XXL Nutrition

Ingeschreven FLEXCUP 2014 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fredbodybuilder

Cool Novice
Lid geworden
26 jun 2012
Berichten
52
Waardering
3
Lengte
1m90
Massa
114kg
Vetpercentage
17%
Heb me net ingeschreven bij de Flexcup, klasse Masters-C boven 50 jaar
Ben benieuwd naar mijn resultaten, en de hulp van Harry en Rene.
 
Laatst bewerkt:
Succes Fred de bodybuilder! Dikke stats heb je!
 
Zit met mijn dieet na een paar weken op 12 procent vet nu , was begonnen met 15 procent.
weeg nu 112 kilo.
Doe mee aan de Masters C boven de 50 jaar
 
Nice...
Succes Fred...
 
Zit met mijn dieet na een paar weken op 12 procent vet nu , was begonnen met 15 procent.
weeg nu 112 kilo.
Doe mee aan de Masters C boven de 50 jaar

Update?
Hoe staat je ervoor?
 
Is sowieso meer als 12% wat ik zo zie op je foto
 
In for flexcup dit jaar heb er zin in!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Al bijna klaar voor de Flexcup C Masters 50+
 
Beste DBBers



Ik heb me ingeschreven voor de flexcup 2014. Ik doe alles op eigen kracht geen begeleiding of wat dan ook.

Graag wil ik uitleg over zout en natrium voor de laatste week want ik snap dat niet 100%.

En ook wat ik de laatste week moet eten.



Mijn huidige dag ( eten ) zit er zo uit.



08.00- isolaat circa 30/40g met 20/30g zo'n groene havermoutmix super gezond met beetje hannepzaad/chia

10.00- 4 eiwit met 1 plak brood met snee kipfilet + groene appel of halve grapefruit of stuk ananas

12.00- blik tonijn met doritos scherpe dip saus ( anders is het niet eetbaar en de saus heeft ik doe 1el 3carb of zo) + groene appel of ananas of grapefruit

14.00 30/40g isolaat met paar lepels magere kwark of geen kwark

16.00 50g rijst gekookt 250g kipfilet gekookt 100g groente + ananas

18.00 '' ''

GYM TIME na trainen ook isolaat

als ik van trainen kom

22.00 50g rijst 250gkip en groenten

voor het slapen bakje magere kwark

ik doe 2x per dag cardio na de training circa 45min cross of step of iets anders en overdag doe ik insanity



Ook probeer ik nu wat meer water te drinken want hiervoor was het ongeveer 2l-3l per dag.

Ik eet ook veel vocht afdrijvend voedsel, ook veel groene thee drinken. en ik gebruik scherpe kruiden ook



Mijn stats zijn nu 87-88 kg en 7/8%vet



Ik ga van af vandaag tot aan de wedstrijd geen rijst meer eten en de kip met 50g verhogen.



Dus ja zou iemand mij nog wat tips willen geven voor de laatste week qua voeding en zout en natrium. En nog final tip om benen ripped te krijgen want de lijnen zijn er nu lichterlijk maar nog niet helemaal



Bvd mvg je kan me gerust een pm sturen
 
Back
Naar boven