- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 8%
hoi allemaal ,
nog steeds niet bezig met kuren , nog steeds zoeken en puzzelen op fora.
wel steeds aan bijkomen .. van 72 kg.. naar 81 kg
bp 105 max en squat 205 kg !!
sinds ik lid ben
dankzij voeding tips en training tips !!
nu de vraag ik lees overal tren zwaarste middelen maar vind nergens de werking en onderdrukking van axis en toestanden waar kan ik deze info vinden ?? via google vind ik wat maar niets uitgebreid of concreet.
ken 2 mensen die dit product nemen tren E 200mg/ml 1shot/week 10weken lang. ( 1 tren only andere tren met om 2 weke 1ml susta.)
ik zie hun trainen en ze gaan toch lekker vooruit..zonder last of nevenwerken. ze gaan vanaf week 5-6 winstrol of turinabol erbij nemen.)
nakuur met nolvadex.
hoe kan dit.?
ik heb een bachelor sport opleiding en fitness - instructor diploma op zak dus heb wel wat basis kennis maar dez dingen leer je nergens..(jammer)..
volgende vraag :
eerste keer word aangeraden test..en geen reactie vanaf 21 jaar.. welke kerel van 22 -25 jaar heeft max uit zijn lijf geperst.. tot 21 jaar is de hormoon werking (test etc..) nog altijd zeer onderheven aan verandering.. waarom zo vroeg test nemen dan?? dit kan toch nefaste gevolgen hebben zeker zo jong. ( deze info is uiteraard breed beschreven op het internet)
alle info is welkom. sites ..links...boeken..
ps : ik heb stickys gelezen en via zoeken gewerkt
ook enkele links al gevonden naar ebooks (was zeer welkom !! )
hopelijk willen jullie je info delen..
moest het niet mogen (auteur rechte en bla blabla.. pm mij aub )
nog steeds niet bezig met kuren , nog steeds zoeken en puzzelen op fora.
wel steeds aan bijkomen .. van 72 kg.. naar 81 kg
bp 105 max en squat 205 kg !!

dankzij voeding tips en training tips !!
nu de vraag ik lees overal tren zwaarste middelen maar vind nergens de werking en onderdrukking van axis en toestanden waar kan ik deze info vinden ?? via google vind ik wat maar niets uitgebreid of concreet.
ken 2 mensen die dit product nemen tren E 200mg/ml 1shot/week 10weken lang. ( 1 tren only andere tren met om 2 weke 1ml susta.)
ik zie hun trainen en ze gaan toch lekker vooruit..zonder last of nevenwerken. ze gaan vanaf week 5-6 winstrol of turinabol erbij nemen.)
nakuur met nolvadex.
hoe kan dit.?
ik heb een bachelor sport opleiding en fitness - instructor diploma op zak dus heb wel wat basis kennis maar dez dingen leer je nergens..(jammer)..
volgende vraag :
eerste keer word aangeraden test..en geen reactie vanaf 21 jaar.. welke kerel van 22 -25 jaar heeft max uit zijn lijf geperst.. tot 21 jaar is de hormoon werking (test etc..) nog altijd zeer onderheven aan verandering.. waarom zo vroeg test nemen dan?? dit kan toch nefaste gevolgen hebben zeker zo jong. ( deze info is uiteraard breed beschreven op het internet)
alle info is welkom. sites ..links...boeken..
ps : ik heb stickys gelezen en via zoeken gewerkt

hopelijk willen jullie je info delen..
moest het niet mogen (auteur rechte en bla blabla.. pm mij aub )