen op voorrand iets laten weten, dan kan ik misschien met schuiven van trainingsdagen me aanpassen aan jou.

Aan eventuele nieuwe leden, eens een training meekomen proberen is altijd mogelijk voor je lid word.
 
Damn, super iniatief. Jammer genoeg is het voor mij niet in de buurt. Anders zou ik me meteen lid maken.
 
Motivatie is er zeker (ben moeten stoppen met blessure in de pols). Heb net een Multi Squat Rack gekocht dus ga eerst daar wat gebruik van maken. Maar ik hou het zeker in gedachte.

In ieder geval veel succes!
 
Back
Naar boven