Fitness Seller

Ingescheurde borstspier

Bezoekers in dit topic

Ron-T

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
18
Waardering
0
Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk nog wel weten van het oude board heb ik 2,5 maand geleden mijn borstspier ingescheurd en is het schouderkapsel beschadigd. Dit is gebeurd tijdens een RM op de bank.

Ik moet zeggen dat het herstel vrij voorspoedig gaat en ik langzaam de belasting tijdens het trainen aan het opvoeren ben.

Waar de zowel de orthopedisch chirurg als de fysiotherapeut geen duidelijk antwoord op konden geven is of de inscheuring altijd een zwakke plek zal blijven.

Na ben ik het toppen wel afgeleerd.
Maar wat ik me toch afvraag of ik na loop van tijd weer setjes kan draaien met bijv. 180 kg.

Ik weet van Henk Visser dat deze max 140 kg durft te drukken.

Is er iemand die hier meer over kan zeggen of zoiets persoonlijk heeft meegemaakt.
 
Geen ervaring hiermee Ron zou alleen kunnen zeggen warm vreselijk goed op en ga niet tot het uiterste met zwaar borst trainen.

Verder een goed herstel en see you op de "Holland" in 2003. ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser
Geen ervaring hiermee Ron zou alleen kunnen zeggen warm vreselijk goed op en ga niet tot het uiterste met zwaar borst trainen.

Verder een goed herstel en see you op de "Holland" in 2003. ;)

Groet Smalluser
 
Laatst bewerkt:
Eerst, Ron-T beterschap en succes met je herstel :D

Maar nu eigenlijk een vraag: wat is toppen precies?
 
Laatst bewerkt:
Ik kan helaas geen antwoord op je vraag geven, maar ik wil je hierbij wel beterschap wensen. Succes met het verder trainen.
 
Originally posted by Nofinger
Eerst, Ron-T beterschap en succes met je herstel :D

Maar nu eigenlijk een vraag: wat is toppen precies?

toppen = is kijken hoe zwaar je kan knallen met bijvoorbeeld bankdrukken...bebaseerd op 1 herhaling..... gevaarlijk dus.
 
toppen is het ego strelen :D feels good
 
Originally posted by HardcoreMF
toppen = is kijken hoe zwaar je kan knallen met bijvoorbeeld bankdrukken...bebaseerd op 1 herhaling..... gevaarlijk dus.

Thanks :cool:

Ik dacht al zoiets maar je kunt het maar beter vragen dan gokken dat je goed zit :)
 
Back
Naar boven