Fitness Seller

Informatie verzamelen eerste keer uit interesse

Bezoekers in dit topic

StephanGulpen

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2009
Berichten
12
Waardering
8
Lengte
1m74
Massa
88kg
Na aardig wat rond te hebben gelezen lijkt dit een veilige kuur:

Gedurende de kuur:
Test-E 250mg/ml 10x 1ml, 1x per week. 10weken.
Letrozole 2,5mg per dag
Laatste 4 weken Hcg pregnyl toevoegen.

PCT- 4 weken.
Nol 20mg per dag.
Clo 50mg per dag.
Aromasin 10mg per dag.
HMG wellicht?

20x Injectie naald 0,8 x 40mm (Dijbeen)
20x Opzuignaald 1,2 x 40mm
10x 5ml drukkers

Wat zijn jullie gedachten?
 
Doe maar niet.
Dit is gewoon belachelijk.
Ga nog maar aardig wat rondlezen.
 
Ga ik ook niet doen dan!
Bron:
Your First Cycle What to Do and What NOT to Do: By Dylan Gemelli.

Dit was de bron, het lijkt mij veel dingen tegelijk.
Wellicht is simpel beter:

Test Only
Test-E 350 tot 500 mg/ml 10x 1ml, om de 5dagen voor 10 weken.
Nakuur met Nol & Clo.
Jammer dat je niet met een tip komt ;).
 
Waarom 40 naalden op 10 'drukkers'?
 
Ach hij heeft tenminste nog research gedaan en komt niet aan met dikke stack als eerste kuur.

Sommige mensen proberen het niet eens.

Zou gewoon 10 weken 500 mg test ew en nakuur met nolvadex doen.
 
1-10 Test e 250mg x2 ew ( 500mg )
12-14 nolva 20mg ed
 
Ik heb niks tegen 250mg test.
Maar hij bij 250 test hoef je echt niet al die middelen er omheen te gebruiken tegen sides xD
Gezondste kuur is naar mijn mening, 250 test + 200 a 300mg primo (of in plaats van primo 20mg anavar per dag) voor 6 weken.
Daarnaast hcg laten draaien tot 2 weken na laatste aas injectie, dan over op 25mg clomid voor 3 weken.
Meer niet.
 
Letro op 2,5mg per dag :roflol:
 
Nee doe maar niet.
Lees je even goed in je wil Veel te veel gebruiken en op de verkeerde manier.

Simpel houden
Test met nakuur lekker basic.
Nakuur je met clomid dan nolva achter de hand houden.
Kan het maar vast hebben liggen mocht je gyno krijgen.
 
Even een vraag, wat bedoelt men met ew en ed?
''1-10 Test e 250mg x2 ew ( 500mg )
12-14 nolva 20mg ed''

500mg Test-E en nakuur Clomid met Nolva achter de hand klinkt niet verkeerd.
hcg gebruiken is dan nog even de vraag, herstel en nakuur lijkt mij zeer belangrijk. (Het is een marathon en geen race)
Is een aromataseremmer daarnaast dan niet aan te raden?
 
Dit lijkt me een solide kuur na nog wat meer te hebben gelezen:

Weeks 1-12: Test-E 500mg, EW
250mg Monday /250mg Thursday.
Weeks 2-12: Aromasin, 12,5mg Eod .
Weeks 2-12: HCG, 500 IUS EW

PCT
Weeks 12-16: Clomid Week 12: 50mg Week 13: 25mg Week 14: 25mg Week 15: 25mg
OF/EN.
Weeks 12-16: Nolvadex, Week 12: 40mg, Week 13: 20mg. Week 14: 20mg, Week 15: 20mg

Twijfel over de duratie van de HCG, ik wil graag dat de testikels enigszins intact blijven.
Aromasin, of de andere varianten. De keuze tussen de 3 vind ik moeilijk. Het anti vocht aspect spreekt mij aan.
Clomid en/of Nol. Hierover wordt veel verteld maar niet een duidelijk richting aan gegeven.

Wat denken jullie hierover?

Update:

Biomek

Duidelijk, simpeler is beter volgens jou.
Jammer dat je het direct wilt afschieten zonder duidelijke uitleg te geven.
Waarom zo moeilijk? Ja, je wilt het toch zo goed mogelijk aanpakken? Daarnaast is alle informatie welkom uit meerdere bronnen. Er zijn zoveel meningen overal Broscience, het kaf van de koren scheiden is moeilijk. Uitleg is dus welkom.

Weinig zout+veel water drinken= is dit dan weinig vochtretentie op Testo-E en maakt Aromasin overbodig? Dit maak ik uit op je antwoord.

