AndroidHealthClinic

Info Test E - Boldenone kuur

Bezoekers in dit topic

Pieter0123456

Novice
Lid geworden
24 feb 2016
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Hallo

Binnenkort zal ik mijn tweede kuur zetten. Graag had ik wat meer info gehad ivm doseringen.
Hoeveel wordt er aangeraden voor Test E en Boldenone te doseren?


Er werd mij aangeraden om volgende doseringen te gebruiken:

Test E: week 1 - 1 cc / week 2,3,4 - 2 cc/ week 5,6 - 3 cc/ week 7,8 - 2 cc/ week 9,10 - 1 cc
Boldenone: week 1-10 - 2 cc

nakuur:
Tamoxifen - 5 mg/dag
Pregryln - 10 dagen 0.1 ml

Moet er halverwege de kuur begonnen worden met de nakuur?

Alvast bedankt.
 
Hallo

Binnenkort zal ik mijn tweede kuur zetten. Graag had ik wat meer info gehad ivm doseringen.
Hoeveel wordt er aangeraden voor Test E en Boldenone te doseren?


Er werd mij aangeraden om volgende doseringen te gebruiken:

Test E: week 1 - 1 cc / week 2,3,4 - 2 cc/ week 5,6 - 3 cc/ week 7,8 - 2 cc/ week 9,10 - 1 cc
Boldenone: week 1-10 - 2 cc

nakuur:
Tamoxifen - 5 mg/dag
Pregryln - 10 dagen 0.1 ml

Moet er halverwege de kuur begonnen worden met de nakuur?

Alvast bedankt.
Beste kerel, dit wort je tweede kuur. Hoe kun je dan in godsnaam vragen of je NAKUUR tijdens je kuur moet beginnen ?? ??

Verder moet je ff alles in mg/week gaan neerzetten, zo kunnen we er niets mee namelijk. En 5mg tamoxifen per dag is natuurlijk veeeel te weinig. En prgnyl in je nakuur?? man man man...
 
Opbouwen en afbouwen slaat ook echt helemaal nergens op.. Opbouwen kan ik nog inkomen en doe ik zelf ook, maar afbouwen???
 
Beste kerel, dit wort je tweede kuur. Hoe kun je dan in godsnaam vragen of je NAKUUR tijdens je kuur moet beginnen ?? ??

Verder moet je ff alles in mg/week gaan neerzetten, zo kunnen we er niets mee namelijk. En 5mg tamoxifen per dag is natuurlijk veeeel te weinig. En prgnyl in je nakuur?? man man man...

Gelieve mij dan te helpen en zeggen wat er wel moet...
 
Het gaat er natuurlijk ook om dat je begrijpt wanneer een kuur klopt of niet en wat de motivatie is om het zo te doen
1-15 Test E 500mg EW
1-14 Bold 800mg EW
1-17 hCG 2x 500iu EW
17-21 Clomid 25mg ED
Dus ga je hierin verdiepen en vertel ons waarom ik je dit schema geef en zo in elkaar heb gezet.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
1-12 TEST-E 500mg
1-12 BOLD 600mg

Nakuur 2 weken na je laatste inject starten met nolvadex 20mg of Chlomid 25mg voor 3-4 weken.
 
1-12 TEST-E 500mg
1-12 BOLD 600mg

Nakuur 2 weken na je laatste inject starten met nolvadex 20mg of Chlomid 25mg voor 3-4 weken.

Bedankt! Ik ben wat verward ivm mijn nakuur, ik dacht dat nolvadex hetzelfde is als tamoxifen en hcg hetzelfde is als pregynl klopt dit?
 
Opbouwen en afbouwen slaat ook echt helemaal nergens op.. Opbouwen kan ik nog inkomen en doe ik zelf ook, maar afbouwen???
ik was afgelopen week bij een kennis van vroeger die ook gear verkoopt, die kraamde ook nog van die onzin uit, op- en afbouwen. beste man is 50 en helemaal in die oude sleur blijven hangen. Primo raadde hij aan laatste 3 weken van een kuur om massa te behouden...nolvadex alleen bij gyno pakken niet als nakuur....hij had een merk wat al jaren niet meer gefabriceerd werd in een lab maar wat wel nog bestaat als UG. Ook daar moest hij niets van weten, ik denk moet snel pleite voordat ik m recht in zijn gezicht ga uitlachen
 
Ik denk dat als je zo een kuur opstelt je je toch wat beter moet gaan inlezen hoor :) Kan nog wel eens fout aflopen door zo 'na te kuren'.
 
Ik denk dat als je zo een kuur opstelt je je toch wat beter moet gaan inlezen hoor :) Kan nog wel eens fout aflopen door zo 'na te kuren'.

Enige tips hiervoor? Iedereen moet het leren, daarom dat ik hier ook ben. Als er iets is dat beter kan zeg het mij dan aub. Bedankt
 
Enige tips hiervoor? Iedereen moet het leren, daarom dat ik hier ook ben. Als er iets is dat beter kan zeg het mij dan aub. Bedankt
Ik denk dat de tips hier wel gegeven zijn.
Staan goede schema's hierboven.
En op deze site staat genoeg over nakuren en hoe je hcg moet gebruiken.

Verder als het je 2e kuur is had je dit allemaal al lang moeten weten.
 
Back
Naar boven