XXL Nutrition

Informatie omtrent anavar test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nefu-mark

Novice
Lid geworden
28 sep 2020
Berichten
16
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
7%
een hele goeiemorgen allen.

Ik heb een nieuw acount helaas kon ik mijn oude niet herstellen ivm email problemen.

Ik wil een anavar kuur doen, 6 weken 50mg ed verdeeld over 2 innames.

20mg ochtend 7 uur
30mg middag voor het trainen 6 uur

Nou heb ik dus gelezen dat test erbij zetten noodzakelijk is ivm testeron onderdrukking.

Het gaat hierbij om 250 inject per week, ik zelf heb nog nooit gespoten en wil hier graag wat informatie over hebben.

Wat is het beste kwa hoeveelheid hoelang etc.

En hoe zit het met het herstel van me eigen testeron, want bij anavar only gaat die plat, maar ik neem aan als ik testeron spuit dag het daarna ook plat gaat.

Hoop dat iemand mij het fijne ervan kan vertellen.

Bedankt alvast 💪
 
Ben geen expert. Maar als je toch gaat spuiten. Spuit dan 500 per week, en laat die anavar zitten. .. Ik zou 10 tot 14 weken doen en dan een nakuur met nolva of clomid 3 weken lang. maarja.. ben maar een newbie....:P
 
Wat is het doel van je kuur?

Anavar only onderdrukt je testosteronproductie grotendeels. Als je testosteron erbij zet, gaat je productie helemaal plat, maar heb je tijdens de kuur geen last van een lage testosteronspiegel.
 
Mijn doel was een anavar only, en zat te kijken voor 40mg 4 weken aangezien het dan minder onderdrukt, en daarmee wilde ik bereiken om een beetje spier te gainen.

Ik wil niet meteen 10kg omhoog gaan 😂

Heb in het verleden weleens anavar gedaan met een dosering van 100mg per dag, inname was 30 50 20. Daarmee waren me spieren keihard en was ik wel wat aangekomen kwa spiermassa.

Nadeel was alleen de weken erna kwa libido


Wil gewoon wat massa erbij en niet meteen een opgeblaze vis zijn 😜
 
Op deze dosis zal dat niet gebeuren....

Hoe zit het dan met herstel van testeron na test injectie ?

Anavar heb ik liggen nu, die niet mee laten lopen 4 weken ?

En bedoel het niet lullig of negatief he kwa opgeblazen vis, want je behaald wel mooie resultaten 💪
 
Hoe zit het dan met herstel van testeron na test injectie ?

Anavar heb ik liggen nu, die niet mee laten lopen 4 weken ?

En bedoel het niet lullig of negatief he kwa opgeblazen vis, want je behaald wel mooie resultaten 💪
Ik zou de anavar laten voor wat het is en 10-12 weken 500 test pakken. :)
 
Ik zou de anavar laten voor wat het is en 10-12 weken 500 test pakken. :)
Dit, als je toch al wilt gaan prikken kan je net zo goed dit doen. Kijk maar rond in deze sectie, bijna iedereen zou je 300-500mg test voor 10-12 weken aanraden.
 
Dit, als je toch al wilt gaan prikken kan je net zo goed dit doen. Kijk maar rond in deze sectie, bijna iedereen zou je 300-500mg test voor 10-12 weken aanraden.
Kom net uit een kuurtje:
Test e 250mg e/w 1/10
Anavar e/d 40mg 4/10

Kan je het zeker aanraden , relatief lage dosissen en als je voeding en training beide goed zijn ga je hier echt lekker op vooruit .
De reden om geen test only te doen voor mij was omdat ik toch een betere a/e verhouding wilde hebben.

als je kijkt puur naar de resultaten zal dit ook niet onderdoen voor een test e only 500mg kuur.
 
Kom net uit een kuurtje:
Test e 250mg e/w 1/10
Anavar e/d 40mg 4/10

Kan je het zeker aanraden , relatief lage dosissen en als je voeding en training beide goed zijn ga je hier echt lekker op vooruit .
De reden om geen test only te doen voor mij was omdat ik toch een betere a/e verhouding wilde hebben.

als je kijkt puur naar de resultaten zal dit ook niet onderdoen voor een test e only 500mg kuur.
Was dit ook je eerste kuur?
 
Was dit ook je eerste kuur?
Jaa was mijn eerste inject kuur. En ook qua herstel was dit echt top , heb eigenlijk nergens last van gehad . En zit nu in week 3 van me nakuur en libido maar ook qua trainingen is het weer als voor de kuur.

Ofja beter gezegd de trainingen gaan een stuk lekkerder , de kracht blijft erg gelijk.
 
Ik zou de anavar laten voor wat het is en 10-12 weken 500 test pakken. :)

waarom?
ik haalde zelf betere resultaten op 300mg test + 40mg oral(winny)
dan op 500mg testosteron en zo zijn er meer, daarnaast betere look en minder vocht.
 
Dit, als je toch al wilt gaan prikken kan je net zo goed dit doen. Kijk maar rond in deze sectie, bijna iedereen zou je 300-500mg test voor 10-12 weken aanraden.
iedereen praat elkaar graag na, een kuur van 300mg test +40mg van een oral zoals tboll, anavar of winny doet niet onder voor een test kuur misschien zelfs beter.
 
iedereen praat elkaar graag na, een kuur van 300mg test +40mg van een oral zoals tboll, anavar of winny doet niet onder voor een test kuur misschien zelfs beter.
Je haalt me de woorden uit mijn toetsenbord....👍
 
Back
Naar boven