XXL Nutrition

****ing randdebielen... De truckrun!!!

Bezoekers in dit topic

DBC01 zei:
Bench kunnen we jou niet 1 dagje in zo'n truck zetten en dat je dan de rest van het jaar je muil houdt? :D
Nee, daar ben ik te huge voor :cool:
 
benchMarc zei:
Ieder jaar is het weer raak, een stel geestelijk gehandicapten die een dagje met een truck mogen meerijden en constant mogen toeteren. Heerlijk is dat. En dan niet even een paar minuutjes, nee, een ****ing uur lang ofzo komen ze langs de straten gereden, luid toeterend. Het is dat ik dit keer niet uit ben geweest op zaterdag, maar anders werd ik dus door dit ****ing irritant gedoe gewekt. Kijk, luister en raak geïrriteerd.

Je zou ze toch kapot willen schieten :mad: Oja, dit is pas het begin, af en toe komen er trucks langs die nog 3x zo hard toeteren, of melodietjes hebben of sirene's. AAAAAAAAAAAAAARGHGHGHGHGG!!!!

(als het filmpje niet werkt heb je geen XviD codec)

Weet je eens wat ik elke dag als ik werk moet verdragen. Stel simpele stakkers van 30-40 jaar die kennelijk niks leukers in hun leven hebben dan zich op de werkvloer uitleven met de toeter van hun heftruck. :kots:
 
Stel je niet zo aan joh.. Gun mensen die het wat minder hebben dan jij ook eens 1 dag in het jaar een mooie tijd. Hypocriet gedoe..Sorry dat ik t zeg hoor. Alsof zulke mensen het al zo makkelijk hebben. Jij klaagt over 1 dag in het jaar. Die mensen zitten 365 dagen per jaar met een probleem. Denk s na over wat je zegt.

Jeffrey
 
-jeffrey- zei:
Stel je niet zo aan joh.. Gun mensen die het wat minder hebben dan jij ook eens 1 dag in het jaar een mooie tijd. Hypocriet gedoe..Sorry dat ik t zeg hoor. Alsof zulke mensen het al zo makkelijk hebben. Jij klaagt over 1 dag in het jaar. Die mensen zitten 365 dagen per jaar met een probleem. Denk s na over wat je zegt.

Jeffrey

Geef mensen als Bench kans op een tweede ronde...mensen die niet teveel om handen hebben klagen over dit soort dingen. :)
Die vallen al over een postbode die een enveloppe bestemd voor de buren bij hun in de brievenbus gooit :D
 
DBC01 zei:
Geef mensen als Bench kans op een tweede ronde...mensen die niet teveel om handen hebben klagen over dit soort dingen. :)
Die vallen al over een postbode die een enveloppe bestemd voor de buren bij hun in de brievenbus gooit :D

Beetje de populaire man uithangen door zulke bullshit te posten bedoel je..
 
-jeffrey- zei:
Stel je niet zo aan joh.. Gun mensen die het wat minder hebben dan jij ook eens 1 dag in het jaar een mooie tijd. Hypocriet gedoe..Sorry dat ik t zeg hoor. Alsof zulke mensen het al zo makkelijk hebben. Jij klaagt over 1 dag in het jaar. Die mensen zitten 365 dagen per jaar met een probleem. Denk s na over wat je zegt.

Jeffrey
Dat hebben ze zelf toch niet door :/
 
benchMarc zei:
Dat hebben ze zelf toch niet door :/

Ook al hadden ze t wel door. Wie ben jij om te zeggen dat ze een stelletje ****ing randdebielen zijn. Alsof ze er voor gekozen hebben om zo te zijn. Zal ik jou eens een smerige ecto noemen? Alsof jij daar ook voor gekozen hebt. Je moet jezelf niet beter gaan voelen dan anderen. Daar heb ik een grafhekel aan. Snap je het zo een beetje? ****ing randdebiel
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Lol, zomaar neem je aan dat ik dat ben.
 
-jeffrey- zei:
Ook al hadden ze t wel door. Wie ben jij om te zeggen dat ze een stelletje ****ing randdebielen zijn. Alsof ze er voor gekozen hebben om zo te zijn. Zal ik jou eens een smerige ecto noemen? Alsof jij daar ook voor gekozen hebt. Je moet jezelf niet beter gaan voelen dan anderen. Daar heb ik een grafhekel aan. Snap je het zo een beetje? ****ing randdebiel
Doe maar, see what i care.

Dat ik het randdebielen vind slaat nog niet eens op hetgeen dat ze geestelijk gehandicapt zijn, plus dat ik er ook de truckers zelf en het hele bestuur ermee bedoel. Maar schijnbaar heb jij dat niet door, pessimist.

Maargoed, jij wordt niet ieder jaar weer op een k*t zondag gewekt wanneer je probeert uit te slapen. Dat ze het ergens rond 4 uur smiddags doen ofzo. In sommige dorpen beginnen ze al om 8 uur, dat is toch zot man!
 
benchMarc zei:
Maargoed, jij wordt niet ieder jaar weer op een k*t zondag gewekt wanneer je probeert uit te slapen. Dat ze het ergens rond 4 uur smiddags doen ofzo. In sommige dorpen beginnen ze al om 8 uur, dat is toch zot man!

