Fitness Seller

****ing randdebielen... De truckrun!!!

Bezoekers in dit topic

benchMarc zei:
Zoals ik al zei, eens per jaar is dat niet erg... Maar dat stapelt zich op den duur op. Of er nou een jaar tussen zit, of voor mijn part 2 jaar. Het wordt gewoon irritant. Sowieso kun je 't moeilijk beoordelen als je het zelf niet meemaakt. Wat ik nog erger vind is het voor die jeugd die z'n meetings daar willen houden, maar het niet mogen om 2 redenen, die allebei te verwerpen zijn omdat die redenen wel worden gebroken bij die truckrun. Dus waarom zij wel, en die jeugd niet?

Waarom post je die onzin dan zodat we er over kunnen oordelen? Terwijl je nu aangeeft dat we er niet over kunnen oordelen. Beetje een nutteloos topic heb je nu dan gemaakt vind je zelf ook niet?
 
laatste reactie van mijn kant:

1/365
 
StillStrong zei:
Ik moet zeggen, men maakt hier van een mug een olifant... Maar aan de andere kant: waarom niet wat later op de dag dit doen? Zoiets zou geen probleem zijn, maar nee men moet (opzettelijk?) de buurt wakker maken puur om anderen te pesten, en om zich als mongool eens een dag beter te voelen. Sorry maar dat vind ik laag, als je plezier wil hebben ok, maar niet ten koste van anderen, of het nu gehandicapten zijn of niet.
En dat bedoel ik, ze worden ronduit voorgetrokken. "Ja want het zijn gehandicapten, laat hen ook eens een plezier hebben". Zoals ik al zei, die mensen lijden echt geen k*tleven hoor. Misschien vanuit ons standpunt, maar vanuit de hunne. Ze weten amper zelf wat er met ze aan de hand is, verder maken ze altijd lol. Ik heb een kennis wiens zoon gehandicapt is. Nou, geloof me, die kerel lacht wat af, overal heeft ie lol om! Geloof maar niet dat hij ermee zit.

Het is gewoon een feit, dit valt onder positieve discriminatie. Probeer zoiets voor een andere groep te regelen, en er komt nix van in. Maar puur omdat zij gehandicapt zijn mag het.

En het gaat er nu ff niet om of ik een zeikerd ben ja/nee. Het gaat erom dat reëel gezien er niet eerlijk wordt gehandeld.
 
-jeffrey- zei:
Waarom post je die onzin dan zodat we er over kunnen oordelen? Terwijl je nu aangeeft dat we er niet over kunnen oordelen. Beetje een nutteloos topic heb je nu dan gemaakt vind je zelf ook niet?
Als je dit inziet, waarom heb je dan überhaupt een reactie geplaatst? Beetje ondoordacht of niet?
Dat ik een topic maak moet ik zelf weten, ik vraag hier niet om een mening of wat dan ook. Reageren staat vrij.

Nog iets... MOEILIJK staat niet gelijk aan NIET.
 
huckfinn zei:
Benchkwark heeft natuurlijk wel een punt; die gehandicapten vinden koekhappen in het bos net zo leuk als met de hele bubs (en natuurlijk de verzorgers voorop) te gaan eten in een sjiek restaurant. Waarom MOETEN anderen lastig worden gevallen?

Ik verkondig mijn toorn mede door een voorval dat eens geschiedde: toen mijn opoe uit Canada was overgekomen (voor het eerst) gingen we onder het 'familie-reunie'-motto eten in een sjiek restaurant; en je raad het al: halverwege de avond komt een club josti's binnen die smakken en vreten als de biggen.
Nou kunnen die gehandicapten er niets aan doen, maar die verzorgers moeten beter weten - het lijkt alsof ze andere mensen kost wat het kost willen lastig vallen. Waarom moet er met een vloot trucks midden door de stad worden getrokken om iedereen van zijn bed te lichten, als ze voor hetzelfde geld ergens naar een kermis of dierentuin kunnen gaan?