Update2:

Ok, even meer gelezen over AI. Met 500 test-e is de dosis te laag volgens mij voor een gebruik van een AI, het is meer geschikt voor hogere doseringen. Op lage dosering kan het de groei negatief beïnvloeden door gebrek zelfs aan oestrogeen.

HCG idem. Beter minder dan meer.

Dus dan kom ik tot jullie conclusie en advies: Test-E 500mg EW 10-12weken, Nolvadex achter de hand. Nakuur met Clomid.
 
Laatst bewerkt:
Neem gewoon 12 weken testosteron, twee weken na je laatste injectie begin je met clomid.

Vocht heb je grotendeels in de hand met voeding. Je gaat geen AI nemen alleen om dat kleine beetje vocht tegen te gaan.

Waarom maak je het jezelf zo moeilijk? Dit is al meerdere malen gezegd. Als je niet naar mensen op dit forum luistert, maar wel naar amerikaanse boards, ga dan gewoon daarheen :)
 
Een kuur opstellen van Amerikaanse boards is als wetenschappelijke research doen adhv een roddelblad.
 
Neem gewoon 12 weken testosteron, twee weken na je laatste injectie begin je met clomid.

Vocht heb je grotendeels in de hand met voeding. Je gaat geen AI nemen alleen om dat kleine beetje vocht tegen te gaan.

Waarom maak je het jezelf zo moeilijk? Dit is al meerdere malen gezegd. Als je niet naar mensen op dit forum luistert, maar wel naar amerikaanse boards, ga dan gewoon daarheen :)
Maar wel HCG tijdens kuur zetten.
 
Biomek

Duidelijk, simpeler is beter volgens jou.
Jammer dat je het direct wilt afschieten zonder duidelijke uitleg te geven.
Waarom zo moeilijk? Ja, je wilt het toch zo goed mogelijk aanpakken? Daarnaast is alle informatie welkom uit meerdere bronnen. Er zijn zoveel meningen overal Broscience, het kaf van de koren scheiden is moeilijk. Uitleg is dus welkom.

Weinig zout+veel water drinken= is dit dan weinig vochtretentie op Testo-E en maakt Aromasin overbodig? Dit maak ik uit op je antwoord.

Update2:

Ok, even meer gelezen over AI. Met 500 test-e is de dosis te laag volgens mij voor een gebruik van een AI, het is meer geschikt voor hogere doseringen. Op lage dosering kan het de groei negatief beïnvloeden door gebrek zelfs aan oestrogeen.

HCG idem. Beter minder dan meer.

Dus dan kom ik tot jullie conclusie en advies: Test-E 500mg EW 10-12weken, Nolvadex achter de hand. Nakuur met Clomid.

Wat skydirk zegt, beter wel HCG erbij, even vergeten erbij te zeggen.

Een AI neem je bij serieuze oestrogene bijwerkingen (gyno, libido problemen, limp cock etc). Niet voor een beetje vocht, en niet preventief. Je neemt ook niet s'ochtends preventief een paracetamol omdat je MISSCHIEN wel hoofdpijn krijgt die dag.
Achter de hand houden altijd aangeraden, maar niet preventief erbij nemen. Te lage oestrogeen is een mentale hel.

Als jij test, deca en dbol neemt, ja dan ben je een lopende oestrogeen fabriek en is het een iets ander verhaal.

Begrijp goed dat amerikaanse boards vol zitten met dealers. Meer dan hier op dit forum. Dus zo'n iemand zal natuurlijk al snel zeggen dat je nolva, clomid en natuurlijk ook een AI nodig hebt.

Mocht je echt bang zijn voor vocht, dan zou ik eerder kiezen om een beetje masteron toe te voegen dan een AI.
 
Wanneer ik sommige onderzoeken lees heeft HCG alleen effect op de productie en een tegenovergestelde effect op de kwaliteit. Om de oorspronkelijke staat van kwaliteit het snelst mogelijk te herstellen wordt door sommige aangeraden om het juist niet te gebruiken.

Bron; Sport & Fitness
 
Wanneer ik sommige onderzoeken lees heeft HCG alleen effect op de productie en een tegenovergestelde effect op de kwaliteit. Om de oorspronkelijke staat van kwaliteit het snelst mogelijk te herstellen wordt door sommige aangeraden om het juist niet te gebruiken.

Bron; Sport & Fitness
Welke onderzoeken? Wil je vlug herstellen na je kuur moet je HCG zetten tijdens je kuur om je ballen aan het werk te houden. Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is. Geen HCG en je ballen vallen stil en die hebben tijd nodig om terug op volle toeren te draaien en dat kan maanden duren. Wat interesseert mij de kwaliteit van mijn zaad na een kuur. Dat is na een paar maanden weer zoals het moet zijn. Het is toch niet de bedoeling dat je juist na je kuur je vrouw wil bevruchten.
 
Back
Naar boven