XXL Nutrition

****ing randdebielen... De truckrun!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

-jeffrey- zei:
Ben je dan te trots om voor 1 dag in het jaar eens niet je roes uit te slapen en het gewoon te laten gaan? Wie zn probleem is het trouwens dat jij zo laat op bed gaat en wil uitslapen? Je eigen toch of niet. Ik hoop maar 1 ding, en dat is dat als jij later een leuke vrouw krijgt en een kindje dat je niet zo`n ****ing randdebiel krijgt. Want ik zou het sneu vinden voor het kleine manneke dat zn enige dagje plezier in het jaar verpest word omdat zn vader zo`n loser is die klaagt dat hij uit wil slapen.
Och och, hoor hem nou, 'meneer ik-zever-in-het-rond'. Enige dagje plezier in het jaar. Man, ik zie die mensen meer lachen dan het hele publiek bij Hans Teeuwen. Die knakkers zijn altijd vrolijk. Alsof ze echt zo'n k*tleven hebben, not. Ze weten zelf sowieso niet beter. Maargoed, schijnbaar mogen zij wel zo'n leuk dagje hebben, en andere 20 jarigen niet van de gemeente. Raar he?
 
aaaah marc, baal je ervan dat je zelf niet geestelijk gehandicapt bent?

we hebben allemaal zo'n medelijden met je dat je geen mongooltje bent :D
 
boogie zei:
marc, dat valt me nou van je tegen.
je gedraagt je als een kleinzielig mannetje.
Vooruit, stel je PC in dat hij volgende week zondag als jij nog slaapt opeens dat filmpje begint te spelen in repeat, 1 uur lang. Speakers goed hard zetten. Eens kijken hoe vrolijk je daarvan wordt :rolleyes:

boogie zei:
aaaah marc, baal je ervan dat je zelf niet geestelijk gehandicapt bent?

we hebben allemaal zo'n medelijden met je dat je geen mongooltje bent :D
Doe niet zo dom, je snapt 't punt wel.
 
vergelijking tussen speakers van een PC en een aantal knapen die dikke lol hebben vind ik nogal mank gaan. En ik doe niet dom, jij doet dom. Zeuren over 1 uur in het jaar.....
Komop Marc, relax een btje, ik moet zelf zeggen dat ik daar ook niet zo goed in ben, maar het helpt wel. Gun anderen hun pleziertje...
 
-jeffrey- zei:
Nee eigenlijk niet, jij zelf wel?
Ga je ook nog op m'n posts reageren, of heb je daar geen weerwoord tegen?
 
boogie zei:
vergelijking tussen speakers van een PC en een aantal knapen die dikke lol hebben vind ik nogal mank gaan. En ik doe niet dom, jij doet dom. Zeuren over 1 uur in het jaar.....
Komop Marc, relax een btje, ik moet zelf zeggen dat ik daar ook niet zo goed in ben, maar het helpt wel. Gun anderen hun pleziertje...
Ik gun anderen ook een pleziertje, maar waarom moet dat ten koste gaan van andere mensen? Je kunt op zoveel manieren lol maken zonder dat je anderen daarbij in de weg staat. Ze kunnen toch wel even niet claxoneren wanneer ze door het dorp gaan? Erin rijden en zwaaien vinden ze al geweldig, laat ze toeteren wanneer ze achteraf rijden, zodat niemand er last van heeft. Zij blij, iedereen blij... Is dat nou zo moeilijk?
 
benchMarc zei:
Ga je ook nog op m'n posts reageren, of heb je daar geen weerwoord tegen?

Alsof jij zulke intelligente dingen post. Mister perfect.
 
Jongens, niet gaan zitten rellen he. Los het maar in PM op, anders gooien we er een slotje op.
 
-jeffrey- zei:
Alsof jij zulke intelligente dingen post. Mister perfect.
Zeg ik dat? Ik vraag alleen om erop te reageren :rolleyes:
 
benchMarc zei:
Ik gun anderen ook een pleziertje, maar waarom moet dat ten koste gaan van andere mensen? Je kunt op zoveel manieren lol maken zonder dat je anderen daarbij in de weg staat. Ze kunnen toch wel even niet claxoneren wanneer ze door het dorp gaan? Erin rijden en zwaaien vinden ze al geweldig, laat ze toeteren wanneer ze achteraf rijden, zodat niemand er last van heeft. Zij blij, iedereen blij... Is dat nou zo moeilijk?