Hier ben ik het op zich wel mee eens, dat soort mensen in zo'n gelegenheid slaat als een slappe lul op een drumstel en ik zou het als ik een restauranthouder was een heel dubieuze kwestie vinden. Aan de ene kant straal je naar mensen als Jeffrey uit dat je een symphatieke kerel bent omdat je dat toelaat, en Jeffrey zal vaker komen eten.

Aan de andere kant zijn er talloze mensen als Bench die zich ontzettend storen, want "ze hebben betaald voor comfort en niet om tussen smekkende slobberende gasten te zitten die zich gedragen als een wannabee orang oetan" dus die blijven weg.

In die optiek is het idd de tact van de begeleiders om in te schatten in hoeverre de gehandicapten nog "normaal" genoeg zijn/functioneren om zich voldoende te kunnen gedragen om aan die gezelligheid deel te nemen.

Kunnen ze dat niet, dan kunnen ze idd beter een barbeque houden.

benchMarc zei:
Die knakkers zijn altijd vrolijk. Alsof ze echt zo'n k*tleven hebben, not.

Bwahahaha daar zeg je wel wat, die lui worden idd al blij als je ze vrolijk in de wangen knijpt :roflol:

Maar, wat denk ik hét punt is bij het rondrijden door het dorp:

Als jou nou een geweldige auto hebt dan rij je daarmee toch ook liever door amsterdam waar iedereen je kan zien dan door een bosweggetje?

Het gaat om de aandacht, die debielen zijn apetrots dat ze in een stoere truck zitten en willen dat ook graag laten weten. Het gaat er niet om dat ze in dat ding op zich zitten, ik denk dat dat maar 25% van het plezier uitmaakt.

Het gaat er om dat ze van een heleboel mensen relatief positieve (behalve van jou dan bench, maar zoals je al zei, ze zijn toch te dom om dat op te merken) aandacht krijgen. Dat ze die aandacht nog wat vergroten door als gekken (ongelukkige woordkeuze) op de claxons te timmeren is op zich wel te begrijpen, dat trekt de attentie wel "TOEEEEEEEEEEE TOEEEEEEEEEEE kijk mij nou op mn truck zitten, ik ben stoer, ik rule, ik pwn!" Dat idee.

Zelf hebben ze niet door dat ze mensen tot last zijn, en op zich vind ik wel dat je ze die aandacht moet gunnen omdat ze het hele jaar niet veel anders zien dan verzorgers, mededebielen, en papa en mama 1x in de week misschien.

Alleen de keuze van de organisatie is wat ongelukkig, dat getoeter is om gek te worden. Hier in de buurt zijn van die motor trektochten waarbij motorclubs per lid 1 gehandicapte in het zijspan meenemen, daar is geen getoeter bij, maar de mensen komen graag kijken naar over de 100 deftige motoren die door het dorp brommen.

Zo snijd het mes aan 2 kanten, de gehandicapten krijgen aandacht, want iedereen wil die motoren zien en vind het schattig dat die lui meemogen (op bepaalde personen nagelaten dan weer) en degenen die het niet willen hebben er ook geen last van.

Kortom... het ligt aan die organisatie bij die gemeente van jou! Als die wat beter nadachten had jij er geen last mee gehad! Maja... Brabo's he.. :D
 
benchMarc zei:
En het gaat er nu ff niet om of ik een zeikerd ben ja/nee.
Moeten we doorstrepen wat niet van toepassing is? :D
 
benchMarc zei:
En dat bedoel ik, ze worden ronduit voorgetrokken. "Ja want het zijn gehandicapten, laat hen ook eens een plezier hebben". Zoals ik al zei, die mensen lijden echt geen k*tleven hoor. Misschien vanuit ons standpunt, maar vanuit de hunne. Ze weten amper zelf wat er met ze aan de hand is, verder maken ze altijd lol. Ik heb een kennis wiens zoon gehandicapt is. Nou, geloof me, die kerel lacht wat af, overal heeft ie lol om! Geloof maar niet dat hij ermee zit.

Het is gewoon een feit, dit valt onder positieve discriminatie. Probeer zoiets voor een andere groep te regelen, en er komt nix van in. Maar puur omdat zij gehandicapt zijn mag het.

En het gaat er nu ff niet om of ik een zeikerd ben ja/nee. Het gaat erom dat reëel gezien er niet eerlijk wordt gehandeld.

Je moet gewoon lekker altijd aan jezelf blijven denken. Dan kom je er wel in het leven. Wat een vreselijk saai en vervelend leven zul jij hebben omdat je je overal maar druk om maakt. Steek een joint in je hoofd en ga een tijdje relaxen man. Zuip je die dag een slag in de rondte en toeter met ze mee in je getunede bak die je zo graag trots wil showen. Maar er gezellig een auto meeting bij. Wat kan jou t schelen.
 
-jeffrey- zei:
Je moet gewoon lekker altijd aan jezelf blijven denken. Dan kom je er wel in het leven. Wat een vreselijk saai en vervelend leven zul jij hebben omdat je je overal maar druk om maakt. Steek een joint in je hoofd en ga een tijdje relaxen man. Zuip je die dag een slag in de rondte en toeter met ze mee in je getunede bak die je zo graag trots wil showen. Maar er gezellig een auto meeting bij. Wat kan jou t schelen.
Nee man, ik heb niet eens een auto. Ik ving het toevallig op dat hier mensen zo een meeting wilden organiseren. En vanwege vandaag viel mij het eigenlijk op dat het zo krom was. Btw. Idd, aan jezelf denken is vaak wel dè manier om er te komen, hoe raar het ook klinkt. Kijk maar eens wat voor arrogante egoïstische bak gehakten(?) er in de top van de zakenwereld staan. Zogenaamd doen ze alles voor anderen, maar sneaky rapen ze het geld bij elkaar. Met zoveel mensen op de wereld, zulke dichte bevolking is het hele gevoel van samenhorigheid toch allang verdwenen.
 
-jeffrey- zei:
Je moet gewoon lekker altijd aan jezelf blijven denken. Dan kom je er wel in het leven. Wat een vreselijk saai en vervelend leven zul jij hebben omdat je je overal maar druk om maakt. Steek een joint in je hoofd en ga een tijdje relaxen man. Zuip je die dag een slag in de rondte en toeter met ze mee in je getunede bak die je zo graag trots wil showen. Maar er gezellig een auto meeting bij. Wat kan jou t schelen.

WAHA jeffers hou je aan de discussie man de ergernis druipt van deze post af, deze thread is veel te mooi om als rel-thread-met-slotje te eindigen :D
 
Om er maar ff een nuttig 'einde' aan te breien... Wij hebben gewoon een tolerantieverschil. Ik kan zijn mening niet veranderen, en hij de mijne niet. Hij vindt dat ik me niet kan inleven in het leven van de genoemde 'verstandelijk gehandicapten die eens een pleziertje hebben', anderzijds kan hij zich ook niet inleven in mijn situatie, mede omdat hij dat zelf niet meemaakt en omdat hij anders denkt dan ik over dit soort zaken.

We zullen er nooit uitkomen, en Jeffrey zal ook wel weer dingen meemaken waar ik weer heel anders tegenaan kijk. Gelukkig maar zijn we niet allemaal hetzelfde :)
 
Khou nog wel van je hoor :kiss:
 
Komt alles toch nog goed :kiss: :P
 
bah, had liever een vete gezien. :(
 
Wat?? al klaar???
 
boogie zei:
bah, had liever een vete gezien. :(
Sadist! Start je eigen topic en lok het uit :P
 
Sorry kon het ff niet laten jongens :D
 
:roflol: Lol! Biatch! Ik zal nog eens doneren :mad: :D
 
:roflol: Trouwens er is hier 1x per jaar precies achter mijn huis een weg die wordt afgezet zodat het volgeknalt kan worden met speelshit voor kleine kinderen en dat bouwen begint al om 6:00 s'ochtends en dat doen ze al ruim 18 jaar.
Herrie: Ja. Maar de kinderen hebben plezier en lachen en janken de hele dag wat wil je nog meer ;).
Tis 1x per jaar en je kan niet verwachten dat een hele meute rekening gaat houden met jouw gevoelens.
 
beetje begrip voor je medemensen adolf ;)
 
Back
Naar boven