MuscleMeat

info over sth

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

meester

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
hallo wie kan mij wat vertellen over sth. van horen en ervaren ik ben 25 jaar en ik heb al verschillende kuurtjes gehad tes,tren.sus,deca enzo maar einde van de kuur verlies ik na een paar weken al mijn spiermassa en vocht. en het ergste is het gaat zo snel zodra ik al in mijn 2de week zit blaas ik al op en word groot en na een paar weken ben ik weer dun. Echt klote.
is sth een laatste oplossing voor mij?
is dat blijvend, hoe lang blijft het zitten, moet ik nu voor de rest van me leven blijven kuren of ben ik hierna eindelijk klaar. en is het slecht voor je ofniet?
alvast bedankt M.eester
stats
80 kilo
eigen slank postuur

Laatst bewerkt:
bro,
er is voldoende informatie over dit middel.
Gebruik de zoekfunctie op

bluetops
hygetropin
jintropin
browntops

je zal een zee van info krijgen

hallo wie kan mij wat vertellen over sth. van horen en ervaren ik ben 25 jaar en ik heb al verschillende kuurtjes gehad tes,tren.sus,deca enzo maar einde van de kuur verlies ik na een paar weken al mijn spiermassa en vocht. en het ergste is het gaat zo snel zodra ik al in mijn 2de week zit blaas ik al op en word groot en na een paar weken ben ik weer dun. Echt klote.
is sth een laatste oplossing voor mij?
is dat blijvend, hoe lang blijft het zitten, moet ik nu voor de rest van me leven blijven kuren of ben ik hierna eindelijk klaar. en is het slecht voor je ofniet?
alvast bedankt M.eester
stats
80 kilo
eigen slank postuur

Misschien wordt het dan eens tijd om normaal te eten in plaats van te kuren.Mensen denken vaak dat hun voeding in orde is maar vaak klopt er weinig van.Steek daar je energie in in plaats van het zoeken naar info over hgh.Daar zal je veel meer mee winnen.

Succes

• Topic Starter Topic Starter
Misschien wordt het dan eens tijd om normaal te eten in plaats van te kuren.Mensen denken vaak dat hun voeding in orde is maar vaak klopt er weinig van.Steek daar je energie in in plaats van het zoeken naar info over hgh.Daar zal je veel meer mee winnen.

Succes

werkt dan eten dan echt zo geweldig dat je er zonder iets te gebruiken van
normaal kunt aankomen? en kun je me een eetbare eetschema geven dan kan ik ergens mee beginnen

werkt dan eten dan echt zo geweldig dat je er zonder iets te gebruiken van
normaal kunt aankomen? en kun je me een eetbare eetschema geven dan kan ik ergens mee beginnen

Kuren zonder iets van eten te weten....triester kan het niet worden. Ik zou eerst eens even in de voedingssectie gaan kijken als ik jou was...tot je dat onder de knie hebt heb je hier in feite niks te zoeken.

Idd met je voeding ok kan je zelfs cutten op deca.
Eens je voeding ok is en blijft te veel vocht pakken kan je vb. femara nemen bij je kuur (en voor)

Ik word zo ****ing moe van al die mensen die alles maar in hun lichaam knallen zonder ooit van het woord voedingsschema te hebben gehoord. Je speelt met vuur en je mag daar zelf achter gaan komen.

Niks tegen de AAS users hier die zich wel aan de spelregels houden.

• Topic Starter Topic Starter
bro,
er is voldoende informatie over dit middel.
Gebruik de zoekfunctie op

bluetops
hygetropin
jintropin
browntops

je zal een zee van info krijgen

he die jintropin lijkt mij goed spul ken je het? blijft het ook zitten of moet ik blijven zetten, ik kan dan nooit meer stoppen.

hoe bedoel je je speelt met vuur. mijn lichaam is gewend eraan ik moet wel pakken. is er niet een soort stappenplan?

dan moet je idd hgh nemen,wordt je lekker droog

Vreselijk kansloos topic dit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven