XXL Nutrition

Ingewikkelde blessure, iemand?

Users who are viewing this thread

Vincenzio

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 nov 2008
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Hey,

Ik loop al een tijdje met een blessure. Met 3-4x per maand sportmassage verminderd het wel langzaam maar trainen is nogsteeds geen pretje.

Nou ben ik al tijden opzoek hoe ik het nou echt goed weg krijg, zit er nu al zo'n 9-10 maanden mee dacht ik.

Herkent iemand deze klachten:

Pijn bij vele pees-aanhechtingen, pijn in de onderrug door gedraaide bekken wat waarschijnlijk komt door voorlopende beenspieren, niet kunnen trainen doordat de pees-aanhechtingen pijn doen.

Herkent iemand dit?

Ik wil namelijk graag weer trainen.. :(

Steelpan

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
4 okt 2006
Lengte
1m80
Massa
102kg
Misschien iets mis met je voeding waardoor het genezen van de pezen lang duurt. Iets met vitamines en mineralen.

OP
Vincenzio

Vincenzio

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 nov 2008
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Misschien iets mis met je voeding waardoor het genezen van de pezen lang duurt. Iets met vitamines en mineralen.

Ook al gecontroleerd maar bedankt :)

Kixat

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 feb 2011
Lengte
1m83
Vriendin van mij die heeft ook iets met haar pees aanhectingen, ze heeft op die plekken vaak pees ontstekingen en blessures volgens mij.

Tot nu toe heeft zij daar nog niets op gevonden maar ze is wat laks als het om der gezondheid gaat. Laatst las ik hier ergens wel iets wat enigzins kan helpen, ik zal het topic even opzoeken voor je.

Kevinson

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 jun 2011
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Voor je heup misschien de voorkant stretchen met de wall stretch?

Kixat

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 feb 2011
Lengte
1m83
ESWT shockwave therapie, dat was het.

Kixat

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 feb 2011
Lengte
1m83
Ziet er ook goed uit :) iemand ervaring?

Er is een topic op dbb maar dan gericht op de jumpersknee, daar zijn verschillende meningen erover te vinden. Zoek anders even via pubmed of je iets erover kan vinden.

SuuS141

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 jun 2012
Lengte
1m77
Massa
64kg
Shockwave heeft bij mij destijds geholpen maar dan wel met fysio gecombineerd en 3x per week laten behandelen.

Jwdoetookmee

Monstrous Giant
Elite Member
Contest Winner x2
Lid geworden
27 apr 2012
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
6%
Hey,

Ik loop al een tijdje met een blessure. Met 3-4x per maand sportmassage verminderd het wel langzaam maar trainen is nogsteeds geen pretje.

Nou ben ik al tijden opzoek hoe ik het nou echt goed weg krijg, zit er nu al zo'n 9-10 maanden mee dacht ik.

Herkent iemand deze klachten:

Pijn bij vele pees-aanhechtingen, pijn in de onderrug door gedraaide bekken wat waarschijnlijk komt door voorlopende beenspieren, niet kunnen trainen doordat de pees-aanhechtingen pijn doen.

Herkent iemand dit?

Ik wil namelijk graag weer trainen.. :(

Afhankelijk van de pijn die je in je ondderrug hebt moet je even zoeken op posterior pelvic tilt of anterior pelvic tilt. Op youtube heel veel rekoefeningen voor te vinden die ook echt serieus helpen.

Naar boven