AndroidHealthClinic

****ing randdebielen... De truckrun!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
25 nov 2002
Berichten
14.932
Waardering
552
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Fucking randdebielen... De truckrun!!!

Ieder jaar is het weer raak, een stel geestelijk gehandicapten die een dagje met een truck mogen meerijden en constant mogen toeteren. Heerlijk is dat. En dan niet even een paar minuutjes, nee, een ****ing uur lang ofzo komen ze langs de straten gereden, luid toeterend. Het is dat ik dit keer niet uit ben geweest op zaterdag, maar anders werd ik dus door dit ****ing irritant gedoe gewekt. Kijk, luister en raak geïrriteerd.

Je zou ze toch kapot willen schieten :mad: Oja, dit is pas het begin, af en toe komen er trucks langs die nog 3x zo hard toeteren, of melodietjes hebben of sirene's. AAAAAAAAAAAAAARGHGHGHGHGG!!!!

(als het filmpje niet werkt heb je geen XviD codec)
 
Laatst bewerkt:
ok ik voel daadwerkelijk met je mee :)
 
Van mij hoeft het ook niet zo nodig! Op m'n werk doen ze er ook aan mee (stellen wagens beschikbaar)..Ben ik zelf nooit bij geweest, maar die mensen hebben de dag van hun leven, dat dan weer wel..
 
ach joh, je zult voor het rest van het jaar weinig last van ze hebben ;) Kijk bij mij achter zijn ze elke ochtend vanaf 07:30 bouwpalen van 20 meter de grond in aan het stampen en rond een uurtje of 10uur is het ineens stil :mad: Dan hebben ze een koffiepauze van 2uur gok ik :rolleyes:
 
Whahaha! leuk filmpje! :roflol:
idd om gestoord van te worden lijkt me. Hoe lang gaat dat duren? de hele dag? ??? :eek:

Maar goed, 1 keer in het jaar is nog wel te overleven lijkt me. :)
 
Ach ,die ene dag in het jaar....

Moest jij niet mee doen dan ;)
 
Duurt zo'n 3kwartier ofzo. Wat verrot mij dat nou dat het eens per jaar is, het is gewoon asociaal. Owee als ik het geluid in de auto te hard zet, dan komen die flikken meteen om je te stoppen.

De FBI gebruikt ook niet voor niks geluidsoverlast als middel om terroristen af te matten. Dit is gewoon hetzelfde maar dan door truckers.
 
benchMarc zei:
Duurt zo'n 3kwartier ofzo. Wat verrot mij dat nou dat het eens per jaar is, het is gewoon asociaal. Owee als ik het geluid in de auto te hard zet, dan komen die flikken meteen om je te stoppen.

De FBI gebruikt ook niet voor niks geluidsoverlast als middel om terroristen af te matten. Dit is gewoon hetzelfde maar dan door truckers.

Doe niet zo triest man, die mensen de dag kan niet meer stuk. Ze hebben niet zo een leven als jij dat ze lekker kunnen gaan doen waar ze zn in hebben. Lekker een discotheekje in enz. Dus die ene dag ga jij lopen zeiken :rolleyes:.
 
Roy zei:
Van mij hoeft het ook niet zo nodig! Op m'n werk doen ze er ook aan mee (stellen wagens beschikbaar)..Ben ik zelf nooit bij geweest, maar die mensen hebben de dag van hun leven, dat dan weer wel..


Inderdaad, ze hebben de dag van hun leven.
 
Je hebt wel een glasbak bij jouw in de buurt, dat is wel relax! :p
 
sterf toeternichten :suicide:
 
Marc, je bent gewoon jaloers.
 
JasperB zei:
Inderdaad, ze hebben de dag van hun leven.
Zet ze ergens met z'n allen in een grote hut neer en zorg voor vermaak. Zij blij, buurt blij.
 
eduardjanssen zei:
Doe niet zo triest man, die mensen de dag kan niet meer stuk. Ze hebben niet zo een leven als jij dat ze lekker kunnen gaan doen waar ze zn in hebben. Lekker een discotheekje in enz. Dus die ene dag ga jij lopen zeiken :rolleyes:.
Eens. Laat mij ook eens een dagje mijn gang gaan :mad:
 
Zeur :D Dat hebben ze bij ons ook. Heb er geen probleem mee
 
Nog niet langs geweest, dus vraag ik het maar. Zat Alizee ook in 1 van die trucks toevallig, het hoofd heeft ze er al voor :D
 
wat ben je toch een zeikerige ecto Marc! ;)
Ik zou jou nog wel eens willen horen als je broertje bijvoorbeeld geestelijk gehandicapt was. Kijk of je dan ook nog zo zou zeuren als je broertje helemaal blij thuis komt na een superdag.
 
Denk aan je hart bench....je begint op DBC01 te lijken. ;)
 
Bench kunnen we jou niet 1 dagje in zo'n truck zetten en dat je dan de rest van het jaar je muil houdt? :D
 
Back
Naar boven