Waarom denk je juist dat ze toeteren?. Dat gaat onder het mom van: kijk mij eens in een grote truck zitten. Wat voor lol is daar dan nog aan als je het buiten het dorp moet doen waar niemand het ziet?
 
benchMarc zei:
Ik gun anderen ook een pleziertje, maar waarom moet dat ten koste gaan van andere mensen? Je kunt op zoveel manieren lol maken zonder dat je anderen daarbij in de weg staat. Ze kunnen toch wel even niet claxoneren wanneer ze door het dorp gaan? Erin rijden en zwaaien vinden ze al geweldig, laat ze toeteren wanneer ze achteraf rijden, zodat niemand er last van heeft. Zij blij, iedereen blij... Is dat nou zo moeilijk?
Nee dat is niet moeilijk. Maar moet het dan allemaal perfect zijn? Je zou ook blij voor ze kunnen zijn hoor. Als ik zo een keer per jaar wakker zou worden zou ik glimlachen.
 
Centaur zei:
Jongens, niet gaan zitten rellen he. Los het maar in PM op, anders gooien we er een slotje op.

Ik rel niet, ik geef mijn mening op het verhaal.
 
-jeffrey- zei:
Waarom denk je juist dat ze toeteren?. Dat gaat onder het mom van: kijk mij eens in een grote truck zitten. Wat voor lol is daar dan nog aan als je het buiten het dorp moet doen waar niemand het ziet?
Ja ha ha, kijk mij andere mensen uit hun nest toeteren. M'n pa was er trouwens ook heel blij mee vorig jaar, toen hij weekend dienst draaide en nachtdienst had gehad. Die mensen van de organisatie denken niet na man. Ze vinden het sowieso al super wanneer ze niet toeteren maar gewoon zwaaien naar mensen. Het is gewoon zo dat het anders kan.
 
-jeffrey- zei:
Ik rel niet, ik geef mijn mening op het verhaal.
Idd, dit is geen rellen, gewoon discussiëren, en dat moet hier toch wel kunnen?
 
benchMarc zei:
Ja ha ha, kijk mij andere mensen uit hun nest toeteren. M'n pa was er trouwens ook heel blij mee vorig jaar, toen hij weekend dienst draaide en nachtdienst had gehad. Die mensen van de organisatie denken niet na man. Ze vinden het sowieso al super wanneer ze niet toeteren maar gewoon zwaaien naar mensen. Het is gewoon zo dat het anders kan.

Och och familie benchmarc kan 1 dag per jaar niet uitslapen. We richten een fonds op. Ga toch een eind fietsen man
 
benchMarc zei:
Idd, dit is geen rellen, gewoon discussiëren, en dat moet hier toch wel kunnen?
Mwah...ik zag wat grove reacties, vandaar dat ik even reageerde. ;)
 
-jeffrey- zei:
Och och familie benchmarc kan 1 dag per jaar niet uitslapen. We richten een fonds op. Ga toch een eind fietsen man
Zoals ik al zei, eens per jaar is dat niet erg... Maar dat stapelt zich op den duur op. Of er nou een jaar tussen zit, of voor mijn part 2 jaar. Het wordt gewoon irritant. Sowieso kun je 't moeilijk beoordelen als je het zelf niet meemaakt. Wat ik nog erger vind is het voor die jeugd die z'n meetings daar willen houden, maar het niet mogen om 2 redenen, die allebei te verwerpen zijn omdat die redenen wel worden gebroken bij die truckrun. Dus waarom zij wel, en die jeugd niet?
 
Ik moet zeggen, men maakt hier van een mug een olifant... Maar aan de andere kant: waarom niet wat later op de dag dit doen? Zoiets zou geen probleem zijn, maar nee men moet (opzettelijk?) de buurt wakker maken puur om anderen te pesten, en om zich als mongool eens een dag beter te voelen. Sorry maar dat vind ik laag, als je plezier wil hebben ok, maar niet ten koste van anderen, of het nu gehandicapten zijn of niet.
 
StillStrong zei:
Ik moet zeggen, men maakt hier van een mug een olifant... Maar aan de andere kant: waarom niet wat later op de dag dit doen? Zoiets zou geen probleem zijn, maar nee men moet (opzettelijk?) de buurt wakker maken puur om anderen te pesten, en om zich als mongool eens een dag beter te voelen. Sorry maar dat vind ik laag, als je plezier wil hebben ok, maar niet ten koste van anderen, of het nu gehandicapten zijn of niet.
Amen.
 
Back
Naar boven