MuscleMeat

info over sarms

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

muscleluck

Novice
Lid geworden
12 mei 2019
Berichten
14
Waardering
3
Lengte
2m
Massa
105kg
Hallo allemaal ik heb ik vraagje ik zit er aan te denken om Rad 140 te doen 10mg voor 8 weken ik ben 19 jaar en heb een wat lager testeron gehalte wat zouden jullie aanraden en moet ik voor 10mg ook een pct doen en orgaan beschermers nemen? Alvast bedankt
 
Hallo allemaal ik heb ik vraagje ik zit er aan te denken om Rad 140 te doen 10mg voor 8 weken ik ben 19 jaar en heb een wat lager testeron gehalte wat zouden jullie aanraden en moet ik voor 10mg ook een pct doen en orgaan beschermers nemen? Alvast bedankt
Als jou testosteron waarde onder de norm is zou jouw huisarts je verder kunnen helpen. Een jongen van 19 hoort een normale testosteron spiegel te hebben. Ik zou je aanraden om niet zelf doktertje te spelen in ieder geval.
 
Ik zou persoonlijk op jouw leeftijd nog niet naar dit soort middelen grijpen. Als je inderdaad een laag testosteron hebt zou ik dit gewoon met je huisarts bespreken. Mijn mening terzijde, voor 8 weken RAD140 op 10mg heb je volgens mij geen pct of orgaanbeschermer nodig maar ik weet niet precies hoe dat zit als je een laag testosterongehalte hebt.
 
19 jaar, gewoon niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven