AndroidHealthClinic

****ing veel pijn!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik heb 18ml in me quad geduwd, volgende dag een beetje stijf.
no prob!

hehehehehe van SIS durf ik het nog geloven ook! ;)
you crazy b*tch :D

mijn zwaarste kuur ooit was 20ml in totaal op 8 weken ;)
dus eigelijk niks naar SIS z'n normen!
 
Laatst bewerkt:
is dat nu zo echt speciaal? hoeveel cc je in lichaam spuit?? gasten ik vind persoonlijk dat er daar niets om fier op te zijn! feit is gwn dat het moet werken en correct moet genomen worden! als je een emmer van 10l hebt wrm 12l in gieten?? wij moeten hier het voorbeeld tonen en beginnende zelfs gevorderden atleten.
of je nu 8cc of 20cc in u lichaam spuit? dat interseert mij geen reet!! en ik denk dan er nog mensen zijn op dbb die zo denken. dus aub hou het een beetje bescheiden! denk beetje aan toekomstige kuurders, wat moeten zij nu wel denken, ik zal ook zoveel injecteren want zij doen het ook? hou er aub rekenig mee dat niet iedereen lijk jullie "gevorderd" zijn

dank u

en is niet grof bedoeld ofzo
 
is dat nu zo echt speciaal? hoeveel cc je in lichaam spuit?? gasten ik vind persoonlijk dat er daar niets om fier op te zijn! feit is gwn dat het moet werken en correct moet genomen worden! als je een emmer van 10l hebt wrm 12l in gieten?? wij moeten hier het voorbeeld tonen en beginnende zelfs gevorderden atleten.
of je nu 8cc of 20cc in u lichaam spuit? dat interseert mij geen reet!! en ik denk dan er nog mensen zijn op dbb die zo denken. dus aub hou het een beetje bescheiden! denk beetje aan toekomstige kuurders, wat moeten zij nu wel denken, ik zal ook zoveel injecteren want zij doen het ook? hou er aub rekenig mee dat niet iedereen lijk jullie "gevorderd" zijn

dank u

en is niet grof bedoeld ofzo


gelijk heb je bro ;)
 
gast, in schouder?? Grazy!

gewoon in je been doen. maarja.. korte esters he.. niet huilen, anders gewoon niet doen :)
 
tuurlijk, ik doe het altijd in de poep hoor :D:D:D
 
is dat nu zo echt speciaal? hoeveel cc je in lichaam spuit?? gasten ik vind persoonlijk dat er daar niets om fier op te zijn! feit is gwn dat het moet werken en correct moet genomen worden! als je een emmer van 10l hebt wrm 12l in gieten?? wij moeten hier het voorbeeld tonen en beginnende zelfs gevorderden atleten.
of je nu 8cc of 20cc in u lichaam spuit? dat interseert mij geen reet!! en ik denk dan er nog mensen zijn op dbb die zo denken. dus aub hou het een beetje bescheiden! denk beetje aan toekomstige kuurders, wat moeten zij nu wel denken, ik zal ook zoveel injecteren want zij doen het ook? hou er aub rekenig mee dat niet iedereen lijk jullie "gevorderd" zijn

dank u

en is niet grof bedoeld ofzo

Volkomen mee eens.

Het wordt steeds gekker hier.Mensen die kuren met veel te veel aantal mg pw.
Dan in achterlijke hoeveelheden mg orals.

Op mijn sportschool vragen ze me of sommige op DBB van de pot geflikkerd zijn.Het word voor de buitenwacht idd steeds gekker om te lezen.

Nieuwelingen beginnen zowiezo te denken dat hoge inzet gewoon noodzakkelijk is.
Dat publiceren van die extreem hoge doseringen laat alleen maar zien dat de persoon zelf er de ballen verstand van heeft.En zelf oningelezen is.We moeten daarvoor gaan waken.Zoals Testo vorige week hier op het board ook al zei,jongelingen kijken mee,en kopieeren dat.
 
nadeel van openheid is dat de excessen opvallen, het lijkt me duidelijk dat het een minderheid betreft die 'extreem hoge doseringen' hanteren... als iemand om een kuur advies komt vragen krijgt ie standaard een 500mg test-e voor 10 weken; is dat dan al teveel in jullie ogen?

storm, glas water...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
definieer 'achterlijke hoeveelheden' eens; dan weten we waar we het over hebben.

moet je dat nog vragen? wat dacht je van 18 ml in 1 keer zetten?

ik ken ook gasten die 2,5/3 gram in de week zetten maar die kunnen amper hun veters vast knopen. Zelfs die jongens zijn bescheiden met het adviseren van beginners.
 
dat 18ml voor recreatieve bb'ers extreem is snap ik ook wel.

maar dat is niet de norm hier, maar een excess. moeten we daar nu zo moeilijk over doen dan?
 
Back
Naar boven