XXL Nutrition

Infinity fitness Brabant

Bezoekers in dit topic

Jeroenk

Cool Novice
Lid geworden
8 mrt 2020
Berichten
88
Waardering
36
Lengte
1m85
Massa
67kg
Mede Brabanders. Door het toenemen van de drukte bij de basic ben ik opzoek naar een nieuwe gym (die een hack Squat heeft zou fijn zijn)

Zijn er mensen die ervaring hebben met Infinity fitness in Brabant? Andere suggesties voor een goede gym mogen zeker!!
 
Ik dacht dat Brabo ‘s Bourgondiërs waren, of woon je er net 🏋️‍♂😉
 
Nee joh, maar pas sinds een jaartje of 3 verslingerd geraakt aan krachttraining. En sinds een klein jaar aan de bodybuilding stijl van trainen. Nam altijd genoegen met basic, F4F maar zoek nu een meer serieuze gym.
 
Ano_281122 jij komt toch uit de regio Lampengat ?
Jazeker. Maarja hij zegt "Brabant". D'r ligt nogal wat tussen Bergen op Zoom en Deurne. En dan heb je ook nog een deel Brabant in Belgie.

Als ie iets specifieker was geweest waar ie ergens ongeveer in Brabant zat was het een stuk zinvoller :)
 
Jazeker. Maarja hij zegt "Brabant". D'r ligt nogal wat tussen Bergen op Zoom en Deurne. En dan heb je ook nog een deel Brabant in Belgie.

Als ie iets specifieker was geweest waar ie ergens ongeveer in Brabant zat was het een stuk zinvoller :)
Ja, klopt ook 👍
Hij vergeet wel meer, ook om te eten😉
 
Volgens mij ligt dat bij Asten en Someren toch? Ben er ooit geweest maar dan spreek ik misschien over 7 jaar geleden. Van wat ik me kan herinneren goede gym met goede oldschool apparaten. Volgens mij traint johnyyy daar.
 
Waar in brabant woon je dan?
 
In Helmond om wat specifieker te zijn.
En Bullshark moet nog wat bijwerken in mijn profiel. Los daarvan.

Thanks wovano
 
In Helmond om wat specifieker te zijn.
En Bullshark moet nog wat bijwerken in mijn profiel. Los daarvan.

Thanks wovano
Ik ben wel eens ooit gaan sporten bij GymBokx in Helmond met een maatje van me. Is wel een CrossFit gym maar er zit ook gewoon een mooi apparaten deel achterin de gym.
Kunt daar gewoon een dagkaartje kopen om eens te gaan kijken.
Echt hartstikke prima sportschool daar :) Zit aan het kanaal dichtbij dat kasteel.
 
Ano_281122 thanks voor de optie! Zal eens kijken, dacht dat dat voornamelijk CrossFit was.
 
In Helmond om wat specifieker te zijn.
En Bullshark moet nog wat bijwerken in mijn profiel. Los daarvan.

Thanks wovano
Helmond basic fit en fit for free zijn niet slecht alleen veel showponys en mocros en dat kan intimiderend overkomen. Hier sporten wel de knapste dames (heb ik gehoord)

Anytime fitness is echt veel slechter dan bovenstaand, daar zou ik geen moeite voor doen.

Fitland is wat duurder de maand, maar 0 mocros.

Gymbokx is vrij “nieuw” en daar zou je eventueel kunnen kijken, ook wat duurder de maand en normaal volk.
 
Ano_281122 thanks voor de optie! Zal eens kijken, dacht dat dat voornamelijk CrossFit was.
Is het in principe ook. Maar buiten dat kun je er alsnog praktisch alles.
Ringen, rekstokken, genoeg racks en ook gewoon een "standaard" kracht stuk achterin. Volgens mij ook allemaal gloednieuw spul.
Uit m'n hoofd kost een dagkaartje daar een tientje.

Die paar keer dat ik daar geweest ben hing daar echt een top sfeertje.
 
Thanks ak en dat van die dames klopt zeker haha
 
Weten jullie toevallig ook een goeie gym in Tilburg? Ik start daar weer met een studie over een paar maanden.
 
Weten jullie toevallig ook een goeie gym in Tilburg? Ik start daar weer met een studie over een paar maanden.
Heb ooit een dagkaart bij biggym gekocht, giga gym. Vrijwel alle apparatuur van matrix en dan de duurdere lijn. Sport wel “apart” volk en dit is ook een gym waar je als beginner jezelf snel geïntimideerd kunt voelen. Zou hier iig een dagkaartje kopen om het een keer te proberen. Let er wel op als je ergens gaat kijken ga dan ook op tijden dat je straks ook gaat sporten. Ga je op zondag middag is er geen kut te doen en denk je “zooo dit is chilll” vervolgens sport je elke avond en is het stampvol.
 
Heb ooit een dagkaart bij biggym gekocht, giga gym. Vrijwel alle apparatuur van matrix en dan de duurdere lijn. Sport wel “apart” volk en dit is ook een gym waar je als beginner jezelf snel geïntimideerd kunt voelen. Zou hier iig een dagkaartje kopen om het een keer te proberen. Let er wel op als je ergens gaat kijken ga dan ook op tijden dat je straks ook gaat sporten. Ga je op zondag middag is er geen kut te doen en denk je “zooo dit is chilll” vervolgens sport je elke avond en is het stampvol.
Heb in het verleden al in Tilburg gestudeerd en heb daar eerst bij big gym gezeten voordat ik naar basic-fit overging, vond het daar eerlijk gezegd niet super fijn trainen maar moet eerlijk toegeven dat ik toen beginner was en het nog niet serieus oppakte. Meen ook te herinneren dat ze daar (helaas) geen hack squat hebben. Ga er zeker een keer langs voor een dagpas, misschien is mijn mening wel verandert.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Ano_281122 weet je toevallig ook nog of ze bij gymbokx een hack hebben + de andere benodigde benen apparaten zoals extensions, curls, etc?
 
Back
Naar boven