MuscleMeat

info gevraagd

Bezoekers in dit topic

bubbah

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
8%
hoi allemaal ,

nog steeds niet bezig met kuren , nog steeds zoeken en puzzelen op fora.

wel steeds aan bijkomen .. van 72 kg.. naar 81 kg
bp 105 max en squat 205 kg !! ;) sinds ik lid ben ;)
dankzij voeding tips en training tips !!

nu de vraag ik lees overal tren zwaarste middelen maar vind nergens de werking en onderdrukking van axis en toestanden waar kan ik deze info vinden ?? via google vind ik wat maar niets uitgebreid of concreet.

ken 2 mensen die dit product nemen tren E 200mg/ml 1shot/week 10weken lang. ( 1 tren only andere tren met om 2 weke 1ml susta.)
ik zie hun trainen en ze gaan toch lekker vooruit..zonder last of nevenwerken. ze gaan vanaf week 5-6 winstrol of turinabol erbij nemen.)
nakuur met nolvadex.
hoe kan dit.?

ik heb een bachelor sport opleiding en fitness - instructor diploma op zak dus heb wel wat basis kennis maar dez dingen leer je nergens..(jammer)..

volgende vraag :

eerste keer word aangeraden test..en geen reactie vanaf 21 jaar.. welke kerel van 22 -25 jaar heeft max uit zijn lijf geperst.. tot 21 jaar is de hormoon werking (test etc..) nog altijd zeer onderheven aan verandering.. waarom zo vroeg test nemen dan?? dit kan toch nefaste gevolgen hebben zeker zo jong. ( deze info is uiteraard breed beschreven op het internet)

alle info is welkom. sites ..links...boeken..

ps : ik heb stickys gelezen en via zoeken gewerkt :) ook enkele links al gevonden naar ebooks (was zeer welkom !! )

hopelijk willen jullie je info delen..

moest het niet mogen (auteur rechte en bla blabla.. pm mij aub )

1e keer wordt test aangeraden zuiver omdat het het beste anabool is. En men wil het meest uit een eerste kuur halen.

Je hoeft alleen maar beetje oestrogeen in de gaten te houden en verder heb je weinig andere bijwerkingen bij een test only.

Tren is zwaar op de axis omdat het net zoals deca ook aan de progesteron receptor hecht. Maw het heeft een dubbel onderdrukkend effect in tegenstelling tot bv winny die enkel via androgeen receptor je axis onderdrukt. Deca aromatiseert, is androgeen en hecht aan progesteron receptor en is hierdoor het meest onderdrukkend van allemaal.

Omdat het aan de progesteron receptor hecht en deze dus ook activeert heb je progestagene bijwerkingen zoals slappe pik.

De reden dat die jongens geen nevenwerkingen hebben is omdat ze laag in dosering staan, tren is wel het zwaarste maar dit wil niet zeggen dat het vergif in een pot is. Als je beetje stabiel in je kop bent valt het allemaal goed mee.

Lees deze twee artikelen over trenbolone eens; imo de beste info die er is over tren. Gaat alleen niet echt ovr onderdrukking axis maar toch de moeite waard.
D1 http://www.bodyofscience.com/forum/showthread.php?t=4411&highlight=closer+trenbolone
D2 http://www.bodyofscience.com/forum/showthread.php?t=4412&highlight=closer+trenbolone

Tren met aan het einde winny; dan zou ik arofixen als nakuur nemen. Dat is Exemestane (Aromasin) en nolvadex. Winny verhoogt cortisol en Arofixen haalt dit in je nakuur snel naar beneden Nolva niet. Arofixen heeft meer voordelen lees dit artikel eens. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/aromasin-216099/

Persoonlijk had ik ook geen last van tren en sides, maar andere hebben ect minder goede ervaringen. Tren acetaat is sneller uit je systeem als tren e, dat zou je kunnen overwegen maar tren a is om de dag (EOD) prikken en tren e is wekelijks of elke 5 dagen (E5D) En uiteindelijk is tren a veel meer vials kopen en dus duurder.

Laatst bewerkt:
alleen test zetten want je weet niet hoe je voor de eerste keer reageert mischien deca maar dat zou ik voor de2de keer houden samen met test

Lees deze twee artikelen over trenbolone eens; imo de beste info die er is over tren. Gaat alleen niet echt ovr onderdrukking axis maar toch de moeite waard.
D1 http://www.bodyofscience.com/forum/showthread.php?t=4411&highlight=closer+trenbolone
D2 http://www.bodyofscience.com/forum/showthread.php?t=4412&highlight=closer+trenbolone

Tren met aan het einde winny; dan zou ik arofixen als nakuur nemen. Dat is Exemestane (Aromasin) en nolvadex. Winny verhoogt cortisol en Arofixen haalt dit in je nakuur snel naar beneden Nolva niet. Arofixen heeft meer voordelen lees dit artikel eens. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/aromasin-216099/

Persoonlijk had ik ook geen last van tren en sides, maar andere hebben ect minder goede ervaringen. Tren acetaat is sneller uit je systeem als tren e, dat zou je kunnen overwegen maar tren a is om de dag (EOD) prikken en tren e is wekelijks of elke 5 dagen (E5D) En uiteindelijk is tren a veel meer vials kopen en dus duurder.

ik denk als je 150 mg (2ml) Tren-Ace per week zet al meeeer als genoeg is vriend :) ik weet niet hoeveel jij om de dag gaat zetten ?

ik denk als je 150 mg (2ml) Tren-Ace per week zet al meeeer als genoeg is vriend :) ik weet niet hoeveel jij om de dag gaat zetten ?

Met ace zet ik nu 150mg eod en alles gaat goed, goede resultaten en alleen wat slapeloosheid vandaag.

Ja tren werkt aardig goed in lage dosis maar denk dat je wat overdrijft.

Het eod zetten is niet een kwestie van meer willen spuiten maar een kwestie van halfwaardetijd van de acetaat ester. Die is nog korter dan die van prop. Ik zou 100mg eod zetten, TS zou ik 75 aanraden om mee te beginnen. Waarbij het zo is dat tren eerste kuur niet echte de meest veilige weg is, 10-12 weken test only geeft minder risico.

Laatst bewerkt:
Test only, waarom gelijk in een ferrari stappen op dag 1 van je rijbewijs... Wat dan als kuur 2? methyltren?

• Topic Starter Topic Starter
?

Test only, waarom gelijk in een ferrari stappen op dag 1 van je rijbewijs... Wat dan als kuur 2? methyltren?

sorry voor de domme vraag mss?? maar overal staat test als eerste kuur.. je spreekt dit tegen?? het is omdat ik dit nog gehoord heb dat test afgerade word als eerste kuur..

Dan zet je 42mg EOD. Is veel te weinig tenzij je abnormaal goed reageert op AS.

sorry voor de domme vraag mss?? maar overal staat test als eerste kuur.. je spreekt dit tegen?? het is omdat ik dit nog gehoord heb dat test afgerade word als eerste kuur..

Hij zegt juist dat je test only moet doen en niet gelijk tren(Ferari) snap je;)

• Topic Starter Topic Starter
Dan zet je 42mg EOD. Is veel te weinig tenzij je abnormaal goed reageert op AS.

Hij zegt juist dat je test only moet doen en niet gelijk tren(Ferari) snap je;)

okayy !!! ben terug mee met de zaak !!

dank u wel voor de info hier boven !! top !!!

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

http://www.trenbolon.info/

je kan ook iets anders doen he. tes en bold bv, test en anavar, test en deca, etc

ik heb zelf nog nooit tren egdaan, maar ben van test al agressief genoeg, ik denk dat tren eindigt voor mij met celstraf als ik het zo hoor.

moet je ook over nadenken he

Terug
Naar boven