Fitness Seller

Info 1-TU

Bezoekers in dit topic

Worf

Oldskool member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
3.563
Waardering
85
Kan iemand mij een site laten zien met info over 1TU?

Alvast bedankt!

Worf
 
Hierzjoww!

http://www.bodybuilding.com/store/nutrex/1tu.html

Je hebt vast de search gebruikt en je had te weinig letters.
Dan kan je sterretjes erachter zetten dat je wel die minimale 4 letters hebt. Dus.. 1tu** :D

Ik was trouwens van plan om het te testen. Maar tis best duur en heb nu even niet 2x100+ euro over hiervoor.
Maybe volgende maand beter!

En anders heeft zwier wel een goede combo..ben em even vergeten. Sorry :D iets in de trant van test-100+4ad? Kijk maar even.
 
Bedankt allemaal!


@Iron: :rolleyes:
 
Als je weet dat het duur en even ongezond als AAS is. waarom zou je je er dan nog aan vergrijpen :(
 
omdat het niet even ongezond is als AAS, Juriaan. Er zijn wel middelen die gewoon dezelfde nadelen hebben en weinig voordelen, maar er zijn ook middelen die die nadelen bijna niet hebben.

Lees maar eens goed na.
maar goed meningen zijn wel erg verdeeld, daar ben ik het wel mee eens.
 
in een eerdere threat heb ik gelezen dat BC zegt dat het even slecht is voor de gezondheid.
 
Volgens mij hangt dat ook af van de soort Prohormonen hoor. De nieuwere schijnen stukken minder ongezond te zijn.
 
Dat wel maar qua dosering resultaat blijft het niet veel spectaculairs
 
Wat in het algemeen gesteld kan worden over prohormonen;

Prohormonen moeten in het lichaam en conversie stap ondergaan om tot active (meestal activere) producten te worden omgezt. Hierbij worden de natuurlijke lichamelijk routes gebruikt. Het valt dus te theoretiseren dat indien het lichaam een overschot drijgt te krijgen deze conversie routes geknepen worden en aldus heeft het lichaam een eigen nood rem.

Dit is theorie, dat het voor een deel zo zal werken staat buiten kijf, maar in welke mate weet ik niet. Al met al zijn prohormonen voor gevoelige groepen (onder 21 en vrouwen) een minder riscante keus.
 
Kun je niet beter dan aan de AS?
 
Jij wel ja elmar; jij weet duidelijk wat je doet, de risico's die jij neemt zijn niet extreem en je kent ze, iemand als Juriaan moet erg oppassen er is te weinig bekend over de verstoringen die aas veroorzaken bij 'jeugdige' gebruikers. Lees wat dat betreft het stuk van levrone nog eens, het idee dat je niet kunt slapen van de pijn in je spieren vind ik niet aantrekkelijk. Niet dat er veel bekend is over prohormonen wat dat betreft, maar zoals ik hierboven heb gedaan is he t aannemelijk te maken dat het risico veel kleiner is voor die specifieke groepen.
 
Back
Naar boven