AndroidHealthClinic

Info over voeding van NPO gemist

Bezoekers in dit topic

Goed initiatief, jammer van de inhoud. Maar dat is vaak bij deze programma’s.
 
Goed initiatief, jammer van de inhoud. Maar dat is vaak bij deze programma’s.
Wat vind je er inhoudelijk slecht aan?
Voor het grote publiek vind ik dit prima info.
 
Voor het grote publiek vind ik dit prima info.
Sluit ik me bij aan. Als je bewust met je voeding bezig bent, zijn veel dingen vanzelfsprekend. Maar het verbaast me altijd hoeveel onzin er wordt geloofd en verspreid. Dan zijn dit soort filmpjes wel handig idd.
 
Zijn inderdaad leuke filmpjes van de keuringsdienst van waarde. Die in die playlist van jou zijn ook nog wel redelijk informatief. De meeste van hun video's komen eigenlijk allemaal op het zelfde neer. Waarom is product a zoveel duurder dan product b? of waarom liggen er in de supermarkt opeens allemaal producten in de schappen met de tekst extra proteïne en betaal je er 20% meer voor dan het origineel. Conclusie: marketing.
 
producten in de schappen met de tekst extra proteïne en betaal je er 20% meer voor dan het origineel.
Vooral dit. Gisteren zag ik de Pindakaas met extra proteïne staan. Echt geen drastische verandering ten opzichte van het origineel (volgens mij max 2 gram eiwit meer per portie), maar wel bijna een euro duurder.
 
Vooral dit. Gisteren zag ik de Pindakaas met extra proteïne staan. Echt geen drastische verandering ten opzichte van het origineel (volgens mij max 2 gram eiwit meer per portie), maar wel bijna een euro duurder.
Als er dan van origine 2 gram in zit, dan is het al snel "100% meer eiwitten voor je gainz".

Mensen laten zich maar wat graag in de maling nemen.
 
Back
Naar boven