XXL Nutrition

info mbt doseringen

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
19 apr 2011
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
82kg
Vetpercentage
17%
Beste lezers,

Ik wil info over de doseringen van mij 2e kuur.

Mijn 1e kuur was:
1-12 tren e 400 mg pw
1-12 test e 500 mg pw
8 - 14 winstrol
14-18 clomid

Nu wil ik gaan beginnen met:
1-4 winstrol
1-12 test e
1-12 mast e
10-14 winstrol
14-17 aromasin

Wat denken jullie sowieso hier van? En wanneer goed welke doseringen zou ik pakken!?

Weeg nu 80 kg met lengte van 1.72
 
Hoeveel kg's heb je gewonnen na je eerste kuur?
 
Ik ben zeer benieuwd hoe jij hersteld bent van je eerste kuur.

tren altijd 2 weken korten dan test dat weet iedereen....... behalve jij dan ;-)

en waarom van tren naar mast...... je gaat cutten?? Je zit maar op 80 kg dat is niet heel veel zou ik eerder gaan bulken tenzij je BF hoog is.....

vind het maar een vreemde kuur zo... ligt ff toe wat je wil bereiken hiermee...... en zoals hierboven al gevraagt wordt wat je op die tren gepakt hebt...
 
Ik heb zon 10 gewonnen waarvan ik er nu nog 5 a 6 over heb! Ik ben niet dik maar wil strakker en harder worden, vandaar mast! Tren is mij zwaar tegen gevallen was echt heavy die klap toen het uitwerkte en de 1e 5 dagen clomid! Ben daardoor mn baan verloren en mijn relatie stond die dagen ook op losse schroeven!
 
Ik heb zon 10 gewonnen waarvan ik er nu nog 5 a 6 over heb! Ik ben niet dik maar wil strakker en harder worden, vandaar mast! Tren is mij zwaar tegen gevallen was echt heavy die klap toen het uitwerkte en de 1e 5 dagen clomid! Ben daardoor mn baan verloren en mijn relatie stond die dagen ook op losse schroeven!

mja had je kunnen voorkomen door de tren 10 weken te doen en de test 12 dat had je hersteld aanzienlijk beter gamaakt.

Verder verlies je je baan niet door tren maar door dom gedrag, beetje makkelijk......
 
hij had het sowieso kunnen voorkomen door tren gewoon niet in je eerste kuur te proppen!! en mast pakken met een bf van 17% is not done..
 
hij had het sowieso kunnen voorkomen door tren gewoon niet in je eerste kuur te proppen!! en mast pakken met een bf van 17% is not done..

Beik het niet helemaal mee eens geen mast op 17% als je strak voedingsschema hebt kan dat best wel. Lager is uiteraard altijd beter
 
Bf klopt niet dat zit op 13%
 
13 % op 82 kilo, dan zou ik lekker test/deca doen maar goed iedereen MOET tren tegenwoordig geloof ik........
 
Vind die zogezegde zware klap enkel van de tren beetje kort door de bocht.Je japt er voor je eerste kuur een gram aas ew in,die klap van een gram test per week komt even hard aan als je stopt mtje.Stoppen met aas komt altijd hard aan.
1 tem 10 500 test e ew
1 tem 10 400 mast e ew
1 tem 4 20 mg sd ed
nakuur nolva 20 mg ed zolang als nodig
 
Back
Naar boven