Hoor jezelf eens praten man. 1 dag in het jaar. Hoevaak is er kermis bij jullie in het dorp/stad? Dat is 7 dagen lang van 11 uur s`ochtens tot 3 uur s`nachts een tering lawaai van belletjes en toeters en k*tmuziek. Heb je daar wel eens over geklaagd? Nee natuurlijk niet, want jij loopt zelf vrolijk mee in die stoet. Zolang het maar voor je eigen plezier is mag alles, maar zodra het ook maar 1 keer voor een ander is moet je je beklacht doen. Ik vind je een sneu figuur.
 
-jeffrey- zei:
Hoor jezelf eens praten man. 1 dag in het jaar. Hoevaak is er kermis bij jullie in het dorp/stad? Dat is 7 dagen lang van 11 uur s`ochtens tot 3 uur s`nachts een tering lawaai van belletjes en toeters en k*tmuziek. Heb je daar wel eens over geklaagd? Nee natuurlijk niet, want jij loopt zelf vrolijk mee in die stoet. Zolang het maar voor je eigen plezier is mag alles, maar zodra het ook maar 1 keer voor een ander is moet je je beklacht doen. Ik vind je een sneu figuur.
Daar heb ik totaal geen last van, dat is midden in het dorp en daar hoor ik amper iets van, zelfs met raam open is dat nog goed te doen. Sowieso is dat appels met peren vergelijken. Het toeteren van 100 trucks op een rij 50meter voor je huis is 100x zo erg. Als ze nou eens geowoon ergens achteraf op een plattelandsweggetje dat gaan doen, die zijn hier genoeg. Dat ze daar maar fijn toeteren, maar wanneer ze in het dorp zijn kunnen ze toch ffs wel ff kappen met dat getoeter?!

Maargoed, jij hebt er geen ervaring mee. Hier gaat dat al 10 jaar zo...
 
Benchkwark heeft natuurlijk wel een punt; die gehandicapten vinden koekhappen in het bos net zo leuk als met de hele bubs (en natuurlijk de verzorgers voorop) te gaan eten in een sjiek restaurant. Waarom MOETEN anderen lastig worden gevallen?

Ik verkondig mijn toorn mede door een voorval dat eens geschiedde: toen mijn opoe uit Canada was overgekomen (voor het eerst) gingen we onder het 'familie-reunie'-motto eten in een sjiek restaurant; en je raad het al: halverwege de avond komt een club josti's binnen die smakken en vreten als de biggen.
Nou kunnen die gehandicapten er niets aan doen, maar die verzorgers moeten beter weten - het lijkt alsof ze andere mensen kost wat het kost willen lastig vallen. Waarom moet er met een vloot trucks midden door de stad worden getrokken om iedereen van zijn bed te lichten, als ze voor hetzelfde geld ergens naar een kermis of dierentuin kunnen gaan?
 
Sowieso, als het één keer voor kwam dan was het nog niet zo erg, maar op den duur gaat zich dat opstapelen. Ik weet niet voor hoeveel jaar ik dit nu al meemaak, al zeker 10 iig.

Bovendien, als een groep jeugd een automeeting wil houden hier in de buurt, dan mag het niet omdat ze mensen storen met hun harde muziek en geluiden van motoren. Ja **** you zeg ik dan, waarom mogen geestelijk gehandicapten wel herrie schoppen eens per jaar, maar mogen hier geen auto/scootermeetings worden gehouden? Zelfs niet ééntje al was het maar eens in de 5 jaar.

Komop man, dat is toch gewoon je reinste voortrekkerij of niet dan? Positieve discriminatie wordt dat genoemd.
 
benchMarc zei:
Daar heb ik totaal geen last van, dat is midden in het dorp en daar hoor ik amper iets van, zelfs met raam open is dat nog goed te doen. Sowieso is dat appels met peren vergelijken. Het toeteren van 100 trucks op een rij 50meter voor je huis is 100x zo erg. Als ze nou eens geowoon ergens achteraf op een plattelandsweggetje dat gaan doen, die zijn hier genoeg. Dat ze daar maar fijn toeteren, maar wanneer ze in het dorp zijn kunnen ze toch ffs wel ff kappen met dat getoeter?!

Maargoed, jij hebt er geen ervaring mee. Hier gaat dat al 10 jaar zo...

Ben je dan te trots om voor 1 dag in het jaar eens niet je roes uit te slapen en het gewoon te laten gaan? Wie zn probleem is het trouwens dat jij zo laat op bed gaat en wil uitslapen? Je eigen toch of niet. Ik hoop maar 1 ding, en dat is dat als jij later een leuke vrouw krijgt en een kindje dat je niet zo`n ****ing randdebiel krijgt. Want ik zou het sneu vinden voor het kleine manneke dat zn enige dagje plezier in het jaar verpest word omdat zn vader zo`n loser is die klaagt dat hij uit wil slapen.
 
marc, dat valt me nou van je tegen.
je gedraagt je als een kleinzielig mannetje.
 
Back
Naar boven