XXL Nutrition

Ingebeelde lat syndroom

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Bij ons komt er een kerel trainen, ik kan het echt niet meer aan zien.

Hij is nen dikz*k van midden de 20, die geen spieren heeft maar vet.
zijn benen traint hij nie.

Het ergste is dat hij denkt dat hij ongeloofelijk gespierd is..
Hij ziet eruit zoals iemand die nog nooit een gewicht heeft aangeraakt.
De gewichten die hij drukt zijn dan ook belachelijk laag.

Nu, hij loopt altijd te paraderen in de gym van de ene naar de andere kant.
Dit doet hij door zijn armen op een extreme onnatuurlijke omhoog te laten hangen.
Net zoals hij meloenen onder zijn oksels heeft ofzo.

Het vreemde is dat hij dit 2 uur aan 1 stuk doet, en dat hij bijna nooit vergeet om weer een normale houding aan te nemen.

Ik lach mij echt een breuk als ik hem zie rondlopen.
onlangs hoorde ik hem zeggen tegen de baas:

tja, aan wedstrijden moet ik nu niet denken want mijn werk laat het niet doe.

Hij heeft geen voedingsschema ofzo, hij komt gewoon trainen en that's it.
De baas keek hem vreemd aan, en lachte een beetje.

Ik wou het verhaal even kwijt, want ik kan er echt niet bij hoe iemand de motivatie vindt om 2u lang zo vreemd te lopen paraderen.

Laatst bewerkt:
aan wedstrijden kan 'm ni denke :D :D Gelukkig maar :p

mijn lats zijn ook zo groot dat ik een beetje raar rondloop

weet ge wat ge moet zeggen als hem zo naar u komt paraderen?

"awel, hebt ge ontstoken oksels of zoiet?"

Ja maar van zo'n gasten krijg ik echt het schijt. Laatst kwam er verdomme weer één uitleggen aan mij hoe het wél moest, nl. lat pulley.
Eén met lange mouwen omdat ie z'n miezerige armpjes niet durfde te laten zien :(

Had zin om een stang op z'n bek te slaan :mad:

Maar ja, ik hou me dan maar weer in en denk het mijne ervan..

Bij ons loopt er een gast rond die denkt dat ie twee meter breedt is terwijl hij het totaal niet is. Loopt altijd met scheermesjes onder zijn oksels rond en houd zijn adem in om groter te lijken als ie voor de spiegel staat. Hij heeft ook nog eens altijd de zelfde strakke kleren aan. Iedereen doet hem na als ie in de buurt is maar hij heeft het nooit in de gaten.

Ik denk dat op elke sportschool wel een of meerdere van dat soort figuren lopen. Meestal komen ze maar een paar maanden en dan zijn ze weer weg.

Originally posted by falcon
Ik denk dat op elke sportschool wel een of meerdere van dat soort figuren lopen. Meestal komen ze maar een paar maanden en dan zijn ze weer weg.

Nee deze traint al 4 jaar ofzo. Hij traint ook bijna alleen zijn borst en biceps de rest vind ie onnodig.

Originally posted by falcon

nee hoor... ik blijf altijd :D .... mja,... ik vind nooit de tijd om mensen te observeren in de gym... te druk met mezelf, ik kom zowiezo al niet om te ouwehoeren (want dan doe ik voor de rest geen zak meer ;)) gewoon workout klaar naar huis... D

Originally posted by Vince
Ja maar van zo'n gasten krijg ik echt het schijt. Laatst kwam er verdomme weer één uitleggen aan mij hoe het wél moest, nl. lat pulley.
Eén met lange mouwen omdat ie z'n miezerige armpjes niet durfde te laten zien :(

Had zin om een stang op z'n bek te slaan :mad:

Maar ja, ik hou me dan maar weer in en denk het mijne ervan..

Je hebt gelijk. Ikzelf durf ook geen advies te geven aan onervaren mensen omdat ze dan gaan denken dat ik voel zoals ik alles weet. Ik hou alles voor m'n eigen, tenzij er iemand uitdrukkelijk naar mij iets vraagt.

Originally posted by capricik

Je hebt gelijk. Ikzelf durf ook geen advies te geven aan onervaren mensen omdat ze dan gaan denken dat ik voel zoals ik alles weet. Ik hou alles voor m'n eigen, tenzij er iemand uitdrukkelijk naar mij iets vraagt.

Dat vind ik trouwens heel vervelend van die mensen die overal een tip op moeten geven ik neem gerust iets van iemand aan maar ze kunnen ook overdrijven.
Ik vraag altijd alles aan mijn instructeur die heeft ervoor geleerd en word ervoor betaald.

Terug
Naar boven