Fitness Seller

****ing Griekenland

  • Topic starter Bale
  • Startdatum
  • Reacties 43
  • Weergaven 2K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Bale

Because I can
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2005
Berichten
783
Waardering
14
Fucking Griekenland

Wat een k*tland, maar ik ga er wel op vakantie deze zomer.

Boeken is echt een no-go, what the hell, dat land heeft 1.000.000 eilanden, die elk weer 247.000 vakantieplekken hebben. Iemand tips of aanbevelingen?

- Vlakbij het strand
- Veel, heel veel, discotheken en uitgaansgelegenheden
- En nóg meer chicks.

Niet te veel Nederlanders, no offense, maar ik ga op vakantie. Ik wil niet naar een warme versie van frikadellen en apres ski muziek.


Hit me!
 
I don't know? Ik hoopte op een antwoord van jullie ;)
 
No way, Hosé.
 
Kos is volgens mij het drukste eiland met de meeste uitgaansgelegenheden, correct me if I'm wrong. Wel veel Engelsen daar.
 
Is DBC'tje er niet geweest???
 
Chersonissos (Kreta) is toch zo'n beetje het 'Salou' van Griekenland? Qua uitgaan e.d. zit je daar geloof ik wel goed.. denk alleen wel dat je veel Nederlands gaat tegenkomen :p

Ik ga dit jaar ook naar Griekenland met een vriendin.. ook nog géén idee waar, als ik wat heb gevonden laat ik het je weten ;)
 
DBC kan je er alles over vertellen...

Ik ben dit jaar ook naar Griekenland geweest, maar ik heb gezeild dus niet echt veel uitgaansplekjes gezien ;)
 
Ik ben de afgelopen zomer met mijn vriendin naar Malia op Kreta geweest. Mooi breed strand, restaurants, terrasjes en discotheken in overvloed. Het is wel een soort van Engelse kolonie daar. Engelse vrouwen zijn :hornyna:
 
Wat een k*tland, maar ik ga er wel op vakantie deze zomer.

Boeken is echt een no-go, what the hell, dat land heeft 1.000.000 eilanden, die elk weer 247.000 vakantieplekken hebben. Iemand tips of aanbevelingen?

- Vlakbij het strand
- Veel, heel veel, discotheken en uitgaansgelegenheden
- En nóg meer chicks.

Niet te veel Nederlanders, no offense, maar ik ga op vakantie. Ik wil niet naar een warme versie van frikadellen en apres ski muziek.


Hit me!

Voor mij klinkt het aslof je er heeel veeel zin in hebt, maar niet heus:D
Ben op Lesvos geweest en dat was erg leuk. Gezellige grieken, weinig nederlanders, strand en veel gezellige kroegjes. Wie weet iets voor jou.
Veel plezier alvast
 
Ha! Een vraag voor mij :)

(heb namelijk in Griekenland gewoond)

Het Ibiza van Griekenland is... MYKONOS! Uitgaan, stranden, vrouwen, je vindt het er allemaal. Heb er een zalige tijd gehad in een van de chiqueste hotels, maar dat was buiten het seizoen en dus niet zo duur.

Waar je zit maakt minder uit, er is maar 1 tip voor alle Griekse eilanden: SCOOTERS. Je geraakt er altijd overal mee, dus kies een rustig hotelletje en cruisen maar naar de clubs/stranden.

Anders, als je lang op vakantie wilt biedt Kreta meer afwisseling, archeologische sites en ook meer dan genoeg clubs.

Vragen? Stel ze maar :)
 
Ha! Een vraag voor mij :)

(heb namelijk in Griekenland gewoond)

Het Ibiza van Griekenland is... MYKONOS! Uitgaan, stranden, vrouwen, je vindt het er allemaal. Heb er een zalige tijd gehad in een van de chiqueste hotels, maar dat was buiten het seizoen en dus niet zo duur.

Waar je zit maakt minder uit, er is maar 1 tip voor alle Griekse eilanden: SCOOTERS. Je geraakt er altijd overal mee, dus kies een rustig hotelletje en cruisen maar naar de clubs/stranden.

Anders, als je lang op vakantie wilt biedt Kreta meer afwisseling, archeologische sites en ook meer dan genoeg clubs.

Vragen? Stel ze maar :)

Hmm.. ik heb wel een vraag voor je :D Ik heb ooit van een vriend van mij de naam van een eiland gehoord maar ik ben het dus echt vergeten.. het kwam er iig op neer dat je er heel leuk kon uitgaan, dat het heel mooi was en echt spót goedkoop..

enig idee? :D
 
Hmm.. ik heb wel een vraag voor je :D Ik heb ooit van een vriend van mij de naam van een eiland gehoord maar ik ben het dus echt vergeten.. het kwam er iig op neer dat je er heel leuk kon uitgaan, dat het heel mooi was en echt spót goedkoop..

enig idee? :D

Lol, wat een omschrijving!;)
 
Op vakantie gaan in Griekenland en geen Nederlanders tegenkomen is met elkaar in tegenspraak.

Chersonnisos geweest deze zomer, veel kleine feesttenten, veel Nederlanders.

Rhodes komen wat meer Scandinavische meiden, maar ook veel Nederlanders.

Waarom smeer je hem niet gewoon naar het Caribische gebied, Mexico of de kop van Latijns Amerika.
 
Lol, wat een omschrijving!;)

Ik zag laatst een artikel in de Wehkamp, en kan er met m'n pet niet meer bij wat het ook alweer was. Het was blauw, langwerpig en vrij prijzig. Enig idee?
 
Hmm.. ik heb wel een vraag voor je :D Ik heb ooit van een vriend van mij de naam van een eiland gehoord maar ik ben het dus echt vergeten.. het kwam er iig op neer dat je er heel leuk kon uitgaan, dat het heel mooi was en echt spót goedkoop..

enig idee? :D

Dreamland? :p
Nee, enigste dat ik kan bedenken is dat je vriend buiten het seizoen is geweest, dan kosten luxehotels van EUR 150+ plots 25 EUR maximum.
OF
Hij heeft de eilanden dicht bij Turkije (Chios/Samos/lesbos) bezocht, die schijnen erg mooi en iets goedkoper te zijn. Heb ik helaas niet zelf bezocht...


Hmmmmm, en goedkoop kan je altijd pita, gyros, souvlaki's enzo eten - groentjes+kip, varkens of schapenvlees. Mnjam!
 
Ik zag laatst een artikel in de Wehkamp, en kan er met m'n pet niet meer bij wat het ook alweer was. Het was blauw, langwerpig en vrij prijzig. Enig idee?

een dildo:D ?
 
waarom ga je niet gewoon 2 weken bivakkeren in een berghutje in zwitserland, weet je ook zeker dat je geen Nederlanders tegenkomt?
 
Back
Naar boven